Partyflock

Forumonderwerp · 730666
Welk feest waar je ooit heen bent geweest ging het langste door? Voor mij Awakenings 4 april 1999 begon om 23.00 en zou tot 11.00 duren, eindelijk gingen ze tot 12.15 door :yes:
M'n hele leven is 1 groot feest 8) B)

maar eh... Nature One was denk 'k wel 't langst :yes:
laatste aanpassing
zou deze oud en nieuw zijn in de waakzaamheid

31dec 20.00 tot 1 jan 14.00 :D

maar helaas afgelast:(
atropine tialf, jaren geleden. daar hebben we 14 uren op rondgelopen. wij hadden ook blauwe pilletjes gehad en mijn vriendin was overtuigd dat ze vast zat op de houseparty. ze dacht dat ze er nooit weer weg zou komen, haha

Artiest Gohan
Op Lowlands dit jaar van vrijdag tot zondag zo goed als wakker geweest, was toen wel zwaar verrot.10 days off ook 3 dagen.Czech Tek dit jaar ook drie dagen, werd toen op het laatst helemaal paranoia, niet echt bepaald relaxt(ben daar 3 dagen geweest maar het is geloof ik pas op de zesde dag ontruimd, liepen echt mensen rond die meer dood dan levend waren).En sonne mond sterne was helemaal gekken werk, ben daar van donderdag tot dinsdag gebleven en alleen donderdag nacht normaal geslapen, de rest van de dagen mischien een paar uur in totaal. Was wel een mooi gezicht trouwens zondag middag al die Nederlanders die totaal van de kaart voor dat podium stonden te dansen.
Maar goed dat weekend zelf maak je de gekste en leukste avonturen mee, maar je lichaam is daarna wel zo kapot dat je echt dagen nodig hebt om te herstellen, en je loopt dat rond met een weerstand van 0,000...
Ondanks dat, kijk ik nu al heel erg uit naar de volgende zomer....
laatste aanpassing
Hardcore Ressurection Utrecht 2000 :P