Partyflock

Forumonderwerp · 730305
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 12 februari 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
Trance Energy wordt weer vetjes !!!

De line-up is net bekend gemaakt.

Kheb hem niet volledig onthouden, maar er volgen nog wat aanpassingen.

Dit keer worden de zalen niet gehost door party-organisaties, maar er is gekozen voor een Host DJ met velen andere dj's

Wauwie wat een line up zeg !!!!!!!!!!!!!!

MAIN STAGE
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank 1 Live
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen
Yoji Biomehanika

IN CHARGE STAGE BY MARCO V
Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz Live
John 00 Flemming
Igor S

MADHOUSE STAGE BY DJ JEAN
DJ Jean
Randy Katana
Jochen Miller
E-Craig
G-Spottt Live
Jurgen

Dit wordt ckers Bruut

Be there !!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Trance energy gaat zo weer terug naar zijn roots.

Top line up, niet normaal --> YOJI!!!!!!

Ik ga hier zeker naartoe.

Mooie afwisseling 2 weken eerder XQ pavo, Cherrymoon, en dan Trance Energy. Wat is het toch heerlijk om van meerdere dance stromingen te houden :D
Waarschuw beheerder
Jammer dat het een dj set wordt van RANK1 en Johan Gielen, tja

Ik heb goed nieuws voor je: Rank1 is dit keer geen dj-set maar weer een Live optreden.

Ze hebben dus een nieuwe Live set ontwikkeld, dikke shit :D :D :D

Kan me nog goed herinneren dat ze op Trance Energy 2002 echt vet waren met hun Live optreden.

Waarschuw beheerder
Goeie line-up

Armin van Buuren :yes:

Waarschuw beheerder
:kwijl: eindelijk een top line up!!!!!!!!!!!

was zoiezo wel gegaan, maar dit is echt vet :D

Waarschuw beheerder
En joop! dan? en MArk norman????

Waarschuw beheerder
wou net zeggen :kwijl: overkill :kwijl:

Waarschuw beheerder
netjes...

jochen miller :D jean was TE vet op dance valley, john 00 flemming...

grote kans dat ik hier aanwezig ben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een masterlijk geile line up!!!!!!! :kwijl: :respect:

Ronald van Gelderen, Marco V, Johan Gielen, Judge Jules vs Eddie Halliwell, Rank 1 (Live), Ferry Corsten, Armin van Buuren, Jochen Miller, John 'OO' Flemming, M.I.K.E. , Jean, Randy Katana,
Igor S....

Oooooooohhhh :kwijl: :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:kwijl:
Waarschuw beheerder
Ja zeker vette line up ! Snel kaartjes kopen want kan errug hard gaan net als Sensation White 2004 en Tiesto ....

:D

Alleen mis ik Paul van Dyk nog ....

Misschien op Sensation 2 jul ...?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is eigenlijk verplichte kost!

Dat dacht ik nou ook!!
Komen Yari :yes::D

Yari->(F)
Waarschuw beheerder
Ondanks dat Jean, Armin en Katana er zijn, ga ik hier absoluut nooit meer van mijn hele leven naar toe.
Het beeld van vele Neanderthalers in blote basten en midden in de zaal pissende meiden (op de hurkjes, slipje uit, rokje omhoog en lekker laten lopen) staat nog te vers op mijn hoornvlies......TE 2004 was een zeldzaam dieptepunt in mijn hele partyleven en dat wil ik graag zo houden...dieper dan dat wil ik gewoon niet meemaken meer. :dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Het beeld van vele Neanderthalers in blote basten en midden in de zaal pissende meiden (op de hurkjes, slipje uit, rokje omhoog en lekker laten lopen) staat nog te vers op mijn hoornvlies

:|
Waarschuw beheerder
donateur
niet dat ik het op trance heb echt, maar hard trance vin ik echt prachtig, misschien dat ik wel een kaart koop
Waarschuw beheerder
zeker lekkere line-up eindelijk :D:D

:respect: judge & Armin
Waarschuw beheerder
donateur
judge, armin en ferry, john oo flemming, marco v, gielen,

Tering hier moet ik aanwezig zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
judge, armin en ferry, john oo flemming, marco v, gielen

Vaag dat weinig mensen Eddie Halliwell noemen. Is mixtechnisch veruit de allerbeste van de line up. Qua platenkeus kan het alle kanten opgaan, afhankelijk van hoe laat hij moet draaien (en natuurlijk in samenwerking met judge jules).
Waarschuw beheerder
Vaag dat weinig mensen Eddie Halliwell noemen. Is mixtechnisch veruit de allerbeste van de line up. Qua platenkeus kan het alle kanten opgaan, afhankelijk van hoe laat hij moet draaien (en natuurlijk in samenwerking met judge jules).

Nou ik niet.. ;-)

Heb hem gezien tijdens Impulz Outdoor dit jaar.. Man, wat kan die vent mixen... Echt helemaal top. Ook op TE2005 ga ik hem zeer cker weer zien...

CU there Hassan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: eddie halliwel niet eens gezien :bloos: was te enthousiast met lezen 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjonge tjonge wel weer een goede line-up zeg!! Ik ben zeker van de partij. Ik heb er nog geen een gemist!!!!!

Alleen Judge Jules (wat een bagger) ik kan me 2001 in thialf nog wel herinneren.

Waarschuw beheerder
Yoji Biomehanika :D

Waarschuw beheerder
had wel wat meer hardtrance gewild maar ik ga toch wel denk ik. :jaja:

Waarschuw beheerder
Vind 'm nou niet echt.. nee
I pass :)

Waarschuw beheerder
ID-T lijkt het eindleijk te snappuh!

Deze line-Up klinkt lekkurrrrrrr!!
Tis natuuwk altijd afwachten..

Eindelijk dat Hardstyle gekloot verwijderd
en tijd voor echte TranceMuziek!!:D

Armin woeiiiiiiiiii
Waarschuw beheerder
donateur
Eddie Halliwell :respect:

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* hoelang duurt het nog :O
Waarschuw beheerder
Ik ga voor het eerst naar trance energy, ben normaal een techno fan, maar heb mijn vriendin belooft mee te gaan vandaar, line - up ziet er veel belovend uit heb er zin in :YES:

Waarschuw beheerder
nou bjorn dan vermaak je je wel hoor. Als je Trance hard in een grote zaal hoort heeft de bassline ook wel wat weg van techno. :)

Waarschuw beheerder
Armin van Buuren :respect:
Ronald van Gelderen :respect:
Rank 1 wordt ook weer vet :respect:

IT'S A MAGIKAL STATE OF TRANCE !!!:)
Waarschuw beheerder
donateur

:yes:
Helemaal mee eens, Hassanova
Dan ook nog 's Judge Jules erbij :respect:
M'n nacht kan niet meer stuk :bounce:

(k)
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Ze hebben M.I.K.E!!! :yes:

Waarschuw beheerder
jaja...Rank 1 is weer present! en zo hoort t!!!:D:P De kaartjes waren al gekocht, maar kan nu echt nit meer w88 tot TE...hoeft ook niet gelukkig: eerst nog ff innercity:P
Maar line-up is goed, Armin van Buuren is ook toppie. Alleen hoop ik dat Gielen weer s iets goeds laat horen na Impulz en Liberation:S

Waarschuw beheerder
wordt weer een thuiswedstrijd voor geinerz! Zal er zeker wel weer bij zijn...tis voor mij hier allemaal begonnen drie jaar geleden! Hield er vroeger helemaal niet van! Jammer dat er geen hardstage is :S. Ach ja als het maar gezellig is vind ik het best!
Waarschuw beheerder
leuke line up :gaap:
ik blijf lekker thuis, vroeg bedje in :)

Waarschuw beheerder
MAIN STAGE

Ferry Corsten
Armin van Buuren
Johan Gielen

Marco V
M.I.K.E.
Filterheadz Live
John 00 Flemming
Igor S

Dit is toch even geniaal ! Judge Jules en John 00 Flemming en niet te vergeten filterheadz. ~!!!!!!!

vorig jaar schandalig, geen trance, dit jaar super!

Waarschuw beheerder
Damn... wat een goede line-up!!! Baal wel gigantisch dat ik niet kan gaan :frusty: :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tralalalalalala:) Armin:)Jeppes aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie je wel n keer langs trancen dan Nienke (y)
Waarschuw beheerder
tuurlijk altijd:)Trance is onwijs lekker:)

Waarschuw beheerder
lekkere line up maar in de agenda klopt het niet want daar staat oa katana niet vermeld bij line up...
Waarschuw beheerder
donateur
De line-up is kut behalve op een man en das Yoji...
Vorige keren waren er nog hardstages aanwezig op TE maar nu helaas niet meer. TE doet zijn naam nu echt eer aan en das eigenlijk helemaal geen schande. Khoop dat iedereen een mooi feest heeft en met waarschijnlijk Yoji als afsluiter op main mot dat ook wel lukken maar voor mij zeker geen TE..

Waarschuw beheerder
donateur
De line-up is kut behalve op een man en das Yoji...

Als jij dit al vindt, lekker thuisblijven ja! (y)

tuurlijk altijd :) Trance is onwijs lekker :)

Vind ik ook, hoor t alleen te weinig met uitgaan! Wordt weer ns tijd voor TE (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ga ik ook zkers doen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had ff een vraagje, misschien dat iemand weet welke van de DJ's uit de line-up wat harder draaien...

Ik heb niet zoveel verstand van trance DJ's maar ik von t vorig jaar zo vet dak echt weer wil... Trek t alleen niet dat er geen hard stage is, echt té gierig!

Ik hoop dat iemand me kan helpen, wil graag weten welke DJs er nou een beetje pit en gang in draaien :bounce:

(k) Rachelle

Waarschuw beheerder
Nou vergeet dat maar, op zijn minst wat harde hardtrance en dan is het Yoji Biomehanika, die soms er nog eens een hardstyle plaat erin gooit...
Waarschuw beheerder
Yoji draait erg hard.

Eddie Halliwell is een duizendpoot en kan harde sets neerzetten (hardhouse/hardtrance), maar zal op TE denk ik gewoon (stevige) trance draaien.

Ik hoop dat Judge Jules b2b Eddie Halliwell als een na laatste is en Yoji als afsluiter :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk altijd Trance is onwijs lekker

:kwijl:
Zekers weten :yes:
De echte Trance liefhebber is daar ook weer te vinden :D
inlcuded me :bounce:

(k)