partymuisje :woepwoep: 22 december 2004 13:27ik heb 2 kaartje gewonnen dus ga ff een kijkje nemen of het wat is... maar igg heb er wel een beetje zin in
The Irritainer Werkzaam bij Strength of Unity Artiest The Irritainer 22 december 2004 17:07ik ga ook. hakken op 1e kerstdag, dan ben ik zo verschrikkelijk naar de k*nker dat ik 2e kerstdag een goede smoes heb om niet te hoeve kerstdineren
!!!!HardcorE!!!! 23 december 2004 11:54heey eehm hoe zit dat nou? kenk me wiet hier meejneme ofniet???
24 december 2004 08:19morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen hehe
loesje nwk 25 december 2004 01:54jaaaahh nog maar 1 nachtje slapen.....uuuhhhh of niet en dan feesten
:xtc:Hardcore_Motherfucker:bounce: 25 december 2004 12:34word lekker flink stampuh vanaaf in de hemkade heb er al zin in
25 december 2004 12:50vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond vanavond
[m]arkos 25 december 2004 19:19jah wij gaan vetrekke om kwart over 8 met ons autotje van uit limburg komt goed egt zin in noize suppressor