Partyflock

Forumonderwerp · 728725
Waarschuw beheerder
Niet om het een of ander, maar als je tegenwoordig naar de kapper gaat hoef je er niet gek van staan te kijken als je 130 euro moet afrekenen. Waarom moet dit in godsnaam zoveel kosten???
Ik wil mijn haar verven en knippen en betaal voor het verven alleen al 95 euro en voor het knippen ook nog eens 35 euro... Ligt dit nou aan mij of zijn het gewoon absurde prijzen?

Moet gewoon nog even sparen voor de kapper..

Waarschuw beheerder
goede vriendin die kapster is, altijd handig ;)
Waarschuw beheerder
Stond een paar weken geleden ook wel even raar te kijken toen ik 70 euro moest afrekenen voor wat highlights :s

Toen ik terug ging om te vragen of ze geen fout hadden gemaakt stonden zíj raar te kijken :/

Waarschuw beheerder
ik heb me haar ook blond gehad.. nou daar moest ik 180 euro voor betalen voor een beetje verfen:S

Waarschuw beheerder
me zusje knipt me haren altijd, scheelt toch behoorlijk veel geld per jaar

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn mama is for free (L)

Nouja.. Niet op die manier :/
Maar ze knipt gelukkig altijd mn haar! Dus lekker goedkoop 8)
Waarschuw beheerder
gellukig kost voor mij de kapper onder de 20 euri.
Maar is ook alleen knippen he :D

Waarschuw beheerder
Ik wil mijn haar verven en knippen en betaal voor het verven alleen al 95 euro en voor het knippen ook nog eens 35 euro... Ligt dit nou aan mij of zijn het gewoon absurde prijzen?

ik weet niet naar wat voor kapper jij gaat, maar de kappers waar ik kom zijn toch echt wel wat goedkoper ... :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf kapster en heb al in een aantal zaken gewerkt.
En het prijsverschil ligt bij iedere kapper anders.
Als je naar een dure nette kapsalon gaat dan kan ik wel begrijpen dat je voor verfen alleen al 95 euro kwijt bent:S

Zou als ik jou was gewoon een goedkope gezellige buurtkapsalon zoeken, 9 van die 10 x is het goedkoper, gezelliger en je wordt nog goed geholpen ook :D
Bespaart je in ieder geval soms wel de helft dan wat je normaal kwijt zou zijn.

Suc-6 met zoeken (Y)
Waarschuw beheerder
€130 :vaag:

laat jij je ook anders verwennen 8-)

damn ....

heb ik een leuke broek voor :)
Waarschuw beheerder
mn moeder verft mn haar :) en de kapper kost hier 17,50 voor alleen knippen...en ik dacht dat dat veel was :s
Waarschuw beheerder
ik wil het ook wel voor je doen doe het voor de helft!
Waarschuw beheerder
Mijn zus is bijnaa kapper! Dat gaat mij straxx heel veel geld schelen!

Waarschuw beheerder
heb over 3 weken een afspraak gemaakt bij de kapper.... ga voor t eerst :D

daarvoor knipte me tante me voor 7,50!!

nu gaat het me 44 euro kosten voor wassen, knippen, fohnen.
wel een verschil,
maar valt mee voor en kapperzaak die goed bekend staat!
Waarschuw beheerder
Ja, een vriend van mijn ouders is kapper en komt bij ons thuis langs om ons haar te doen. Maar ik wil nu eens in een goede kapsalon zitten, maar ik ben echt geschrokken van de prijzen.
Kan best een goedkopere kapsalon vinden maar ben bang dat ze daar mijn haar verzieken, heb al zo dun haar..
Iemand goede adressen van kapsalons in Rotterdam??
Waarschuw beheerder
De stationskapper in Eindhoven (jaja die bij het station) kost 15,50 voor alleen knippen bij heren dan. Maar da vind ik als student al behooorlijk prijzig.
Heb nu een goeie vriendin die de kappersopleiding doet en die heeft zo'n kaart die ze vol moet krijgen. Ze moet dan een bepaald aantal modellen per jaar knippen.
Ik bied me dus geheel vrijwillig 1 keer in de 3 weken aan.
En ze doet et nog goed ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo hallo 35 euro voor knippen , ik heb pas laagjes laten knippen en ik had ook zoiets meegenomen ik d8 zal wel harstikke duur zijn maar mocht 19.80 afrekenen (wassen knippen en fohnen) dat viel dus nog mee!En dat is een goeie kapster en nog gezellig ook :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
6 eurie bij een vriendin van mij maar dat is alleen een beetje knippen en scheren .

Waarschuw beheerder
ik ben al een jaar of 8 niet meer naar de kapper geweest. bespaar me een hoop euries. ;)

Waarschuw beheerder
ja kappers zijn echt belachelijk duur!
er las laatst over het onderzoek dat de nederlandse kappers het beste van europa verdienen......
Waarschuw beheerder
ik weiger veel geld neer te tellen voor een paar dooie puntjes bij te laten knippen. gelukkig heb je in amsterdam genoeg kappers die het voor 10 euro doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag: tering hee, 130 euro?! voor alleen effe knippen en kleuren?!

Ben blij dat een hele goeie vriend van mij kapper is, en mijn haar voor (bijna) niks knipt en kleurt.. 130 euro, dat vind ik echt niet normaal! Zal als ik jou was ook maar eens op zoek gaan naar een andere kapper!
Waarschuw beheerder
donateur
daarom knip en kleur ik ook mijn eigen haar en heb ik extensions gekocht voor nog geen 5 euro
scheelt aardig wat geld
Waarschuw beheerder
Zo duur ben ik nou ook weer niet dus niet alle kappers zijn duur..;)
Waarschuw beheerder
vorige week, was ik 12,60 kwijt voor knippen, laagjes, en een complete haarkuur!
ga echt geen 130 euro voor een kapper uitgeven :no:
kan ik genoeg andere leuke dingen voor doen!

Waarschuw beheerder
vind ik ook
Waarschuw beheerder
Wij hebben een goede thuiskapster, die knipt ons voor 5 euro p.p. geloof ik. (Miss wel een beetje vriendjespolitiek,mijn moeder kende haar nog :P ) Maar dat scheelt ook een hoop.
Waarschuw beheerder
Tja, leuk he die euro..... een gulden is gewoon een euro geworden......

Maar dan nog, 130 euro is zelfs in guldens al veel,en als je het precies omrekend kom je op 286,48 GULDEN !!!!!!!
Als ze dat twee jaar geleden had gezegt bij het afrekenen had je gevraagt of dat voor de hele zaak was ??!!!

By the weg, mijn kapster wast en knipt voor 22,95 dat is 50,57 gulden,terwijl het daar "vroeger" 24,95 koste!!!
En als ik dan een vraag of er wat gel in kan, kan er met moeite een likje vanaf......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, leuk he die euro..... een gulden is gewoon een euro geworden......

behalve de lonen :/

Waarschuw beheerder
voor mij is het 15euro....
(voor mannen is het dus goedkoper)
Waarschuw beheerder
Weet niej......Vraagt ut ze ofzow:D

Waarschuw beheerder
donateur
Stond een paar weken geleden ook wel even raar te kijken toen ik 70 euro moest afrekenen voor wat highlights

Niet normaal indd!
Heb ik laatst ook laten doen!
Wat een prijzen! :/
Waarschuw beheerder
Hahaha 130 euries voor de kapper volgens mij sporen jullie niet lekker:S.

Waarschuw beheerder
Heb 2 vriendinnen die kapster zijn.. Echt heel makkelijk en bespaard heel veel geld!!

Waarschuw beheerder
ga anders na n moskee knippen ze je al voor 5 euro :D
veel uit mn klas doen dat alleen ziet dr niet uit

Waarschuw beheerder
Ga naar een kapperzaak en VRAAG het ze :Z:Z

Waarschuw beheerder
donateur
voor verven, highlights, knippen, wassen, fohnen ben ik meestal 50 euro kwijt :)
Waarschuw beheerder
voor mij is het niet duur me zus is kapster echt vet handig hoef alleen als ik me haar wil verven de verf te betalen en thats all!!!!!
Waarschuw beheerder
hier heb je een Turkse kapper, die knipt voor 9 euro...:yes:
Waarschuw beheerder
:gaap:
jah en waarom zijn de bananen krom he....:d

Waarschuw beheerder
Ik heb ook zo me connecties O:)

Waarschuw beheerder
donateur
:-o

nou mijn thuisknipster vraagt ook al 10 euri :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ging vrijwel vaak naar Coos de Joode...die's ook very duur ..30 eurie's wassen en knippen! Nu ga ik naar eentje bij mij dichtbij...die's iets goedkoper 23 eurie's en wel gezellig, vriendelijke en luisteren echt naar wat jij wilt!

Verven doe ik zoiezo nooit bij de kapper...achtelijke bedragen! Ik heb me haar zelf altijd highlights, stripes, 3 kleuren van licht naar donker gegeven...en mensen vonden het altijd geweldig..

Wel zaten me handen dan helemaal onder het verf..ach ja, als je haar maar goed zit:P!
Waarschuw beheerder
Ja ik boycot mijn kapper nu,
de laatste keer dat ik er was is precies een jaar geleden.
Voor de uitgroei van mn highlites (en even voor de duidelijkheid ZONDER knippen) moest ik 115 euro betalen.
Stond ik daar oh dan moet ik even pinnen
jezus christus dat is toch niet normaal?????
Dit is echt het toppunt... ze mag dan wel met die Farouk systems ammoniak vrije blondeer shit werken maar dan nog!!!

Ik heb een ander gevonden waar het zelfde werk 40 euro kost
Nog duurvoor een cm of 4 uitgroei maar ik wil mn haar ook niet naar de klote met blondeer.
Of zal ik het gewoon helemaal niet meer verven... nog beter idee...

Waarschuw beheerder
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet meer naar de kapper ga :D

en dat niet alleen om de prijzen ... maar omdat ze het altijd te kort knippen :[
daarom knip ik die dooie punten zelf wel weg :)

Waarschuw beheerder
Ik ben vorige week bij de kapper geweest:
knippen 13 euro :D
highlights : 22 euro..
Goedkoop dus :D
Waarschuw beheerder
er zijn natuurlijk allemaal verschillende kappers :jaja: beetje 95 euro betalen voor verfen :[ zijn ze gek dan :jaja:

Het is tegewoordig TE DUUR ja maar ja wat doe je eran?

Neem een thuiskapstertje :) lijkt me handy.. of koop je eigen tube verf en shit in scheelt ook een heleboel :)