Partyflock

Forumonderwerp · 730544
Waarschuw beheerder
Ik heb sinds een tijdje ook hyperventilatie.
Chronische hyperventilatie wel te verstaan.
Ik adem dus niet heel snel,..maar ik adem heel erg verkrampt en ipv via mijn buik adem ik via mijn borst.
Ik heb hier heel erg veel last van en wat veel mensen niet weten is dat je heel veel klachten door deze "ziekte" kan krijgen.
Klachten wat je dagelijkse bezigheden sterk doen beinvloeden.
Ook heb ik daardoor een paniekstoornis gekregen,..

Op de site http://www.hyperventilatie.org/ kun je lezen wat je er allemaal voor een klachten door kan hebben.

Zijn er hier meer mensen die dit hebben?

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zwelgjuh op zondag 28 januari 2007 om 20:34:
kijk anders even op www.reventacare.nl heb ik veel aan gehad!!

(y)

Ja, ik herken mezelf wel in die klachtenlijst inderdaad.
Waarschuw beheerder
dan weet je in ieder geval wat!!!

:yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een x een paniek aanval gehad:S gelijk dokter opgebeld en die zei dat het hyperventilatie was! En dat ik ermee naar de fysio moest! Ben er 1x geweest vond het onzin;) omdat ik ook heel veel sport en er dan geen last van heb!!!
Heb er gelukkig al een tijdje geen last meer van gehad komt denk ik ook omdat ik weer beter in mijn vel zit:D

Waarschuw beheerder
Ik ga morgen naar de dokter, gewoon voor m'n eigen gemoedsrust. Ik had al een afspraak staan voor over 3 weken, maar zolang wil ik niet wachten. :S Ik wil gewoon gerustgesteld worden morgen en er dan NOOIT meer last van hebben. :)

Maar ja... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 20:43:
Ik ga morgen naar de dokter, gewoon voor m'n eigen gemoedsrust

Kan je dan ook maar het beste doen denk ik!! Anders word het misschien alleen maar erger omdat je er telkens aan denkt;) en als je gerustgesteld bent gaat het vast wel iets beter hoop ik voor je!
Sterkte ermee :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 21:20:
Anders word het misschien alleen maar erger omdat je er telkens aan denkt

Precies, dat heb ik dus ook. :s Ik denk steeds 'oh, als ik het nu maar niet krijg' en dan voel ik het alweer opkomen. :frusty:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 21:20:
en als je gerustgesteld bent gaat het vast wel iets beter hoop ik voor je!
Sterkte ermee

Dank je wel. :flower: :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 20:32:
En dat ik ermee naar de fysio moest! Ben er 1x geweest vond het onzin

Inderdaad dat helpt helemaal niks!

Ik ben naar een paranormale genezer gegaan en dat heeft me heel goed geholpen.. maarja je moet er wel in geloven en niet een of andere oplichter hebben :/

Waarschuw beheerder
+1
Nou, de dokter heeft me oxazepam voorgeschreven. :S Eerst wilde hij me nog bètablokkers gaan voorschrijven om m'n hart langzamer te laten kloppen. JA DAG! :| En nu dus oxazepam. Ik ga het niet nemen hoor. :nee: Ik heb die troep helemaal niet nodig. Ik wil er gewoon zelf uit komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 13:54:
Nou, de dokter heeft me oxazepam voorgeschreven

Die heb ik ook ja, pak ze alleen als het te heftig is.. maar ik wil ook echt niet aan medicijnen vastzitten! Rotzooi kom je niet meer vanaf dan :no:

Waarschuw beheerder
Nee, daarom. Het is gewoon iets wat tussen m'n oren zit en ik kan het dus ook zelf oplossen. Ik ben niet van plan om daar medicijnen voor te gaan slikken. :nee: Bovendien valt het bij mij best mee allemaal. Zolang ik er maar niet aan denk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 13:54:
Nou, de dokter heeft me oxazepam voorgeschreven.

Dat wou mijn dokter toen ook doen! Maar dat wou ik
niet :nee: omdat je er verslaafd aan kan raken:S

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 14:01:
Het is gewoon iets wat tussen m'n oren zit en ik kan het dus ook zelf oplossen

Pcies heeft ff tijd nodig! Bij mij gaat het nu heel goed heb het soms alleen als het heel warm is en veel mensen om me heen heb! Dan krijg ik het heel benauwd:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 15:00:
Pcies heeft ff tijd nodig!

Ja, dat denk ik ook. Het is gewoon even iets wat nu speelt, maar dat slijt denk ik wel weer. :yes:
Waarschuw beheerder
oxazepam moet je echt niet nemen hoor is echt tering zooi!!!

dan kan je beter alprozolam nemen is iets minder sterk die heb ik in t begin ook geslikt...

ben toen naar reventacare gegaan en nu ben ik paniek vrij wel heb ik soms nog hyperventilatie maar het is echt je gedachten gang en je ademhaling ...

:yes::yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zwelgjuh op donderdag 1 februari 2007 om 15:39:
ben toen naar reventacare gegaan en nu ben ik paniek vrij wel heb ik soms nog hyperventilatie maar het is echt je gedachten gang en je ademhaling ...

Als ik het voel opkomen kan ik er gelukkig wel zelf weer tegenin gaan, dus ik heb er wel enigszins controle over. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zwelgjuh op donderdag 1 februari 2007 om 15:39:
en je ademhaling ...

Heb je tips? O:)
Waarschuw beheerder
zie pb!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zwelgjuh op donderdag 1 februari 2007 om 21:01:
zie pb!!!!!!!!!!!!

Dank!!!! :flower: