Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ja en sta nou eenmaal graag in de aandacht
bullshit
dan zijn zoenende mensen tijdnes uitgaan ook aandachttrekkerij??
ok.... tis wel zo als dat ze midden op de dansvloer gaan lopen zoene of nie, of dat het in een groepje is van: bluf dat je t doet ofzo das anders, i agree
maar 2 zoendene vrouwen is niet per definitie aandachttrekkerij....
50/50 denk ik, tis ook meer omdat de meeste jongesn erop geilen, dus doen sommige mensen dat snel
dan zijn zoenende mensen tijdnes uitgaan ook aandachttrekkerij??
ok.... tis wel zo als dat ze midden op de dansvloer gaan lopen zoene of nie, of dat het in een groepje is van: bluf dat je t doet ofzo das anders, i agree
maar 2 zoendene vrouwen is niet per definitie aandachttrekkerij....
50/50 denk ik, tis ook meer omdat de meeste jongesn erop geilen, dus doen sommige mensen dat snel
Sluit zich aan bij nancy!!!
ja helemaal waar!!!
ik irriteer me er ook mateloos aan!
al die BrEeZaH chickes die elkaar af lopen te lebberen...(n)
Wat oudere dames (20+) die er goed uit zien en echt op een supergeile manier met elkaars tongetjes spelen, dat mag weer wel...
maar niet die zielige kleine kusjes, wat al die kleine kutkinderen doen om aan aandacht te komen!
ik irriteer me er ook mateloos aan!
al die BrEeZaH chickes die elkaar af lopen te lebberen...(n)
Wat oudere dames (20+) die er goed uit zien en echt op een supergeile manier met elkaars tongetjes spelen, dat mag weer wel...
maar niet die zielige kleine kusjes, wat al die kleine kutkinderen doen om aan aandacht te komen!
aandachttrekkerij wordt t pas als andere mensen er aandacht aan geven.
Er is op qlimax ook kzo'n foto van mij gemaakt...... maar daar heb ik niks van gemerkt. Alleen omdat sommige mensen t totaal niet gewend zijn en t dus gigantisch geil vinden moet er soms een plaatje van geschoten worden en commentaar geleverd worden.
Er is op qlimax ook kzo'n foto van mij gemaakt...... maar daar heb ik niks van gemerkt. Alleen omdat sommige mensen t totaal niet gewend zijn en t dus gigantisch geil vinden moet er soms een plaatje van geschoten worden en commentaar geleverd worden.
Ik vind die gasten die eromheen gaan staan veeeeeeeel triester dan die meiden.
En laten we eerlijk zijn, als jongens ze geen aandacht zouden geven, zouden die meiden het niet doen
Bekijk het dus eens van een andere kant en hou eens op met zeiken.
En laten we eerlijk zijn, als jongens ze geen aandacht zouden geven, zouden die meiden het niet doen
Bekijk het dus eens van een andere kant en hou eens op met zeiken.
Weet je wat ook zo irritant is?
Aandachttrekkende jongens.
Dan gaan ze voor je staan ´hun dansje doen´ in de hoop dat je onder de indruk bent van hun blitse moves.
Aandachttrekkende jongens.
Dan gaan ze voor je staan ´hun dansje doen´ in de hoop dat je onder de indruk bent van hun blitse moves.
Nee hoor geen aandachttrekkerij Sommige zijn gewoon in een gekke of geile bui, en doen dat soort dingen!Laat die mensen lekkerIs niks mis mee
Heb zelf ook weleens z'n bui gehad en toen maakte iedereen erom heen het heel belangrijk en alsof ze zoiets nog nooit gezien hadden, daardoor lijkt het aandachttrekkerij
Heb zelf ook weleens z'n bui gehad en toen maakte iedereen erom heen het heel belangrijk en alsof ze zoiets nog nooit gezien hadden, daardoor lijkt het aandachttrekkerij
laatste aanpassing
Ja precies
Jullie zeggen jullie meningen gelijk over ALLE vrouwen!
De stelling klopt helemaal niet !!!
Als er 2 meiden verliefd op elkaar zijn dan mogen ze tog wel zoenen ?
Moeten ze helemaal zelf weten hoor, en bovendien is het dus echt absoluut NIET ALTIJD aandachttrekkerij..
Het is pas aandachttrekkerij wanneer ze al een vriend hebben, het voor de gein doen en om te laten zien "kijk eens wat ik kan"
Jullie zeggen jullie meningen gelijk over ALLE vrouwen!
De stelling klopt helemaal niet !!!
Als er 2 meiden verliefd op elkaar zijn dan mogen ze tog wel zoenen ?
Moeten ze helemaal zelf weten hoor, en bovendien is het dus echt absoluut NIET ALTIJD aandachttrekkerij..
Het is pas aandachttrekkerij wanneer ze al een vriend hebben, het voor de gein doen en om te laten zien "kijk eens wat ik kan"
idd...
ik moet me af en toe inhouden om mijn vriendin niet te zoenen terwijl ik er ontzettend veel zin in heb, gewoon omdat er van die irritante ventjes zijn.. je weet dat als je het wel doet dat er een lading puberachtig commentaar en andere verzoeken komen..
omdat ze denken dat je hiermee om aandacht vraagt...
ik vraag dus niet om aandacht, wil gewoon graag lekker zoenen zonder vervelende pottenkijkers...
er blijven natuurlijk wel meiden die het wel doen om de aandacht..
maar dus niet iedereen!
ik moet me af en toe inhouden om mijn vriendin niet te zoenen terwijl ik er ontzettend veel zin in heb, gewoon omdat er van die irritante ventjes zijn.. je weet dat als je het wel doet dat er een lading puberachtig commentaar en andere verzoeken komen..
omdat ze denken dat je hiermee om aandacht vraagt...
ik vraag dus niet om aandacht, wil gewoon graag lekker zoenen zonder vervelende pottenkijkers...
er blijven natuurlijk wel meiden die het wel doen om de aandacht..
maar dus niet iedereen!
laatste aanpassing