Partyflock
 
Forumonderwerp · 728816
 
Artiest Buck
Infection - Only the hardest will survive

Na het succes van de eerste editie van Infection komen wij nu ook met de 2e editie: Infection - "only the hardest will survive" , bij deze editie hebben wij 8 dj's voor jullie uitgenodigd die de hardste stijlen aan jullie laten horen.
Bij deze editie van infection zullen de dj's gaan battlen The master vs danny zullen jullie de hardste techno laten horen, drone vs a-lusion gaan jullie oren laten knetteren met de beste hardstyle, goju vs franklin j zullen jullie terug in de tijd nemen met hun early rave en oldschool, en als klap op de vuurpijl zullen Buck vs the mindtripper het dak eraf blazen met hun hardste hardcore en darkcore.

This is the ultimate test, and only the hardest will survive!!!



georganiseerd door Underground Fusion

vrijdag 14 januari 2005
19:00 - 00:00
O.J.C. De Uitvlucht
Elst (gld)


Gratis entree!


meer info komt nog op www.ufevents.tk
laatste aanpassing
 
laatste aanpassing
 





welke flyer vinden jullie mooier????????
ik zie geen flyers :s, maar gaat zeker vetjes worden, met deze line-up en het nieuwe geluidssysteem :bounce:
 
dat dacht ik ook ja :yes:, mmm vaag die flyers horen het wel te doen :s
ik kies de rechter flyer :P
goeie shit die battles ;)
 
ja ik geef toch de voorkeur aan die andere ;)
 
kut drollllllll
 
Artiest {SHOWLIST artist 4216, 130938}
onderste flyer vind ik het mooist.
Ben benieuwd menno, naar het battlen :)
gaat vetjes worden a-lusionne...:p

heb al een paar relaxte plaatjes in gedachten,denk dat de mensen getrakteerd gaan worden op een heerlijke battle ;):d
 
ik denk dat ik maar eens de duisterste kant van hardcore laat horen :yes: :D
 


Dit is de flyer die gewonnen heeft ;)
duidelijk de winnaar :P
welk druk dit forum he, en zo veel verschillende mensen die reageren....:P:P:P
Alle 2 de flyers zijn top (y) :P
 
de site is weer up to date :D www.ufevents.tk

laatste aanpassing
ow gezellig daar gaan we ook wel ff kijken :)
vette line-up gek :9
altijd gezellig ;)
 
en of het gezellig gaat worden :yes:
 
niet zo zeiken he job! vorige keer was ook gezellig :yes:
 
ik vind het feiten :D
 
ok ik zal het anders zeggen.....

het zijn gewoon de feiten.

zo beter??? :D :P


maar hoezo vond jij het niet gezellig dan????
ja, die ether maakte het wel een top feestje ja;)
 
nou buiten om die mafkezen die ook niet meer naar binnen mogen was het toch nog een gezellig feessie!
goeie reclame laaf :s:P

heb der zin in!
weet je toch :P
Sorry hoor jongens.....Was vorige keer ook top feestje!!!

Heb er nog een chicky aan over gehouden;):S:P
zo zie je maar weer.Infection is hardstikke gezellig :P:P:P en mensen houden er chicky's aan over ;)[bounce]
[:bounce:] sorry ben net wakker :P
 
Foto's van de vorige editie van infection staan eindelijk online op www.ufevents.tk
voor de liefhebbers ;)
Woow....Dat moet wel een gek gezellig feestje worden. Alleen jammer dat het om 0:00 is afgelopen. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik denk wel dat ik ff kom kijken :D
moet je zeker doen animaniac ;) is erg gezellig feestje :d helaas is het idd een beetje vroeg afgelopen, maar dat zal in de toekomst waarschijnlijk ook gaan veranderen, dus beschouw het maar als een opwarmertje :P
Gaap...
 
er word nog 1 hardstyle dj gezocht voor de hier op volgende infection heb je interesse stuur dan een pb'tje naar mij of naar drone voor meer informatie!!!!!!!!!
 
ik kan ook draaien:d
 
:smoke: :smoke:
 
ja dat weet ik kevin dat jij jointjes kan draaien :P
nee....

Maar eh... was er al niet een dj geregeld?
ik ben ook weer van de partij!!vorige keer kwam ik gwoon ff kijken, maar het was ech lache, alleen jmmr dat het geluid toen ff was weggevallen, maar daarna was het weer knettershard gaan!!en bier enz lkkr goedkoop!!dus ik ben weer van de partij!!

tot over 2 weken!!
 
effe over dat geluid, we hebben toestemming gekregen om een gloedje nieuw geluids systeem te mogen plaatsen, dus dat betekent geen geluid dat kan uitvallen maar vooral nog harder en zuiverder geluid :D
Zeker, echt vet!!!

Ook ik ben er weer;)
laatste aanpassing
 
dit keer trek ik de stekker eruit:devil:
 
Beter van dat geluid.
Vorige keer idd erg lachen.
Dit keer ben ik er ook weer. ;)

Ik heb er zin an!!! :D
laatste aanpassing
:bounce: