1 volger · 1459x bekeken
maar idd de Rock sounds uit die tijd zijn ook
alhoewel ik dan nog eerder naar eind 60 en jaren 70 neig
alhoewel ik dan nog eerder naar eind 60 en jaren 70 neig
Ik ook
Mary Jane's Last Dance is wel een heel fraai liedje inderdaad
Dan moet je Neil Young - Like A Hurricane es luisteren.
Ik zal eens ff in de platenkast gaan kijken
neej die peter cetera kan ik helemaal niets mee hahaha
haha, ik ook niet. Beetje van de verkeerde kant die gast
(niet dat daar iets mis mee is, want Faith van George Michael vind ik een wereldplaat
Ik heb er helemaal nix meer mee.
De jaren tachtig is niet bepaald het decenium waarin
inspirende muziek werd gemaakt. Al helemaal niet de muziek uit de hitlijsten van toen.
dieptepunten:
1 - tina turner - typical male (dat mens heeft geen talent en mocht ze het hebben dan is dat toch zker 30 jaar geleden)
2 - billy ocean - when the going gets tough the tough gets going.
3 - michael mcdonald - sweet freedom.
Om zo'n nummer te kopen moest je zelfs betalen terwijl ik dacht dat ik er geld bij kreeg
inspirende muziek werd gemaakt. Al helemaal niet de muziek uit de hitlijsten van toen.
dieptepunten:
1 - tina turner - typical male (dat mens heeft geen talent en mocht ze het hebben dan is dat toch zker 30 jaar geleden)
2 - billy ocean - when the going gets tough the tough gets going.
3 - michael mcdonald - sweet freedom.
Om zo'n nummer te kopen moest je zelfs betalen terwijl ik dacht dat ik er geld bij kreeg
jij hebt trouwens ook een goeie smaak kerel! Spinvisliefhebbers zijn schaars op Partyflock.
Thanx! jij ook dan
Ga in maart naar een concert van Spinvis
Voor die van Neil Young ga ik eens naar de bieb, heb hem hier niet, MP3 doe ik niet aan
inspirende muziek werd gemaakt
inspirende muziek werd gemaakt
The Cure, Tom Waits, U2, Prince enz.. niet inspirerend?
Ik ken dat nummer niet, maar ik vind Natbush City Limits toch echt zo'n vet nummer! En ze heeft er nog wel meer uit die tijd. En Simply the best natuurlijk
Heb nu Tony Joe White (oa Streamy Windows voor Tina Turner geschreven) ook best wel rustgevend 

Die Neil Young staat trouwens op American Stars 'n Bars, track 8. Veel plezier
Is ondertussen wel lang geleden, maar dat is idd wel een vette solo ja, vet nummer! Alleen de rest van de cd valt een beetje tegen
DVD van Spinvis heb ik ook geleend, moet hem nog wel kijken. Ga over 2 weken eerst zelf naar z'n concert
Heb die kaartjes al 10 maanden of zo... Eindelijk is het zover!
Franky Goes To Hollywood
Level 51
Level 51

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)