Partyflock

Forumonderwerp · 730698

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wat de jongeren en ouderen ervan vinden als er ook 50tigers op de fessten komen. Of vinden jullie dat daar aparte feesten voor georganiseerd moeten worden. Ik heb zelf altijd het gevoel dat het niets uitmaakt.

Waarschuw beheerder
Heb heel wat reacties bij jullie losgemaakt. En ik vind ze alleen maar postitief. Zelf heb ik wat jullie zeggen het hippie tijdperk meegemaakt geweldige sfeer. Die sfeer vond ik ook weer terug op dance-valley en Awakenings. Hoop wat meer leeftijdgenoten te ontmoeten om samen eens lekker te feesten.

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is dit onderwerp al een keer of 100 aan bod gekomen?

maarre... nee, mensen boven de 30 horen absoluut niet op feesten thuis, die horen achter de germaniums! en mensen onder de 18 ook niet! en mensen die drugs gebruiken! of roken! of steeds naar de wc moeten! of naar huis willen als ik t net leuk heb!

OPZOUTUH ALLEMAAL!!

(heeft er iemand nog een leuk bakkie germaniums voor me?)

Waarschuw beheerder
donateur
er is trwns nog steeds een aktief topic over leeftijden en feesten, zullen we daar verder gaan?

Feesten en leeftijd
laatste aanpassing