haha ik ben zekkers van de afterparty der bij haha flink wat en alles komt goed maar eerst ef flink met geld smijten op megarave zelf eerst muh daar goed amuseeren en dan nog ef snel daar haah dat word geweldig 31 december
maartja k wil 't nieuwe joar tog nog wel ff 't3rr0riseren'
ben der vast wa
voor de mensen die naar megarave gaan en daarna met de trein moeten is het wel makkelijk om nog even naar de after te gaan..
de chill out ligt vlak bij het centraal station in enschede... moet je even kijken hoe laat de treinen rijden, maar ik denk niet op 1 januari om 7 uur 's ochtends.. dus afterpary is dan altijd wel mooi meegenomen!!!
dan heb je er helemaal geen ruimte meer ..
hooguit 300 man als je je nog beetje wil bewegen .. echt een kut tent chill out, veel te duur, te klein en te benauwd daar
dan heb je er helemaal geen ruimte meer ..
hooguit 300 man als je je nog beetje wil bewegen .. echt een kut tent chill out, veel te duur, te klein en te benauwd daar
er zijn nu 2 zalen
laatste aanpassing
boeiend moet toch ergens terecht,,ga niet op straat rondlopen of of het station zitten...zeer zeker aanwezig
pfff ikkuh denk dat van 8 tot 7 uur zuipuh en weet ik veel ik mezelf tocxh al wel naar buiten moet laten slepen
en dna ook nog op de fiets naar enschede en smiddags terug naar hengelo dnek dat ik dat wel dood ben jah