Partyflock

Forumonderwerp · 727376

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Sinterklaassurprises voor moslims

Nijmegenaar Alex Gray (24) en Arnhemmer Reinout Weebers (25) roepen Nederlanders massaal op om aanstaande vrijdag als teken van vriendschap, saamhorigheid en verbondenheid kleine sinterklaascadeautjess in de schoenen van moslims te stoppen als ze gaan bidden in de moskee.

Bron: De telegraaf zaterdag 27 november 2004

Beste mensen wat is hier over uw mening?

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het een beledigend en ongewenst.

Waarom anderen jouw gebruik opdringen aan mensen die er niet om vragen.

Ga dan liever bejaardenhuizen aflopen ofzo :s

Waarschuw beheerder
In chocolade zitten bepaalde (dier)producten die Moslims niet eten cq. niet halal zijn. Ben bang dat je met een chocoladeletter ze niet erg blij zal maken...

duh....daarom willen ze die toch geven...:S

Al zou het massaal gaan het armbandje wat respect uitbeeld.

ja tuurlijk armbandje net als in de oorlog de jodenster :/
kunnen de moslims gelijk zien wie ze nu weer moeten afmaken.....
Waarschuw beheerder
dit slaat weer nergens op..

Waarschuw beheerder
donateur
Zemel = Homo in het marokkans geloof ik
Waarschuw beheerder
een mooie set werkhandschoenen lijkt me leuk :-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
met het suikerfeest heb ik ook allemaal lekkers gekregen van diverse buren,hartstikke fijn,ook op huwelijken word ik vaak uitgenodigd,en dat soms drie dagen lang.

graag kan je zo vanuit je eigen cultuur,het sinterklaasfeest iets terug doen,denk dat ze het erg waarderen.

Ik zal ook zeker weer hier bij mij in de flats iets aan de Kerstdagen doen,samen met inspraak van de huurdersvereniging en de Woonorganisatie.

We vergeten de daklozen niet,we vergeten de eenzamen niet,maar we vergeten ook niet de solidariteit en de mensen die de dupe zijn van een stel onzinnige extremisten.
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar kunnen mensen niet normaal reageren...