Partyflock

Forumonderwerp · 730158
Waarschuw beheerder
Ik zou graag willen wetuh wat jullie slechtste drugs ervaring is....................mijn slechste drugs ervaring is altijd als het uitbegint te werken aaaaaaahhhh sheesh

:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat hoe veel ik ook nam.. het niet werke:S
Waarschuw beheerder
Was op hardcore gladiators, ging in een keer veelste hard dat was echt zooo eng, kon wel janken van ellende. Het gevoel ging ook maar niet weg heb er zeker nog een tijd last van gehad.
Waarschuw beheerder
het mooiste vind ik nog als je al die verhalen hier lees je gewoon echt kan voorstellen hoe het was hahah vinden jullie niet??

Waarschuw beheerder
donateur
was op Thunderdome toen voelde ik me zwaar kut door de pillen die ik had en heb veel rare dingen gezien en de helft van de avond was ik kwijt en later ben ik goed ziek van geworden en dat heb ik een week gehad....

Waarschuw beheerder
die angstaanvalen hebben er gewoon mee te maken dat je para wordt! je denkt dat iedereen naar je kijkt en jouw moet hebben ofzo! je kan je echt de meest rare dingen in je hoofd halen! regel nummer 1 met drugsgebruik is dat je ut altijd onder controle moet houden! rustig blijven en ff ontspannen! t heeft er ook mee temaken dat je niet in een vertrouwde omgeving bent. doe ut s lekker met vrienden tuis ofzo! dan ben je meestal wel relaxt! en de hoeveelheid is natuurlijk belangrijk! als je na een half uur denkt"heej ik voel niks" en je neemt er nog maar 1 dan knalt ie natuurlijk dubbel! ut is gewoon lekker maar hou ut onder controle!

Waarschuw beheerder
donateur
Truffels (soort paddo's) nemen in een discotheek.. :/
Werd helemaal gek en bleef er ook in hangen,wat ik ook deed.
Waarschuw beheerder
nou bij headfuck vorige week heb ik in 1 keer een paarse canadeesje naar binnen gewerkt....
was er voor gewaarschuwd maarja...:S
werd ik dus zo achtelijk leip he...
was nie leuk meer der kwam zelfs zon ehbo figuur naar me toe om te vragen of alles wel goed met me ging...
ik kon echt helemaal niks meer whahahah
mooi kut
Waarschuw beheerder
persoonlijk uh een keer op hellraiser in 96 ofzo, bloed vergiftiging waardoor ik aan de antibiotica zat, enjah toch gaan gebruiken he. STOM Lever kon het niet meer verwerken waardoor mijn huid geel werd. Denk dat ik die keer echt met vuur heb gespeeld!! Maarja jong he.

Voor de rest heb ik hekel aan mensen die agressief worden door drugs en denken dat ze alles aan kunnen, vroeger vaak ruzie gehad op hardcore feestjes. Terwijl je toch komt om te feesten, maja
Waarschuw beheerder
Ik denk dat als je het gevoel hebt dat je verkeerd gaat, dat je even bij jezelf moet denken: '1. Wat heb ik gehad? 2. Hoeveel heb ik gehad? 3. Kan ik hier dood aan gaan? 4. Is er iemand in de buurt waar ik op kan bouwen?' Kijk als je op vraag 3 een ja antwoord kan geven, dan mag je in paniek raken. Maar is het nee probeer je dat dan ook in je hoofd te prenten!!!! Ik had een nichtje die helemaal para in de wc zat en maar kotsen en maar kotsen. Ze wist niet meer waar ze het zoeken moest. Dus ik zeg tegen haar:'Denk je nou echt dat je aan ander half pilletje dood gaat???' En het was in 1 keer over. Dus probeer dat bij mensen en ze komen (meestal) gelijk weer op hun benen terecht.

Mijn slechtste ervaring stond hier volgens mij ook al ergens bij. Zoveel moeten kotsen dat je geen adem meer krijgt. En nee toen was er niemand bij me in de buurt en dat is ENG!

Voor meer info over drugs van mensen die ook graag gaan stappen: www.unitydrugs.nl

Take care
Bodine

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat ik in me broek scheite