Partyflock

Forumonderwerp · 729951
Betreft: evenement: Houseqlassics, zaterdag 26 februari 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
klik?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds lees ik reacties van mensen die het te soft vonden. Schijnbaar snappen ze het (prachtige) concept van Houseqlassics niet echt :/
Waarschuw beheerder
geen aandacht aan besteden joost

ik hoop alleen dat die bewuste mensen niet meer komen volgende keer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehe idd. hoor het al 4x.. zo vaak ben ik er naar toe geweest en iedere keer komt het weer naar voren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inderdaad, gewoon schijt aan hebben. :)
Enige wat ik hoop is dat de organisatie en DJ's er ook schijt aan hebben. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Laat dat soort mensen maar lekker thuisblijven de volgende keer :jaja:

Ik heb heerlijk genoten daar van de muziek (L) Allemaal nrs waar ik als kind al helemaal gek van was :d Zelfs paar nummers terug gehoord van de eerste turn up the bass bandjes die ik had :-o (1989, 1990 was dat ofzo? :-o)

Waarschuw beheerder
Inderdaad ja, vooral Miss Monica stond echt superrelaxte oude shit te draaien, Houseparty 1 t/m 3. :D
Waarschuw beheerder
Nog steeds lees ik reacties van mensen die het te soft vonden. Schijnbaar snappen ze het (prachtige) concept van Houseqlassics niet echt

er wordt nog steeds gedacht dat houseqlassics een feestje is met early rave/hardcore
tis toch echt oldschool en hele oude rave...echt t begin...89-93/95...kippevel nrs:yes:
ik zal niet zeggen dak t echt wel lekker vind als er early rave/hardcore wordt gedraaid...maar dat hoort eigenlijk meer thuis op mindcontroller of ghosttown

Waarschuw beheerder
donateur
geen aandacht aan besteden joost

ik hoop alleen dat die bewuste mensen niet meer komen volgende keer

Ja, daar heb je eigenlijk ook helemaal gelijk in..
Waarschuw beheerder
Heozo te soft...

dit was echt wel een vd de beste Houseqlassics!! Zeker weten!! Wat een vette muziek!! Alleen jammer van Uzi, maar toen snel naar gizmo gegaan, die met uitzondering van een paar dwalende platen top draaide!!

En voor de mensen die lopen te zeieken, blijven de volgende keer toch lekker thuis, hebben wij weer des te meer ruimte :bounce:

:D

Waarschuw beheerder
muziek was zoals het hoort te zijn (Y) toppie
Waarschuw beheerder
Van mij mag je hardcore helemaal weg laten op HOUSE Classics. lekker de hele avond oldschool!. Volgende keer weer cj bolland, bountyhunter, franky jones, jay dee en pavo, zou leuk zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat er ook gebeurt: geen Pavo. Draait alleen maar van die vieze hardstyle, ook op HouseQlassics nog eens een keer...