Partyflock

Forumonderwerp · 729342
4241x bekeken
Betreft: evenement: Viruz Ⅲ, zaterdag 26 februari 2005 om 20:00
Waarschuw beheerder
Net ff snel over leg gehad met DJ Psycho ;) en we kunnen jullie mededelen dat er een leuk feesie aankomt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het zou ook leuk zijn..dat als jullie hier op partyflock aangeve dat er ook terror gedraaid word..er dan ook echt wat terror gedraaid word..niet 1nummertje..Oii
Waarschuw beheerder
Zoals DJ Psycho aangeeft op t forum van viruz II gaatie de volgende x weer wat meer terror & Speedcore draaien!.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk dat ik ook wel effe ga kijke :)

Waarschuw beheerder
Nou..opzeker dat we daar dan een leuk feesie gaan bouwen..dok zal weer prop vol komen te staan:D
Waarschuw beheerder
Von het vorige keer ook wel Lache hor.. :) maar ben benieuwd

Waarschuw beheerder
terror speedcore in de dock..dat moet ik wel meemaken:D..beter dat ik niet mee op wintersport ga..daar heb ik het tog wel mee gehad!
Artiest {SHOWLIST artist 566, 31495}
Waarschuw beheerder
jullie willen terror !!! nou dan krijgen jullie terror!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm heb een demo opgestuurd naar Dock-03..

Ik hoop op een positieve reactie :D
Waarschuw beheerder
De lineup van viruz word niet door dock bepaald maar door mij en dj luuk..
Waarschuw beheerder
donateur
Aha dat wist ik niet..

Ik heb iig een demo naar Dock gestuurd en zal via hun toch wel bij jullie terecht komen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En of wij terror willen:P.. :respect: dj psycho :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
85 partyflockers al..duurt nog meer als een maand...dat word kk 250 man in dock ofzo..wehh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ja kijk duurt nog een tijdje..als er 100 partyflockers heen zouwe gaan..duid dat wel op 200 man wat er op af komt ey..want niet iedereen heb een pc..zeker nie iedereen heb partyflock..en dan zijn er ook nog zat die nie wete da een dock feesie in da partyflock agenda sta..dus dat aantal ken je wel verdubbele..das op elk feest ey..dus moet lukke toch:P
Waarschuw beheerder
En dan word er terror gedraaid en staat iedereen stil :gaap:

Dat maak ik op elk feest mee , alle diehard terror / speedcore liefhebbers wille dat dat gedraaid word en dan word t gedraaid staan ze stil...
Waarschuw beheerder
To Diehakker: ben ik 120% met je eens. Als ik al zie dat met industrial hardcore 100 man langs de kant staan. zou ik persoonlijk zeggen.: we gaan draaien: Hardcore/Darkcore/Oldschool.
Waarschuw beheerder
Dock zou die stomme pasjes weg moeten halen !!!
Zo komen der dus nooit mensen uit vedere omgeving ..
Mja... met het groepje van vorige viruz was het ook wel redelijk gevult...

Jammer van het einde alleen :[

Waarschuw beheerder
nog een maand en 2 daagies dan gaan we weer :D
juut nou ken je legaal naar feessies:P(in de dock)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whehe al 91 Partyflockers!! Gaat de goeie kant op mensen!

Waarschuw beheerder
Nou dat er op industrial niet veel word beweegd snap k wel dat is meestal alleen leuke muziek voor te luisteren vind ik dan ;) maar als er speedcore/terror word gedraaid sta ik zeker niet stil en ik ken er wel meer die er zo over denken :D

Waarschuw beheerder
of niet haider:D:D

nee maare diehakker ik hoef ook geen acht uur terror te horen, maar luttele nummers of een half uur/uur is cker wel kicke heh opzeker dat we dan niet stil staan:d
Waarschuw beheerder
Ja dan is t wel lache...maar dan staat nog de halve zaal stil ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mjah das waar ;)
maarja hopen van niet dan deze keer :P
Waarschuw beheerder
Maarjah ik ben dr die avond toch niet denk ik , ga lekker naar Symbiont , veel beter feest :P

Waarschuw beheerder
House Qlassics..is ook nog een optie alleen helemaal naar Adam..plus geen geld dus ik houw ut wel op dock
Waarschuw beheerder
juut nou ken je legaal naar feessies

Ja ja Eindelijk 16 :bounce:
Waarschuw beheerder
alleen helemaal naar Adam..

Afstand boeit niet , je moet dr wat voor overhebben ik zit elke week wel ergens in NL op een feest ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha bas, terror,.. da word weer wat.. sta ik natuurlijk weer in me eentje te stuiteren daaro.... net als de laatste keer dak er was... word ie ook opgenomen? mischien dat we daar een leuk demootje van kunnen maken.
Waarschuw beheerder
holst gekkehuis!! gaan we doen! we maken een demotape van 900 BPM en meer ;)
Waarschuw beheerder
900 BPM :P Dat gaat de goeie kant op hehe:P
Waarschuw beheerder
donateur
hou op... denk nie da da heel erg ga werken.. :P 210 is denk wel genoeg :P
Zeker is wel dat ik kom.. want heb vrij genomen van me werk..
Waarschuw beheerder
En dan word er terror gedraaid en staat iedereen stil

:respect:

Waarschuw beheerder
Jij kan het weten :hoofdstootsmiley:

Waarschuw beheerder
900 bpm ..das weer btje te veel van het goeie..tot 666bpm is in orde:P

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Jij kan het weten :hoofdstootsmiley:

Ken ik t niet weten ???? ben naar iets meer feesten geweest als jou denk ik...

Waarschuw beheerder
ik had het ook niet tegen jou cheff

Waarschuw beheerder
niet boos worden ;)

Waarschuw beheerder
maare Luuk'urt ik zei tog dat de 100 pf leden wel gehaald zouwe worden..binne een paar dage zit je er overheen ey

Waarschuw beheerder
Nou weldra ben ik onlanks gepromoveerd tot onder-directeur

Waarschuw beheerder
wou je zegge van niet dan? ik verdien nu 16,66% meer als voorheen

Waarschuw beheerder
(6)

Waarschuw beheerder
ik kijk wel uit :D

Waarschuw beheerder
er staat tog een (y)..geen :@
Waarschuw beheerder
Ik zie geen (y) en geen :@ staan hoor :P

Waarschuw beheerder
TEEEEEEEEEEEEEERING..s;aflafl
a je weet wak bedoel :p

Waarschuw beheerder
ey de 100 partyflock-leden zijn gehaald, aardig gek:D
Waarschuw beheerder
donateur
oldschool is kanker en industrial is kanker dus beter draaie ze gwoon hardcore/darkcore/terror :D
Waarschuw beheerder
donateur
en luttele speedcore natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
ohjah en zkr weer da gezeik dat je je broek moet afrolle en dat soort onzin :S:S:S

Waarschuw beheerder
er staat toch ook hardcore darkcore terror.. en meestal bedoele ze op dit soort feesies met oldschool..early hardcore..is iets totaal anders maarja..industrial is wel relaxed hoor..tja broek afrollen moet overal heh beetje gaar maar tog..
Waarschuw beheerder
Als er speedcore word gedraaid staat toch iedereen stil zoals ik al eerder zei :gaap:

Maar gelukkig ken ik dat niet wete want ik ga nooit naar feesten...
Waarschuw beheerder
donateur
:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoop alleen niet dat die vloer weer zo fucking glad is... :/

Waarschuw beheerder
:@ dan kom ik nie
Waarschuw beheerder
Juhwel joh :d want daarna slaap je bij mij O:)

Waarschuw beheerder
owhja vergat 't bijna :p
maja die vloer was vorige keer een partij glad nie normaal gek :|

Waarschuw beheerder
tja is misschien een oplossing :)
:bounce:

Waarschuw beheerder
mjah boeie..komt wel goed joh

Waarschuw beheerder
to diehakker: als echt de bekende terror nummerties als .. ik haat trance, smoking blunt , at war again , stoeptegel terror , angerfist - loser ..mag je ook wel terror noemen, you want terror, oogkas penetatie ..gedraaid worden zie je echt wel iedereen los gaan heh.. maar idd vaak zie je het wel met echte terror veel mense stil..omdat je er niet normaal op los ken gaan..dus moet je gewoon megol doen ey..en nie iedereen durft dat..en een hele avond terror hoeft van mij ook nie.. maar 2 x in de avond hafl uur blok terror ofzo.. zou zeker wel gek zijn en dan zou ik..en ik denk het overgrote deel zeker wel vol op losgaan..
Waarschuw beheerder
donateur
blablablablablablablablablablablablabla

die vloer is kk daar

vorige x lag ik daar 3 x net mn dronke kop

mjah boeie daar word je hard van :D
Waarschuw beheerder
donateur
gaar gaar gaar gaaar jij ben gwoon kanker gaar altijd wat over un ander te zeike terwijl jezelf gwoon kk ben :@:@:@:@:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(f) :vaag:

Waarschuw beheerder
kk bier
Waarschuw beheerder
gaar gaar gaar gaaar jij ben gwoon kanker gaar altijd wat over un ander te zeike terwijl jezelf gwoon kk ben

Stoer omdat op een forum te zetten (y)
Waarschuw beheerder
Ff een vraagje : Wie is het met me eens dat luuk een toffe peer is (y)(y)

Waarschuw beheerder
Ik
Waarschuw beheerder
gaar gaar gaar gaaar jij ben gwoon kanker gaar altijd wat over un ander te zeike terwijl jezelf gwoon kk ben

???
Waarschuw beheerder
donateur
ey diehakker waar bemoei jij je mee??? :S:S:S:S:s
Waarschuw beheerder
Ik bemoei me met de dingen die ik wil :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd joh

Waarschuw beheerder
wie is er jarig:P

Waarschuw beheerder
ik word toch wel uitgenodigt zeker!
Waarschuw beheerder
donateur
jah volgens mij hebbe wij nog un feessie van vorig jaar van je verjaardag te goed ;)

mjah binnekort ist maart dus zorg dan maar voor feest met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeel bier :D:D:D
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd joh

Ben nog niet jarig :nee:

Waarschuw beheerder
Waar is de luttele biergabber nou weer heen :O ??
Waarschuw beheerder
bier = hier :bier:

Waarschuw beheerder
ok :D

chill :yes:

Waarschuw beheerder
jah volgens mij hebbe wij nog un feessie van vorig jaar van je verjaardag te goed

mjah binnekort ist maart dus zorg dan maar voor feest met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeel bier

alleen bier is tegewoordig voor jullie niet genoeg om een kick feesie te vieren:(.. moet ook wiet/hasj/diehakkers/coke bij...want alleen zuipe is niet meer goed genoeg!
Waarschuw beheerder
donateur
drugs is meer uit verveling als jij voor goed feessie met drank zorg zouw k me zkrsss vermake
Waarschuw beheerder
jullie zijn bier coke (n)

Waarschuw beheerder
hoe teelt je ook ben en hoe gezellig het ook is, er moet toch weer elk uur een damp gedraaid moete worde in me huis..wat k die nacht van de tafel af ken vege..en gerookt moet worden in mijn tuin als de buurman sta te kijke..zo gaat het altijd..
mensen die niet met de ander meedenken en 3 x hun drinke over het vloerkleed late teren..ships tusse een nieuwe bank..strepen van kisten op de vloer..terwijl je bij de meeste mense thuis amper geweest ben of nooit met meer als 3 ofzo en dan moet je wel opeens je voete geen centimeter van de mat af hebben..nee er komt geen kk groep meer me huis in dat weet ik wel..ik kijk wel of k met nog een zooitje andere de dock af ken hure ofzo voor een feest..en anders vier ik ut niet denk ik..

Waarschuw beheerder
jullie zijn bier coke

Jullie???
Waarschuw beheerder
ja gewoon int algemeen;) das idd waar feesie in huis is altijd kut gaat altijd wel wat verrot ofzo

Waarschuw beheerder
Je vergeet je eigen drugs hessendaal...

peppahhhhhhhhhhhhhh!!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hessendaal, de luttele spierder!!!:D

Waarschuw beheerder
teer op jij ben drugs ik niet, ik ben het bier-stier!!!

Waarschuw beheerder
hmmm ik moet er gewoon nie meer op reageren ey, dat vind je alleen maar leuk, kk lijer:P

Waarschuw beheerder
haaaaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaa

hoeeeaaaaa :D

btw peewee is drugs, ik niet !!!

dat zou je moeten weten ;)
Waarschuw beheerder
peewee = pep

Waarschuw beheerder
pff..kunne jullie geen zin zegge zonder het woord drugs of pep ofzo erin.. kanker..
Waarschuw beheerder
jan hersenpan liep tegen een boom.

Waarschuw beheerder
toen wilde hij water hebben en vroeg hij water aan hessendaal.. hessendaal zei nee ophoeren teef!!! jan hersenpan was beledigt en zei GVD !!! IK LOOP NU NAAR JE KK HUIS TOE EN IK ZEG, GEEF WATER KK GEKKEN ANDERS GOOI K MN FIETS DOOR HET RAAM!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Hessendaal ga water halen ey..

Nee man kk op ik ken zo echt nie thuis kome wat denkje

Jewel anders ga ik naar je huis gooi ik fiets door raam en zeg ik: GEEF WATER KK GEKKE!!!!!

Waarschuw beheerder
hahahahaha :D
Waarschuw beheerder
het legendarische moment(Y)
Waarschuw beheerder
Welke dj's komen er trouwes want ik hoorde iets over Rob & Mc Joe en Buzz Fuzz...
Waarschuw beheerder
To Die hakker, check Dock-03.nl want4d.m.g ook wel bekend als blackout:)

Waarschuw beheerder
rob en buzzfuzz..dat zal tog wel nie
Waarschuw beheerder
zeker van pinda gehoort hij zei vorige keer dat evil activities kwamen
Waarschuw beheerder
[NL]-TerreuR-[NL] 8 februari 2005 14:54
ohjah en zkr weer da gezeik dat je je broek moet afrolle en dat soort onzin

Waarom is dat gezeik en onzin, vind het een perfecte regeling :yes:

DarkCoRe MaNiaK 10 februari 2005 19:55
hoe teelt je ook ben en hoe gezellig het ook is, er moet toch weer elk uur een damp gedraaid moete worde in me huis..wat k die nacht van de tafel af ken vege..en gerookt moet worden in mijn tuin als de buurman sta te kijke..zo gaat het altijd..
mensen die niet met de ander meedenken en 3 x hun drinke over het vloerkleed late teren..ships tusse een nieuwe bank..strepen van kisten op de vloer..terwijl je bij de meeste mense thuis amper geweest ben of nooit met meer als 3 ofzo en dan moet je wel opeens je voete geen centimeter van de mat af hebben..nee er komt geen kk groep meer me huis in dat weet ik wel..ik kijk wel of k met nog een zooitje andere de dock af ken hure ofzo voor een feest..en anders vier ik ut niet denk ik..

Elk uurtje een damp ?
Laten we zeggen 1,50 de damp (goedkoop dan he)
Dan ben jij per dag ong. 16 uur wakker..

16x1,50 = 24 euro per dag ..

Denk je nou werkelijk dat jij zo rijk ben ??

zeker van pinda gehoort hij zei vorige keer dat evil activities kwamen

Whahaha Pinda ziet ze vliegen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jij ben opeens 100% anti pogo .. mense met kiste bretels enz zijn wazi's maar WROM zat je eerst nog zow te slijme bij dijkstra en vd linde... ohjah hun zijn GABBERS natuurlijk.. HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH

!!POGO UBER ALLESS!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahah ey essendaal sinds wanneer blow jij weer?? :P

Laten we zeggen 1,50 de damp (goedkoop dan he)

^^^^^^^^^^^^waar kenk die hale?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
!!POGO UBER ALLESS!!

Ga is naar een echt skinhead feest waar echt gepogo'd word , en niet zoals ze t op hardcore feesten doen , denk dat je daar niet levend weg komt :nee:

Mensen die aan pogo doen zijn gewoon homo , ze wille elkaar aanraken daar geilen ze op :yes:

Pogo is voor mensen die niet kenne hakkuh :yes:

Waarschuw beheerder
Ik blow niet..bij die reactie gaat het onderandere over jou:D:D

Waarschuw beheerder
heb je mij ooit hore zegge dat ik rijk ben dan?

Waarschuw beheerder
Hakke..Stampe..Btje ingehouwe pogoen met je eige groepie als andere mensen er geen last van hebben.. is allemaal wel leuk..

hahahaha ja hoe ze op die rock feeste aan het pogoen zijn in pitt ofzo..hoeze dat noeme..das gewoon 1 knok partij das niet leuk meer:D

Waarom is dat gezeik en onzin, vind het een perfecte regeling

hahaha houw op weet je hoe kk veel mense er zijn die jou kk hard uit legge hoe zogenaamd wannebe extreem rechts jij vroeger was, ken dr een boek over schrijven!!!
Waarschuw beheerder
hahahaha ja hoe ze op die rock feeste aan het pogoen zijn in pitt ofzo..hoeze dat noeme..das gewoon 1 knok partij das niet leuk meer

Pogo op hardcore feesten is ook niet leuk...

hahaha houw op weet je hoe kk veel mense er zijn die jou kk hard uit legge hoe zogenaamd wannebe extreem rechts jij vroeger was, ken dr een boek over schrijven!!!

Gaat dit over mij ???
Waarschuw beheerder
Jij ben opeens 100% anti pogo .. mense met kiste bretels enz zijn wazi's maar WROM zat je eerst nog zow te slijme bij dijkstra en vd linde... ohjah hun zijn GABBERS natuurlijk.. HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH

Ow ja ... omdat ze aan pogo doen, mag ik niet met ze praten :/ rare manieren van opvoeding heb jij geleerd :[

Pogo op hardcore feesten is ook niet leuk...

Ophoeren met POGO !!

Waarschuw beheerder

nee gaat niet over jouw gaat over judith

Waarschuw beheerder
voel je je aangesproke dan:P
Waarschuw beheerder
Laat ze met hun pogo maar is naar de Hemkade gaan , daar houden ze helemaal niet van pogo :[

Je hebt daar zelfs speciale pogo opruimteams :d
Waarschuw beheerder
opruimteams aan de coke?

Waarschuw beheerder
nu er toch alleen maar onzin word neergezet :D....

Diehakker waarom ging Hellbound niet door??
Waarschuw beheerder
waarom is dat onzin?:D
Waarschuw beheerder
opruimteams aan de coke?

Dat zijn gewoon groepen mensen die hekel aan pogo hebbe en mensen die t toch doen klappe geven...daarom is de Hemkade ook pogo en wazie vrij :yes:

Diehakker waarom ging Hellbound niet door??

Ik zou met michael enzo gaan maar hij is ziek , en als je in Zaandam zit ken je als je je niet lekker voelt niet ff snel naar huis en alsie in Dordt zit wel dus moeste we kaartje verkope :(

Waarschuw beheerder
diehakker lult altijd onzin namelijk :/

Waarschuw beheerder
hun pogo

Doe niet alsof ik zoon Pogo freak ben..dat ben ik niet namelijk ik zeg alleen beetje met eige groepie als je de ruimte heb en andere er geen last van hebbe vind ik wel giere..verder niet
Waarschuw beheerder
diehakker lult altijd onzin namelijk

Niet altijd ;)

Waarschuw beheerder
maar essendaal je heb gelijk:P
over da boek schrijve:P

Waarschuw beheerder
haha owh toch niet :9

Waarschuw beheerder
ohhjaa das minder dan... mjah dr komen toch nog zat feesten ;)
Waarschuw beheerder
Doe niet alsof ik zoon Pogo freak ben..dat ben ik niet namelijk ik zeg alleen beetje met eige groepie als je de ruimte heb en andere er geen last van hebbe vind ik wel giere..verder niet

Is midden op de dansvloer ook al eigen ruimte ?? :/

Waarschuw beheerder
essendaal sta meestal agter in die zaal in de hoek juut:P
Waarschuw beheerder
essendaal sta meestal agter in die zaal in de hoek juut

Whahaha verbannen van de dansvloer

Waarschuw beheerder
hoezo nou weer verbanne hij sta tog bij ze groep hoezo zou die dan in ze uppie in het midde staan hij zal er heus wel ff staan maar hij sta vaker in de hoek bij die groep
Waarschuw beheerder
hoezo nou weer verbanne hij sta tog bij ze groep hoezo zou die dan in ze uppie in het midde staan hij zal er heus wel ff staan maar hij sta vaker in de hoek bij die groep

Niet zo bijdehand jij mannetje :)

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
On topic blijven a.u.b.
Waarschuw beheerder
donateur
Pogo met eigen groepie waar niemand last van heb daar is nix mis mee lijk mij..... als hele zaal begin te beuke en je sta te hakke en je krijg paar kiste in je nek... hmmz oke maar alst gwoon met eigen groepie is zie ik t probleem niet zow....

enne praten met hun????? je zat op ze te geile

juist essendaal !!!!

mjah zow kenne wij nog meer mense he :D

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder

Helft van de opbrengst delen ?? (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Over jullie ook :d

Jullie noemen jezelf skinhead ????

Echte skinheads hebben een hekel aan hardcore ! ( jullie luisteren hardcore )
Echte skinheads gebruiken geen drugs ! ( jullie gebruiken drugs )

En ze leven volgens een heleboel regels , ik ben t dr niet altijd mee eens maar heb dr wel respect voor wat ik voor jullie wazies niet heb !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ze leven volgens een heleboel regels , ik ben t dr niet altijd mee eens maar heb dr wel respect voor wat ik voor jullie wazies niet heb !

Jullie worden gewoon keihard afgezeken hierzo.. en jullie hebben het niet eens door ... hoe DOM !
Waarschuw beheerder
donateur

En ze leven volgens een heleboel regels , ik ben t dr niet altijd mee eens maar heb dr wel respect voor wat ik voor jullie wazies niet heb !laatste aanpassing 13 februari 2005 20:05

ik noem mezelf geen skinhead:D

enne wazie?? nou nee ik ben geen hitler aanhanger dus stil maar
Waarschuw beheerder
donateur
wij worden door 2 mense afgezeke... jij en diehakker... maar jullie zijn ook egt mense waar k me t van aantrek????
haaaaaaaaaahahaha nou nee
Waarschuw beheerder

nee wat dan ??

Een aanhangsel :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik ken me nog dingen herinneren dat jullie jezelf geen gabber noemden maar skinhead
Waarschuw beheerder
donateur
dus al k mezelf geen gabber noem ben k skinhead?????:S
en als je jezelf geen skinhead noem ben je gabber???:S

wat heb skinhead trouwens met wannebe nazi te maken???

nee wat dan ??

Een aanhangsel

nee ook niet :)
Waarschuw beheerder
Een aanhangsel

nee ook niet

Dat bepaal ik wel (f)

Waarschuw beheerder
Over jullie ook :D

neenee, ik zeg juist altijd ik ben geen gabber ik ben geen skinhead ik ben gewoon me zelf *hardcore liefhebber* en Nationalist das heel iets anders..jij heb me meige nooit skinhead hore noeme dus waar haal je de kk onzin vandaan.. ik gebruik trouwens ook geen drugs.. en wazie..jonge ik ben geen nationaal-socialist dus dat zowiezo al niet, altijd zelfde kk onzin met jullie..zwaar kansloos!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jij bepaalt dat???? haaaaaaaaaahahahah
Waarschuw beheerder
whahahahawaziehahaha
Waarschuw beheerder
donateur
kansloos??
das nog zwak uitgedrukt :)

Waarschuw beheerder
Dat bepaal ik wel

haha jij bepaald helemaal nix als er iemand totaal geen recht van spreken heb ben jij het ..kk wannebe..jij ben gewoon HET aanhangsel..

enne robin, wilco en ruben..jullie snappen ut:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
wederom nix aan toe te voege
Waarschuw beheerder
Ik ben samen met X-Ray en DJ Psycho bezig om voor de 4de viruz bekende dj's neer te zetten:) dit zullen julie nog wel horen:)
Waarschuw beheerder
Ik ben samen met X-Ray en DJ Psycho bezig om voor de 4de viruz bekende dj's neer te zetten dit zullen julie nog wel horen

Mooi zo :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben samen met X-Ray en DJ Psycho bezig om voor de 4de viruz bekende dj's neer te zetten dit zullen julie nog wel horen

goed besig
Waarschuw beheerder
luuk je ben echt me maat:P ook tof van je dat je die kaartjes aan marcel en esme had gegeven
Waarschuw beheerder
donateur
had ze aan mij gegeve:P
Waarschuw beheerder
nee, aan mij :P
Waarschuw beheerder
hoezo zit je een beetje krap bij kas , is essendaal niet de enige die niezo rijk is;)
Waarschuw beheerder
echt essendaal ken allemaal blows betalen
Waarschuw beheerder
To Tief: Jah k probeer altijd zo relaxd mogelijk te zijn naar mensen, maarjah sommige mensen snappen dat niet ofsow:(
Waarschuw beheerder
en wat bedoelt men daarmee ?
Waarschuw beheerder
Nou ik heb wat problemen gehad ensow:P dusjah maare juut voeg me ff toe op msn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
krap bij kas???
nou opzeker niet k heb knaken genoeg :d
Waarschuw beheerder
Ben onderweg

Waarschuw beheerder
agh jonge..we hebbe allemaal wel is wat probleempies.. al die kk deuze moete zich gewoon is lekker met hun eige leve bemoeie en niet zo op andere mensen letten..das mijn mening..

en judith..hou gewoon je muil je staat voor lul

Waarschuw beheerder
Zo..dies uitgeluld das duidelijk!..

trug naar het forum onderwerp:p
Waarschuw beheerder
donateur
welk onderwerp? :d

Waarschuw beheerder
Wat verwachte we van Viruz..hoe zal het er uit gaan zien:D
Waarschuw beheerder
donateur
wat we verw8te... alleen maar pogo :D
Waarschuw beheerder
tis jammer dat ik er niet bij kan zijn maarja houseqlassics is toch flexxer:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
teering houseqlasics ga gewoon virus tief:P
Waarschuw beheerder
nee jij

Waarschuw beheerder
ja waarom ver weg als er dichtbij een feest is ;)
Waarschuw beheerder
gekker...

Waarschuw beheerder
duurder + duurt tot lang , ga je weer het verkeerde pad op als je snapt wat k bedoel ;)
Waarschuw beheerder
ikke niet hoor O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jewel:D
Waarschuw beheerder
NeeH!! :bier:

Waarschuw beheerder
nee nee , zeggen ze allemaal

soshond! :D:D:D
Waarschuw beheerder
:( :no:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
mot er hier nog iemand een kaartjuh van house classics kopen dan ??
Waarschuw beheerder
Ik heb um al :yes:

Waarschuw beheerder
jammer hoor :P weet je nog iemand die en kaartjuh zoek dan 30 euro ken die hem krijgu
Waarschuw beheerder
zal ff rondvrage

Waarschuw beheerder
is goed dan m,oe je het maar ff zeggu maar tis nou wel kk rustig hierzo:s
Waarschuw beheerder
ja hehe
Waarschuw beheerder
Wat verwachte we van Viruz..hoe zal het er uit gaan zien

Net of dat een feest is waar je al weken naar uitkijkt :s

Waarschuw beheerder
ja:P

Waarschuw beheerder
tis altijd mooi mee genomen een feessie in de buurt:P
Waarschuw beheerder
Zo..dies uitgeluld das duidelijk!..

Nou nee horr :[

alleen maar pogo

Dood aan pogo :[ :[

Vind ik niet

Vind ook van niet :respect: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dood aan jouw lijk me iets beter :)

Waarschuw beheerder
juut wa zit je nou te zeike man als je wil pogoe pogo je en als je wil hakke hak je
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en juut als je ook van niej vin hoezo ga je er heen dan als het je tog niks lijk (jij vin het tog geen feest):S
Waarschuw beheerder
donateur
idd zolang je geen last van elkaar heb :)

Waarschuw beheerder
pogo & hakken :respect: :jaja:

of hoor ik er nou niet bij??? :(
Waarschuw beheerder
en juut als je ook van niej vin hoezo ga je er heen dan als het je tog niks lijk (jij vin het tog geen feest)

Tis gewoon een feestje voor vermaak, als der toch nix anders boeiends is..
Maar luuk ging aan de sfeer in de zaal werken :P

Lekker puh :D
Waarschuw beheerder
donateur
ieder voor zich wat ie wil :)
Waarschuw beheerder
nix anders boeiends????
Waarschuw beheerder
hmmm vanwaar die blije gezichten
Waarschuw beheerder
heb iemand geklikt :D
Waarschuw beheerder
hmmm leuk joh :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
2 judassen

Waarschuw beheerder
ach het is de leeftijd :/
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
ik ga ook maar naar viruz denk ik :P
Waarschuw beheerder
ben je gestoord?:vaag:

Waarschuw beheerder
geef me een goede reden om tegaan?? :P ;)
Waarschuw beheerder
dan ben ik je vriendje niet meer!
Waarschuw beheerder
wappie moet naar hq:D

Waarschuw beheerder
jawel wap ga ook naar viruz gaan we juut ff beuke:P

Waarschuw beheerder
2-2 hmmmmz word lastig :/
Waarschuw beheerder
Ga jij maar lekker naar virus maar dan ist uit
Waarschuw beheerder
Wapje lieffie dan gaan we elkaar verwenne op viruz , we houde toch zo veel van elkaar :cry:
Waarschuw beheerder
:(

Waarschuw beheerder
jullie houden wel veel van me he o:)

Waarschuw beheerder
hoeveel dan??? :P
Waarschuw beheerder
opzker :flower:
Waarschuw beheerder
jawel wap ga ook naar viruz gaan we juut ff beuke

Wat een niveau :S
Waarschuw beheerder
Zkr nu je zo lekker kaal bent
(L)

Waarschuw beheerder
wappie appie we gaan naar viruz aan het bier als je niet komt
heb je kans dat iemand een fiets door je raam gooit :O

Waarschuw beheerder
hahah wappie dus wa word het he :P
ja jufith wa een nivaue he zo ben je dus al heel de kk tijd bezig oh pogo dit oh pogo da je heb altijd wel wa te zeike jij :@
Waarschuw beheerder
altijd leuk joh fiets door je ruit:D
Waarschuw beheerder
ja jufith wa een nivaue he zo ben je dus al heel de kk tijd bezig oh pogo dit oh pogo da je heb altijd wel wa te zeike jij

leuk voor je joh Ols
Waarschuw beheerder
Ze zeikt helemaal niet :d pogo is gewoon kut :d:d:d
Waarschuw beheerder
Pogo is voor minder begaafde personen
Zelfs de Jostiband heeft nog meer niveau

Waarschuw beheerder
mjahhh pogo hoort op metal feesten

ben wel eens geweest naar zon feest kzat in de pit en pogo op hardcore feesten is er niks bij , maarja als mensen dat op hardcore feesten willen doen moeten ze dat zelf weten je moet je er gewoon niks van aantrekken laat die mensen gewoon boeiend :D

Waarschuw beheerder
het is dan voor iedereen feest:P
maar zei heb altijd wel wa te zeike ook hoe iemand hak :S da heb ik wel gemerkt met de dvd hllraiser toen ik die bij haar keek :S
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs de Jostiband heeft nog meer niveau

jah iedreen heeft meer niveau dan jouw :)

pogo is gewoon kut

daar heb iedreen zn eigen mening over..
als je t niet opzoek heb je er ook geen last van:)
en wil je wel pogo.. dan moeje t opzoeke en niet mense die aant hakke zijn lastig valle :)

Waarschuw beheerder
mjah laat iedereen gewoon...

heb je ook geen gezeik :D
Waarschuw beheerder
maar zei heb altijd wel wa te zeike ook hoe iemand hak da heb ik wel gemerkt met de dvd hllraiser toen ik die bij haar keek

Ja je heb wel eens van die dagen, om gewoon overal op te letten.

Vooral de donderdag bij de Bras :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ja je heb wel eens van die dagen, om gewoon overal op te letten.

wat boeit ut hoe iemand losgaat?
beter iemand die niet ken hakke of wat dan ook dan iemand die de hele tijd langs de kant sta... daar bouw je ook geen feessie mee

Waarschuw beheerder
kword er een beetjuh schijt ziek van da je overal op loop te lette of je zelf perfect ben en of je alles perfect doe nou nee :S

Waarschuw beheerder
is voor judith wa ik schreef
Waarschuw beheerder
ruubje heb nou wel een puntje te pakken

Waarschuw beheerder
puntje coke zeker
Waarschuw beheerder
haha

Waarschuw beheerder
drugsverslaafde:P

Waarschuw beheerder
maarja gelukkig zijn er nog zat mensen die zonder drugs een feestje kunnen bouwen he
Waarschuw beheerder
donateur
ruubje heb nou wel een puntje te pakken

jah ik weet t der komt soms nog wel wat zinnigs uit (H)

puntje coke zeker

nee jij??

kword er een beetjuh schijt ziek van da je overal op loop te lette of je zelf perfect ben en of je alles perfect doe nou nee

Waarschuw beheerder
daar val jij natuurlijk buiten :p
Waarschuw beheerder
donateur
maarja gelukkig zijn er nog zat mensen die zonder drugs een feestje kunnen bouwen he

neem un voorbeeld aan haider :P

Waarschuw beheerder
weet ik niet :D

Waarschuw beheerder
ik gebruik ook niej gelukkig:P
Waarschuw beheerder
Haaaaaaaaaa DjUnkIES:D
Waarschuw beheerder
donateur
drugs is slecht:P

Waarschuw beheerder
jaja:yes: :P

Waarschuw beheerder
op viruz , ga ik aan het bier :jaja:

Waarschuw beheerder
drugs is slecht

:respect: o:)

Waarschuw beheerder
tis nou wel rustig:D als juut niks zeg :P

Waarschuw beheerder
zeker wete bier :bier: :D

Waarschuw beheerder
op viruz , ga ik aan het bier :jaja:

en ik ook :D :bier:
Waarschuw beheerder
op viruz , ga ik aan het bier

viruz IV ???;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan drinken we er samen eentje (of 2)

Waarschuw beheerder
ja dan ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
(L)bier is mijn leven(L)

Waarschuw beheerder
ja da kan ook nog :P
Waarschuw beheerder
beter redbull voor de feeste die langer duren:P

Waarschuw beheerder
dan drinken we er samen eentje (of 2)

of nog veel meer :D

Waarschuw beheerder
water is ok goed:P
Waarschuw beheerder
donateur
redbull helpt voor geen kk ... t enige wat je krijg als je veel redbull drink is buikpijn.. energie niet in ieder geval

Waarschuw beheerder
wel als je der rooie wodka door heen gooi...
Waarschuw beheerder
hebben jullie nu jullie zin ruub gebanned gaarrrrrrr :S:S

Waarschuw beheerder
inderdaad :vaag:
Waarschuw beheerder
Ja hij heb dinge gezegd die niet mogen op PF is toch zn eigen schuld

Waarschuw beheerder
mjah ze hebben gewoon op dat ene knopje gedrukt oftewel misbruik word gemeld aan de crew van pf, zoals racistische leuzen en dan word je gebanned door mensen van de crew
Waarschuw beheerder
dus ga je dat melden haha hoe zielig kan je zijn
Waarschuw beheerder
ja ik weet, is toch triest?!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb toch nix gezegd joh !!!

Waarschuw beheerder
da was juut dus daar liet ze da icoontjuh zien hoe zielig ben je dan :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
triest hor judith... dat geeft jouw niveau wel weer aan
ken ze t met woorde nie winne dan maar klikke... judasssssssss mjah zow noemde ik je gister ook al dus da beteken dak gister al glijk had!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
enne NLterrorgekNL, tief en NLhardcoreNL

:D:D:D:D:d

Waarschuw beheerder
Wat een kansloos wijf joh..hoe gaar..eerst denk ze dat ze helemaal goed is omdat ze samen met diehakker onzin aan het lullen is..nou gaan meer mense dr mee bemoeie en zeg iedereen dat ze kk onzin lult..en kan ze het met woorden niet winnen..gaat ze zo iets kk gaars doen..wat ben je voor een zielig persoon..altijd andere kk afzijke maar je ben zelf het kk gaarst van iedereen en dat zegge nie alleen wij in dit forum..maar zegt heel kk zwijndrecht 8er je rug om..en dat heb je niet eens door..gaar kansloos wijf.. dapper hoor!!!

En omdat jij zoon hekel aan pogo heb..zulle we er natuurlijk rekening mee houden op Viruz...NOU NEE!!!..pas maar op als je op de dansvloer staat dat je niet af en toe een paar kiste in je nek krijgt:S;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of 2 paar kisten :D

Waarschuw beheerder
ik denk wel meer dan 2 paar!

Waarschuw beheerder
enne judith je zijkt wel steeds over het niveau..maar er is steeds maar 1 iemand die je gelijk geeft en das diehakker omdat dat je maatje is..alstie je nie zou kenne hattie je volgus mij ook uitgelache..

Lonsdale/Kisten/Stampen/Btje Pogo hoort gewoon bij de nieuwe hardcore en het grotere deel van het new style hardcore publiek en dat heeft iedereen maar gewoon te accepteren.. hardcore = van iedereen..en iedereen moet gewoon doen wattie wil..zolagn een ander er geen schade aan ondervind..klaar!
Waarschuw beheerder
Lonsdale/Kisten/Stampen/Btje Pogo hoort gewoon bij de nieuwe hardcore en het grotere deel van het new style hardcore publiek en dat heeft iedereen maar gewoon te accepteren.. hardcore = van iedereen..en iedereen moet gewoon doen wattie wil..zolagn een ander er geen schade aan ondervind..klaar!

T hoort er helemaal niet bij daarom word t op steeds meer feesten verboden (y)

En t is maar een klein groepje wat aan pogo doet en t overgrote deel houd helemaal niet van pogo die hakkuh gewoon , kijk maar eens op de grote feesten zoals Thunderdome en Nightmare...maarjah ik ga gelukkig nooit naar feesten dus ik weet dr nix vanaf :gaap:
Waarschuw beheerder
Lonsdale/Kisten/Stampen/Btje Pogo hoort gewoon bij de nieuwe hardcore en het grotere deel van het new style hardcore publiek en dat heeft iedereen maar gewoon te accepteren.

wat lul jij nou man!!

er zijn er altijd maar een paar die zo leuk pogo willen doen.
ondertussen zie je knetterveel mensen die er zwaar last van hebben en zich er aan lopen te iriteeren.

FUCK POGO!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
er zijn er altijd maar een paar die zo leuk pogo willen doen.
ondertussen zie je knetterveel mensen die er zwaar last van hebben en zich er aan lopen te iriteeren.

Inderdaad..wat ik al zei in de hardcore tegewoordig zeer onderverdeeld publiek.. Rechts Extremisten/Nazi's/Wazi's/Nieuwe generatie.. hoe je het wilt noeme boeit me niet..die pogoen.. je heb new style gabbers lonsdale/nike..die stampen.. oldstyle gabbers..zoals diehakker..die hakken.. je heb clubkutten op puntschoenen die int rond hupellen je heb alles..en we kenne wel atijd elkaar afzijke en knokke en weet ik wat..maar we kenne beter met zn alle er het beste van make..wat ik al zei..laat iedereen lekker zn eige ding doen zolang een andere er geen schade aan ondervind..met dit gezijk bereik je nix alleen een gespanne sfeer!..dat is het hele probleem..denk je dat als jij APC in je pf zet..dat andere dan ophouwe met pogo:S

Waarschuw beheerder
Hardcore Is Van Iedereen!
Waarschuw beheerder
Door pogo worden mensen agressief dus slechte sfeer

Waarschuw beheerder
Dat is misschien wel waar ja..maar dat zeg dan denk ik maar over die mensen..en over wat die mensen gebruikt hebben

Waarschuw beheerder
en sfeer is zeer zeker belangrijk
Waarschuw beheerder
ik vin pogo ook een beetje nutteloos maarja zolang ik nie kk hard op de grond gebeukt word boeit het me niet echt

Waarschuw beheerder
kijk .. de biergabber en ik denken hetzelfde :yes: (L)

Waarschuw beheerder
ja jullie denke normaal..andere zijke te veel
Waarschuw beheerder
als je mijn bier omver pogo krijg je een vuist in je muil :)

voor de rest heb ik er geen last van :)
Waarschuw beheerder
en sfeer is zeer zeker belangrijk

Dat zal gek lukken zo :/

Waarschuw beheerder
darkcore maniak!!! (y)

Waarschuw beheerder
als je mijn bier omver pogo krijg je een vuist in je muil

voor de rest heb ik er geen last van

Ja hahaha das natuurlijk ook heel iets anders:D..
iedereen moet gewoon zn eige ding doen en niet zo op elkaar zijke en op elkaar lette..dan is het allemaal gewoon leuk toch?
Waarschuw beheerder
ik ga dus lekker foto's schieten voor pf op viruz :P
Waarschuw beheerder
GEEN pogo op hardcore feesten
Waarschuw beheerder
Ja anders moeten we huilen he beekoz ;)
Waarschuw beheerder
no woman no cry :P
Waarschuw beheerder
melis, kom jij je schoenen nou maar halen ;)

Waarschuw beheerder
ja melis anders val hetin de vergeet hoek :P
Waarschuw beheerder
Dat is misschien wel waar ja..maar dat zeg dan denk ik maar over die mensen..en over wat die mensen gebruikt hebben

Ik gebruik geen drugs ( meer ) maar als 1 of andere pogokneus met zn kisten tegen me aanbeukt ken ik daar toch aardig agressief van worden :yes:
Waarschuw beheerder
Heej pat, wel saampies op de foto he .. op viruz ??
ik maak de foto's voor pf :D
Waarschuw beheerder
Foto's voor PF ? zon klein feest :p

Waarschuw beheerder
we maken der gewoon een groot feest van o:)

Waarschuw beheerder
groot hoef niej eens als het maar gezellig is :yes:
Waarschuw beheerder
Beter grote feesten dan kleine , grote feesten zijn elke keer weer speciaal en die kleine zijn zo standaard...

Vind ik dan O:)
Waarschuw beheerder
maar ik maak toch foto's ... klein of groot. Maak mij niet uit ;)

Waarschuw beheerder
tja boeiend :jaja:

Waarschuw beheerder
niet iedereen is foto geil:P

Waarschuw beheerder
haha inderdaad juut :9
Waarschuw beheerder
ik ben altijd foto geil

Waarschuw beheerder
ut is te rustig hiero :S:S:S

Waarschuw beheerder
Ik gebruik geen drugs ( meer ) maar als 1 of andere pogokneus met zn kisten tegen me aanbeukt ken ik daar toch aardig agressief van worden

ja dat is logisch, als je er nie aan mee wil doen er nie mee te make wil hebbe moet je er natuurlijk ook geen last van hebben..

ut is te rustig hiero:S:S:S

ja de storm is neergeslagen volgus mij:D
Waarschuw beheerder
ik ben bang geband te worden :P

Waarschuw beheerder
Ja ik kreeg ook een waarschuwing omdat ik vorige week een verhaaltje vertelde met het woord negers ofzo erin maar helemaal geen discriminerende text ofzo of racistisch..en dan krijg k daar een waarschuwing voor ..kk gaar..zal wel weer door 1 of ander kk zielig persoon voor gezorgd hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja joh :)

Waarschuw beheerder
:p die tief gebruikt wel een schijnheilige smiley

Waarschuw beheerder
Ik een waarschuwing omdat ik de waarheid zei :O

Waarschuw beheerder
die tief gebruikt wel een schijnheilige smiley

Zouw het:P

Waarschuw beheerder
wat zei je dan haider?

Waarschuw beheerder
ook al fotogeil ofzo :s
Waarschuw beheerder
wij gaan toch op de foto juut?

Ja tuurlijk :bloos:

Waarschuw beheerder
wat zei je dan haider?

Over wat ik van Pinda vond, hoe ik over hem d8 :D

Waarschuw beheerder
oh haha op die manier:D

Waarschuw beheerder
mjah :D

wou je zeggen dat het niet de waarheid is dan :[

Waarschuw beheerder
Tja ik weet ook wel dat pinda af en toe flink irritant ken zijn, en dat die soms beetje teveel praatjes heb waar niks van klopt..maar verder mag ik hem wel gewoon, ik zie geen reden om zoals jullie hem helemaal te haten en altijd te pesten en uit te schelden enzo..maar dat moet je allemaal zelf weten:D
Waarschuw beheerder
Jongens allemaal groepsfoto !! op viruz :)

Waarschuw beheerder
Zulle we een meeting gaan regelen voor op Viruz..das ook wel giere
Waarschuw beheerder
whahah ... tis ook lekker groot daarzo ;)

Waarschuw beheerder
ja hahaha inderdaad..maarje ken tog bijvoorbeeld met een hele gangbang om 12uur int halletje over 8erin t zaaltie afspreke ofzo..ik noem maar wat:P
Waarschuw beheerder
mooi zo :)

Idd allemaal ff gek doen op de foto :P

Waarschuw beheerder
Kickende flyer ey, zeker beter als die vorige:D

Maar dit x pas vanaf 11uur binne denk ik, daarvoor toch niet al te boeiend..laatste uurtje word :D:D:D

Waarschuw beheerder
joh dat feest moet veel later beginnen...

Waarschuw beheerder
Jammer dat jij nie ken komen dan :no:
Waarschuw beheerder
boeiend !!! het moet gewoon later af gelopen zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
wtf zie ik nu? DJ Blackout???
Iemand heeft mijn naam gejat????
:S
Waarschuw beheerder
of jij zijn naam ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nope,
ik heb m van de plaat Paul vs urban menace - Total Blackout
Ongeveer een jaar of 6 geleden!
Waarschuw beheerder
donateur
op pf staat trouwens ook geen andere blackout...
Waarschuw beheerder
Ik zou een rechtszaak beginnen :yes:

Waarschuw beheerder
Ja uhh lekker boeiend meeste zijn gewoon beginners die een naam neerzette en een beetje proberen te draaien..en zoeke niet heel nederland af of hun naam al bestaat:d

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Hey de verbanning is weer opgeheven:P
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd (f)

Waarschuw beheerder
Wehh gisteraaf was een goede warming up voor Viruz hoor ey...3uur lang Early Hardcore gehoord joh..toppie:D..
alleen wel kk hard op mn stuitje gevallen niet normaal wat een pein volgus mij hou ik daar zoon 3weken last van weh
Waarschuw beheerder
Hardcore was toch voor gabbers ?? :/

Waarschuw beheerder
Hardcore = van iedereen... heb je mij in het andere forum wel 100 x hore zegge..als ik early hardcore goeie muziek vind moek dat gvd helemaal zelf wete..en dan hoef ik niet gelijk persee de stempel gabber op me kop te hebbe omdak die muziek goed vind..

ken wel merke watvoor biginner jij ben..

Waarschuw beheerder
:jaja:
Hardcore = van iedereen...

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
ken wel merke watvoor biginner jij ben

Dus ook voor beginners ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus ook voor beginners

daar heeft meneer diehakker wel un punt
Waarschuw beheerder
donateur
ja k moet wel beschaafd blijve anders word k weer verbanne:P

Waarschuw beheerder
tuurlijk is hardcore ook voor beginners..iedereen is beginner geweest..

alleen als je als beginner gelijk ga denke dat je het helemaal ben en dat je alle wijsheid in pacht hebt..is het weer wat anders hey:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardcore = van iedereen... heb je mij in het andere forum wel 100 x hore zegge..als ik early hardcore goeie muziek vind moek dat gvd helemaal zelf wete..en dan hoef ik niet gelijk persee de stempel gabber op me kop te hebbe omdak die muziek goed vind..

ken wel merke watvoor biginner jij ben..

Vorige keer was je anders nog 200 % anti gabbers en hardcore hoorde bij gabbers. Je had zelfs een schermafbeelding met RTC met een kruis der doorheen en der stond bij : Gegen gabbers ...

Dat was zeker je 2e persoonlijkheid dan ofzo :[

Waarschuw beheerder
Nee hessendaal is flink aan het puberen denk ik :P
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk ook ja :[
Waarschuw beheerder
donateur
haaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahaha
Waarschuw beheerder
haider heb je nog stier???
Waarschuw beheerder
donateur
haider is nu t stier

maare wanneer is de :respect:maranatha:respect: geopend??

hopelijk is de :respect:maranatha:respect: vroeg geopend...
Waarschuw beheerder
kerk zuigt
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar de :respect:maranatha:respect: niet:)
Waarschuw beheerder
maranatha:respect: gewoon 't gekste
Waarschuw beheerder
donateur
tief en k begrijpen elkaar :respect:
Waarschuw beheerder
ja vooral omdat het bierstier onder de tafel bevroren licht
Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit t met spier dan? :(
Waarschuw beheerder
ja die hebben ze bij 't spoor laten vergieten tot ijzer:no:

Waarschuw beheerder
Hmmm..de meeste gabbers zijn gewoon van die linkse zijkende gare mensen..en als k dan voor de gein om een paar mense te irriteren een plaatje met gegen gabbers in me msn wil zette..ja leuk boeie.. en er staat tog niet gegen hardcore of wel..

en judith k weetnie waar jij die weisheid nouweer vandaan haalt...k heb alleen tijdje minder hardcore geluisterd omdak elke x het zelfde luisterde moes ff een nieuwe partij hc hebben en daar heb haider met FTP bij geholpen:P
en de tijd dak echt flink aan het puberen was heb ik zoon beetje wel gehad denk ik..dat moe je maar navragen aan me ma hahaha

Waarschuw beheerder
maranatha is vandaag geopend van 13:00 tot 21:59 :respect:

Waarschuw beheerder
haider = echt drugs:D
Waarschuw beheerder
Hmmm..de meeste gabbers zijn gewoon van die linkse zijkende gare mensen..en als k dan voor de gein om een paar mense te irriteren een plaatje met gegen gabbers in me msn wil zette..ja leuk boeie.. en er staat tog niet gegen hardcore of wel

Sinds wanneer zijn gabbers links ??? denk dat 99.9 % ervan wel rechts is alleen niet extreem...net als ikzelf :)
Waarschuw beheerder
de luttele linkse rakkers
Waarschuw beheerder
de luttele linkse rakkers

???

Waarschuw beheerder
haider = echt drugs:D

Zeker niet :D

ik ben gestopt na slaves :D

nu alleen dikke rook :D:D

Waarschuw beheerder
en trouwens wie was er toevallig waus toen die niet was binnengekomen met Free Jump en dat je toevallig zei dat je al gestopt was met drugs vanaf oud en nieuw :D

Leugenaar :[
Waarschuw beheerder
en als k dan voor de gein om een paar mense te irriteren een plaatje met gegen gabbers in me msn wil zette..ja leuk boeie.. en er staat tog niet gegen hardcore of wel..

In je msn-naam stond : gegen gabbers , gegen Hardcore

:[
Waarschuw beheerder
donateur
oeiiii essendaal je word afgezeke k zouw t nie pikke :P
Waarschuw beheerder
In je msn-naam stond : gegen gabbers , gegen Hardcore

Dat is stoer ! ;)

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore(L)
Waarschuw beheerder
Hij is tenslotte geen klein kind meer (f)
Waarschuw beheerder
Hij is tenslotte geen klein kind meer

Whaha :d:d:D

Waarschuw beheerder
Dat is stoer ! ;)

:gaap:

en daarom zei ik dus puberteit :D

het zijn de hormomen want deze knaap houd wel van hardcore zeker weten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck The Wannabees

zoals.....????
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaaaaaaahahahahhh omdat jij t vind???
omdat ik niet tzelfde denk als jou?
omdat jij pogo haat en ik niet???

jij denk t egt he:S
Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaahahahahhh omdat jij t vind???
omdat ik niet tzelfde denk als jou?
omdat jij pogo haat en ik niet???

jij denk t egt he

Wie zeg dat ik het tegen jou had ?? (f)
Waarschuw beheerder
donateur
zoals.....????

JOU

ik vroeg wat, jij geef als antwoord jou...
misschien kan ik dan denke dat je t tege mij heb??
Waarschuw beheerder
ja .... misschien.

We komen vanavond ff langs de kerk ..
Waarschuw beheerder
met pols :P
Waarschuw beheerder
donateur
pols?

welke kerk??

denk maar nie dat je de :respect:maranatha:respect: binnen komt.. dit is alleen voor uitgenodigde gasten, uitgenodigd door het bierstier
Waarschuw beheerder
denk maar nie dat je de maranatha binnen komt.. dit is alleen voor uitgenodigde gasten, uitgenodigd door het bierstier

Stoer man :gaap:
Waarschuw beheerder
mario pols

whahahah ... jij denk het echt he?
Waarschuw beheerder
Stoer man

nou....OPZKER
Waarschuw beheerder
donateur
hahahah altijd leuk hoe jullie reagere op de :respect:maranatha:respect:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
sux maranatha
Waarschuw beheerder
ben je der wellis geweest dan?
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah
Waarschuw beheerder
ken jullie zo van het topic afhalen. Als we niet on topic blijven ... :[

Dan open je maar een ander topic om dom in te ouwehoeren :[ :[ :[ :[ :[
Waarschuw beheerder
anders kan je ook niet oordelen
Waarschuw beheerder
AIAIAI we worden van het topic GEHAALD :(

Waarschuw beheerder
on topic :

waar word ViruZ gehouden ??

off topic:

Bier is mijn leven!!!!! :bier:

maaaaaaaaaaarja sinds wanneer zeikt iedereen elkaar hier af beter gewoon altijd chill doen :D

Waarschuw beheerder
Gegen hardcore stond nerges..hou op met je kk onzin alsjeblieft

Waarschuw beheerder
ik snap niet dat je pols uitnodigt als je zo tegen pogo en tegen *wazi's* hoe jullie dat noemen bent..

Waarschuw beheerder
ja ze zijn rechts..maar op het moment dat wij wat zeggen zijn we wazi's omdat we kiste hebbe:S

en kom dan niet met de onzin ..ja k doe geen hitler groet op feesten blabla want dat heb je mij ook nooit zien doen

oeiiii essendaal je word afgezeke k zouw t nie pikke

wat ik al zei int andere forum..op wat judith zeg reageer ik niet meer..gewoon negeren is het beste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik al zei int andere forum..op wat judith zeg reageer ik niet meer..gewoon negeren is het beste

:yes: :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben bijna bier :D

Waarschuw beheerder
tja k bedoel je ken wel trug blijven lullen maar het op toch geen nut, er blijven maar verdraaide half kloppende verhale uitkome waar je dan wel weer op ken reageren wat geen zin heb..en dan nog jou voor wannebe uitmaken en mij ook vast..daar kenne we beter al helemaal niet op reageren..eerder gewoon hard lachen

Waarschuw beheerder
ik ben bijna bier :D

als je 18 bent mag je nooit meer zeggen hij doet hard want dan ben je een volwassen bier(pintje) dus die voelen dat niet meer :D

Waarschuw beheerder
niet haaaaaaaaaaardddddd

ik kreeg aanval vanavond en ik deed hard bij tievus en hij terug:d
Waarschuw beheerder
donateur
daar kenne we beter al helemaal niet op reageren..eerder gewoon hard lachen

ik lach me rot :D

als je 18 bent mag je nooit meer zeggen hij doet hard want dan ben je een volwassen bier(pintje) dus die voelen dat niet meer

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur

wat krijgt bier voor zn verjaardag?????
Waarschuw beheerder
kweetnie:P
Waarschuw beheerder
maar hessendaal deed echt hard

Waarschuw beheerder
ik was bezete door de duivel denk ik..je stond zo en het moest ik kon mezelf nie inhouden.. maar k was wel zo oprecht je gelijk terug te laten doen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar je deed hardst

Waarschuw beheerder
:( sorry

Waarschuw beheerder
maare laura vraagje..hoe kom je eigelijk binne bij Viruz zonder Goldcard of ID-kaart dat je 16 ben?
Waarschuw beheerder
ze doet hard bij uitsmijters
Waarschuw beheerder
donateur
bier jij ben egt gestooord maaaaar wel kk grappig

haaaaaaaaaaaaahahahahahahah

:bounce: :respect: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja beetje wel he:P
Waarschuw beheerder
maare laura vraagje..hoe kom je eigelijk binne bij Viruz zonder Goldcard of ID-kaart dat je 16 ben?

Vorige keer was ze dr toch ook ;)

Waarschuw beheerder
ja kweet ut.. maar hoe?

Waarschuw beheerder
hahahahaha
Waarschuw beheerder
HarD~!

Waarschuw beheerder
ja ik denk het ook tief:D
Waarschuw beheerder
wablief:D

Waarschuw beheerder
blijf van mn lijf
Waarschuw beheerder
nou en ik ben toch dalijk hard bier

Waarschuw beheerder
daarom...

volwassen spiergabber :D

Waarschuw beheerder
Diehakker is al hard bier..dus hij kan je opgewondenheid niet echt waarderen volges mij :(
Waarschuw beheerder
haider en ik zijn spierbier

Waarschuw beheerder
haider is wettelijk wel hard bier.. maar in zn hoofd is die eeuwig jong die spier-krabber:D
Waarschuw beheerder
Diehakker is al hard bier..dus hij kan je opgewondenheid niet echt waarderen volges mij

Alsie eerst nou is ff uitlegt waar t over gaat dan snap ik t misschien ook nog :vaag: ;)
Waarschuw beheerder
ja wij zijn gewoon prettig gestoord

Waarschuw beheerder
Alsie eerst nou is ff uitlegt waar t over gaat dan snap ik t misschien ook nog :vaag: ;)

dat je al 18 bent en bier is dat morgen :D:D:D

ja wij zijn gewoon prettig gestoord

ben je bekroikerd
Waarschuw beheerder
jij ben al 18 ik word dalijk 18 want ben zo jarig:D
Waarschuw beheerder
opzker bekroi...:P
Waarschuw beheerder
Dus als je 18 bent ben je hard bier :vaag:
Waarschuw beheerder
wel als je daarvoor pilsener was

Waarschuw beheerder
Dus als je 18 bent ben je hard bier

haaahhahaha die kerel is kk grappig ey:D.. je moet het onzin taaltje van tievus a.k.a baby-rijm niet al te letterlijk nemen:D
Waarschuw beheerder
niet hard bier maar ik ben Hard , en BIER

Waarschuw beheerder
nee je ben nie Hard..je vind altijd dat anderen HAARDDD doen:D:D.. en je ben idd bier:D

zn bijnamen zijn nu Hard..en Bier..dus t kwam erop..dat alstie 18 word..dattie Hard is..en hij was al bier..dus alstie 18 is ..istie Hard-bier..snappie het al een bietjie?
Waarschuw beheerder
en hessendaal doet altijd hard
Waarschuw beheerder
bier nog een kwartier

Waarschuw beheerder
oh over een kwartier ben je hardbier:D

Waarschuw beheerder
Ik ben altijd serieus

dan moet je eens een keer bij de Maranatha komen..dan kijk je echt heel anders tegen het leven aan:D:respect:
Waarschuw beheerder
:P:P:P
Waarschuw beheerder
dan moet je eens een keer bij de Maranatha komen..dan kijk je echt heel anders tegen het leven aan

Je moet niet alles wat ik zeg serieus nemen ;)

Waarschuw beheerder
maare jongies..ik ga weer ff een verdieping hoger..ik zie jullie morgen met de ochtend dienst

Latuuuuuuuuuuuuuhr!
Waarschuw beheerder
bierdag is bijna aangebroken

Waarschuw beheerder
Je moet niet alles wat ik zeg serieus nemen

doe ik ook niet hahaha:d t antwoord zag er ook nie al te serieus uit denk ik;)

Waarschuw beheerder
oh nee bier ..ik blijf nog ff tot 12uur:D qua hard bier
Waarschuw beheerder
mwaaathhh:P

Waarschuw beheerder
idd

maar slaapze hessenpaler

ik blijf tot officiele bierdag en dan slaapjes doen morgen weer school :(:(:(:(
Waarschuw beheerder
gaan we nog aan de pilsener woensdag
Waarschuw beheerder
maar hessendaal waar is die martin van deursum eigenlijk gebleven bij jou uit de straat

Waarschuw beheerder
ja + chillen in shop toch :D?
Waarschuw beheerder
mwaa qua alleen thuis

Waarschuw beheerder
ohhh dan bieren bij bier en miss damp :D

Waarschuw beheerder
martin.. tja altijd al een roare jongen geweest hey maarja wat ik al zei ..t werd um een beetje teveel..en hij is onlangs met de noorderzon vertrokken..heb nog wel een pilsener met um gedronken voordattie wegging maarjaat..agh hou op..het ligt nogal gevoelig
Waarschuw beheerder
ben ik al hard bier?

Waarschuw beheerder
tja...woensdag aant bier bij jouw:D
Waarschuw beheerder
ik ben HARD BIER

Waarschuw beheerder
OOOOOH HARD BIER..kk goed ey:D:D:D:D..

gefeliciteerd bier

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!

Je hebt gewonnen:
gastenlijstplaatsen voor Caps-Lock (op vrijdag 25 februari 2005)

Je staat op de lijst als "Hendriekes Glazias" (+1) en je mag dus iemand meenemen!

met :bier: naar blue :D
Waarschuw beheerder
dankje spier
Waarschuw beheerder
:P:P

Waarschuw beheerder
:bier: ..neenee HARD:bier:
Waarschuw beheerder
maar ik blijf toch luttele pilsener hoor:P

Waarschuw beheerder

hard :bier:

:D:D:D:D:D gefeliciteerd :D:D:D:D:D:D

:yes:
mocht je nog veel pintjes drinken en dampies roken in je leven :yes:

:respect: :bier: :respect:

Waarschuw beheerder
jaat dat geloof ik best..

maare jongies ik ga er van deursem

Oiiiiii
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van deur***

Daar bedoel je mij mee :[ :p
Waarschuw beheerder
ik ga er ook vandeursum eeeeeeeeee hoooooooooi

Waarschuw beheerder
hahahahaha..oh hijs te slim:D
Waarschuw beheerder
Tis trouwes van Deursen en niet sum ;)
Waarschuw beheerder
:D:P

Waarschuw beheerder
maar nu ga ik er echt van deur:D..Latuhrrr
Waarschuw beheerder
ja maar ik ga er vandeursum klinkt leuker:P

Waarschuw beheerder
weet ik:D..maar wij hebbe het over Martin van DEURSUM! :d

ik snap het ook niet helemaal voor meer informatie moet je bij BEEKOZ wezen:D
Waarschuw beheerder
ouwe peppert:D slaap ze:D

Waarschuw beheerder
luttele spiergabber geniet van je verhaardag :D

ik ga naar shop en dan naar school :D

Ey Jochieeeeeee Oooooooaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii
Waarschuw beheerder
verhaardag :vaag: :P
Waarschuw beheerder
donateur
(L)bier(L) = HARD BIER :bier:

+ :smoke:

gefeliciteerd bier:D

en wanneer kenk un luttele pilsener komen nuttigen? :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
joris krentenpikker door de bocht :P
Waarschuw beheerder
mwaaathh woensdag denk ik

Waarschuw beheerder
bier aan de coke

Waarschuw beheerder
volwassen bier:D

joris krentenpikker door de bocht

:D:):d
Waarschuw beheerder
zoals ik al eerder zei ik blijf gewoon luttele pilsener hoor
Waarschuw beheerder
donateur
joris krentenpikker door de bocht

:frusty: :frusty:

bier aan de coke

:no:

zoals ik al eerder zei ik blijf gewoon luttele pilsener hoor

Waarschuw beheerder
bier doet altijd hard
Waarschuw beheerder
donateur
bier is hard:)
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Nee iedereen doet altijd hard bij bier:@
Waarschuw beheerder
Soft bier
Waarschuw beheerder
bieren!

Waarschuw beheerder
Jeeerd
Waarschuw beheerder
mwaaath

Waarschuw beheerder
ik denk dak maar ff bij de kleurslager langs ga!
Waarschuw beheerder
:vaag:

Kerel, alles goed????????????????????????!!!!
Waarschuw beheerder
je deed nogal vaag

Waarschuw beheerder
dit ga dus egt over niks:P
Waarschuw beheerder
goed gezien:P
Waarschuw beheerder
je deed nogal vaag

Jullie niet gelukkig :vaag:
Waarschuw beheerder
nou valt mee als ze maar niet het bierstier naar de keurslager brengen
Waarschuw beheerder
ej wat voor pasje heb je nodig ? :| ?
Waarschuw beheerder
Een echte dockpas :frusty:

Moet je speciaal op die avond zelf een pasje aanlaten maken :s en je moet je wel gedragen anders word ie afgepakt door de beveiliging O:)

Waarschuw beheerder
maar het is meestal wel gezellig :D:D
Waarschuw beheerder
opzker
Waarschuw beheerder
donateur
gaaaaaaaaap

Waarschuw beheerder
die pasjes zijn geouwekankerhoer man kwam er de vorige keer ook zonder in..
Waarschuw beheerder
Ja omdat dat ding vorige keer verrot was ofzoiets :P
Waarschuw beheerder
ja idd ik had pasje maar hoefde nie eens late zien

Waarschuw beheerder
ja idd ik had pasje maar hoefde nie eens late zien

ja was bij mij ook..maar toen had ik al betaald enzo wil k naar binne gaan zeg da wijf maar met pasje krijgie wel 1EURO KORTING.. ja laat maar ey ben je ook lekker vroeg mee :tering:

Waarschuw beheerder
en je moet je wel gedragen anders word ie afgepakt door de beveiliging

en dat viel natuurlijk niet mee voor jouw ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bier uit de graslanden van spanje

Waarschuw beheerder
http://frontpage.fok.nl/nieuws/51537

Het bierstier is losgeslagen op hard bier zn verjaardag :O

Waarschuw beheerder
hahaha ja sorry ik kon het niet laten, ik was het zat!
Waarschuw beheerder
moet je nog voor da domme ding betale ook dan :~

Waarschuw beheerder
nee da pasje is gratis
Waarschuw beheerder
en dat viel natuurlijk niet mee voor jouw

Ik gedraag me altijd :yes:
Waarschuw beheerder
yeah :D maarjah nu nog vanaf dordrecht daar heen fietse :( :P

Waarschuw beheerder
maak niej uit man je ben er zo :P allen de trug weg is een beetjuh verkk :P
Waarschuw beheerder
whahahaa denk t ook haha alsk maar ff lekker uit me plaat ken gaan .. weet iemand trouwens of amb8 een station heeft :$ ?

Waarschuw beheerder
nee maar zwijndrecht wel :D
Waarschuw beheerder
Ambacht heb geen station...

Maar wat hebbe ze nou wel in dat boerengat :[ :P

Waarschuw beheerder
ja maar dan is het nog een kk stuk lope voorda je in amb8 ben
Waarschuw beheerder
in da boerengat hebbe ze toevallig wel de dock03 ja :P
Waarschuw beheerder
mm maarjah dat wordt dus maar met de fiets :(

Waarschuw beheerder
zijn wij boere dan pat:P
Waarschuw beheerder
haha:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
net alsof zwijndrecht boeiend is? :no:
Waarschuw beheerder
Dordrecht da gakste eejj ! 8)
Waarschuw beheerder
Hoe dichter bij dordt hoe ******* t word :P
Waarschuw beheerder
waarom moet dat nou weer zo hard :P
Waarschuw beheerder
Ja kweenie dat kwam opeens in me op :yes:
Waarschuw beheerder
whaaa moet je zo voor lul zette :( :P
Waarschuw beheerder
donateur
je kwetst um door zn stad af te kraken :)

Waarschuw beheerder
Maar wat hebbe ze nou wel in dat boerengat

Een relatief autochtone bevolking, om het maar eve netjes neer te zetten,:D..ken je van zowel Zwijndrecht als Dordt nie zeggen..

maar ik vind trouwens dat er in zwijndrecht voor zijn groote al helemaal geen kanker te doen is..terwijl er onderhand 50000 mensen wonen..ja genoeg moskee's staan er..maar voor de rest niks:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maare stuiter hooligan gewoon kome joh, het moet lekker druk worden..dan word het toch wel gezellig..en fietsen is goed voor je:D ik fiets ook altijd helemaal vanaf amb8 naar Amigos:)
Waarschuw beheerder
donateur
Een relatief autochtone bevolking, om het maar eve netjes neer te zetten,..ken je van zowel Zwijndrecht als Dordt nie zeggen..

Omdat Dordt en Zwijndrecht groter zijn .. dus met allochtone wijken... + veel flats helpt ook wel mee

Waarschuw beheerder
:s

Ze komen op steden af waar veel arbeiders werk is
Ze komen op steden af waar veel kleinere/ouwere en dus goedkopere woningen zijn..
en het speelt vaak ook een rol dat ze dicht bij elkaar kenne wonen..

heb nix met grote te make...want een stad bouwt geen allochtone wijken..allochtonen gaan wonen in wijken waar wij vaak nietmeer in gaan wonen..

maar tog boeie..dan ken je dat tog beter niet hebben..

Waarschuw beheerder
Mag trouwus wel uitkijken anders word dit forum ook weer dicht gegooid:(..zou niet de bedoeling wezen:D
Waarschuw beheerder
jaa ik kom ook maarjah de heen weg is nie zo erg maar de terug weg :x
Waarschuw beheerder
alsk een beetje beschonke ben ziek alles dubbel %)

whaaaa :|
Waarschuw beheerder
donateur
minder drinke dan :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
da ga een beetjuh moelijk daar de verleiding is groot da je bier neem :P(is bij mij zo dan :D)
Waarschuw beheerder
zonder bier geen plezier ;)

Waarschuw beheerder
op kleine feessies en in de buurt altijd bier:D de weg trug vind je dan vanzelf wel :D
Waarschuw beheerder
ogh jaa haha oke wel plezier zonder bier maarjah tis altijd zo handig he :D

Waarschuw beheerder
bier is mijn leven :D

Waarschuw beheerder
niet altijd bier maar wel vaak :P:D
Waarschuw beheerder
Ejj wel met mate drinke ej %)

Waarschuw beheerder
doek al tijd op allebei de maniere :P
Waarschuw beheerder
donateur
(L)bier:respect:

bier bier bier bier bier

(L)
Waarschuw beheerder
kijk op het einde van de avond mag je wel een beetje aangeschote weze is niks meer mee 8)

Waarschuw beheerder
zo nou nog een keer snap der de kk niej van :P
Waarschuw beheerder
donateur
hebbie al toevallig paar biertjes op ofzo? :P
Waarschuw beheerder
ik nie moe zo naar feyenoord :)
Waarschuw beheerder
moet nog wel wete wak dalijk schreeuw :x

Waarschuw beheerder
waarom gaat de tijd zo sloom :(:(:( beter volgende week Hardcore4Life :D
Waarschuw beheerder
Idd t eerste echte feest waar ik weer heen ga :yes:

Waarschuw beheerder
hehe idd

alleen hopen dat het niet zo fucking druk is :S
Waarschuw beheerder
Dat is t altijd in tropisauna ;) alleen met hardcore madness was t daar kk rustig :|

Waarschuw beheerder
ohhh

ach kzie het vanzelf wel , line up is toch vet dus komt wel goed :D:D
Waarschuw beheerder
Line up is niet echt boeiend maar ook niet echt slecht :P

Waarschuw beheerder
Voor mij Noize Suppressor LIVE wel want dat heb ik nog nooit gezien, en Neophyte in de early lijkt me ook wel vet :D
Waarschuw beheerder
Noize Suppressor Live is echt kk gek :yes:

Neophyte heb ik al zovaak gezien is niet echt boeiend meer...

Waarschuw beheerder
idd daarom wil ik het zien ze maken iig wel vette nummers :)

ja ok dat zeker, maar in de early is een ander verhaal (voor mij dan iig :D)

Waarschuw beheerder
kben nog niet naar zoveel feesten geweest he dus heb nog niet alles meegemaakt :P
Waarschuw beheerder
Ik ben ook niet naar veel feesten geweest O:)

Waarschuw beheerder
mjah 57 is niks natuurlijk ;):P
Waarschuw beheerder
Nee ;) t worden dr nog veel meer :9

Waarschuw beheerder
hahaha dat geloof ik best :P

Waarschuw beheerder
kost alleen zoveel knaken al die feesten, en die kaartjes worden er ook niet echt goedkoper op :S
Waarschuw beheerder
Ja t kost idd te veel geld :s maarjah wat moet je dan int weekend :P
Waarschuw beheerder
Ja dat ken ook , maarjah ik ben meestal na een feest pas rond 12 uur zondagmiddag thuis dus heb t niet echt veel zin ;)

T publiek heb t net weer lekker verneukt door dat vuurwerk te gooie , precies toen ze goed in de wedstrijd kwamen :frusty:
Waarschuw beheerder
ja kweet t en ik zit nu hier met een shorre stem ben helemaal naar de klote man hehe

ja 1 iemand verpest het voor de rest en als er gaste kome die vrage wie het gedaan heeft houdt iedereen ze muil :s
Waarschuw beheerder
ja zeker maarjah zondag zit ik gewoon weer in de kuip ;)

Waarschuw beheerder
jeeeeeeej vanavond hardstylen in de blue
Waarschuw beheerder
Zo..ik ben dr weer:D
Waarschuw beheerder
wehh kunnen jullie dit gesprek niet beter op msn voortzetten
Waarschuw beheerder
Nuchter zijn ruleert

en dat meen je serieus?
Waarschuw beheerder
donateur
nuchter zijn ruleert??

int weekend???? :S:S:S

Bierrrrrrrrrrrrrrr(L)
+ :smoke:

dat ruleert:P

:xtc:
Waarschuw beheerder
In t weekend ook :yes: die tijd dat ik elk weekend dronke of kk waus was heb ik nou wel gehad...

Waarschuw beheerder
:smoke:

altijd :D
Waarschuw beheerder
donateur
In t weekend ook die tijd dat ik elk weekend dronke of kk waus was heb ik nou wel gehad...

hoef ook nie altijd dronke of waus te zijn ;)

maar bier... dat is gwoon zow kk lekker :D

enne :smoke:
blijft tog relaxt:P

Waarschuw beheerder
alleen :bier: is ook goed hoor :P
Waarschuw beheerder
morgen viruz

Waarschuw beheerder
ik wel want vanavond is geen kk te doen :(
Waarschuw beheerder
aghh jaaa morgen ff los gaan :)

en met de fiets gaan %)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha lullig he :P
Waarschuw beheerder
af en toe lekker lorre zijn blijft leuk..
die tijd ken je nooit zomaar gehad hebbe..

en idd alleen drank is voldoende..geen wiet en shit..
Waarschuw beheerder
af en toe lekker lorre zijn blijft leuk..
die tijd ken je nooit zomaar gehad hebbe..

Ik wel :yes:
Waarschuw beheerder
haha dan mis je tog wat hoor:P

Ain't no Party like an Alcoholic Party :vaag:
Waarschuw beheerder
yeah bier doet al genoeg met me haha
Waarschuw beheerder
Ik mis niks hoor heb t nog meer naar mn zin op feesten als ik nuchter ben dan als k gedronke heb of waus ben :)

Waarschuw beheerder
nog een paar uurtjuhs:P

Waarschuw beheerder
hahha da ook weer niej maar kheb der zin in want ovberdag is er ook al geen kk te doen :P
Waarschuw beheerder
haha maarjah kmoe de weg nog vinde wordt nog moeilijk want met wie ik zou gaan is ziek :| :(
Waarschuw beheerder
gewoon t Bax-Park..ASWH..Ridderhal..dat weet je tog wel te vinden..
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook zin in:D

terreur in je eur :vaag:
Waarschuw beheerder
Jullie gaan zeker allemaal vanaf t begin ?
Waarschuw beheerder
Het begin is wel erg vroeg he... en het is zo het begin... zeg maar
Waarschuw beheerder
ik gaat vanaf 9 a 10 uur
Waarschuw beheerder
vanaf 11uur word het leuk met Dj Raizer:D

Waarschuw beheerder
beter gewoon hard draaien mannetjes :D
Waarschuw beheerder
Bier & Terror :D
Waarschuw beheerder
Ik ben dr al half 9 ofzo , normaal heb ik om die tijd de trein naar een feest :vaag:
Waarschuw beheerder
ik pak vanavond ook de trein
Waarschuw beheerder
Je ging tog naar Symbiont diehakker?
Waarschuw beheerder
Ja ik zou dr eigelijk heen gaan maar heb te weinig geld :(
Waarschuw beheerder
Tja..dat hebbie wel is ey..
Waarschuw beheerder
wehh dit forumpie gewoon 700 reacties..das wel gekkehuis:D
Waarschuw beheerder
Ik ga dr vandoor , zie jullie vanavond wel (y)

Waarschuw beheerder
ey mensen

Waarschuw beheerder
nog :smoke:
Waarschuw beheerder
hey jongens veel plezier in de dock ik ga naar amsterdam :P
Waarschuw beheerder
ben kwart voor 2 weg gegaan en veilig thuis en moe :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wauw , wat een geweldig feest :/