Partyflock

Forumonderwerp · 727162
7 volgers · 89249x bekeken

Waarschuw beheerder
Speed
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op dinsdag 29 juli 2008 om 23:28:
pep is opzeker voor sloebers

Beste mede pepgebruikers gaarne wil ik het woord tot u richten,waar we al jaren bang voor waren is gisteravond om 23.38 "de waarheid geworden "we waren er al jaren bang voor dat dit ons zou overkomen en nu het realiteit is, laten we zeggen "de kogel is door de kerk " zullen wij met z`n allen, deze conclusie van ene Rooie Roy zullen we moeten aanvaarden,want deze beste man is tot het oordeel gekomen,na 93 pagina`s te gepraat te hebben over het feit dat wij pepgebruikers sloebers zouden zijn,dat het opzeker zo is.
Daarom wil ik mijn mede pepgebruikers oproepen deze uitkomst van Rooie Roy te accepteren met trots en verve, je kan fier zijn op uw zelf,want ook sloebers zijn mensen,al ( en dit zeg ik met nadruk ) er gaan ons zware tijden tegemoet komen.
Geen warm bed meer maar koud onder een brug,geen vers eten meer, maar uit een container, ja ja mensen het gaat zwaar worden,maar vergeet 1 ding niet mede pepgebruikers ook sloebers zoals horen ons in deze maatschappij.
Beste mensen,jongens en meisjes, heren en dames,had graag beter nieuws gebracht,nogmaals draag uw sloebersschap met trotsheid,want zo zullen ook wij sloebers kunnen overleven ik dank u
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [YE] Deurdonderen met dat spul@[ZL] op woensdag 30 juli 2008 om 01:45:
Beste mede pepgebruikers gaarne wil ik het woord tot u richten,waar we al jaren bang voor waren is gisteravond om 23.38 "de waarheid geworden "we waren er al jaren bang voor dat dit ons zou overkomen en nu het realiteit is, laten we zeggen "de kogel is door de kerk " zullen wij met z`n allen, deze conclusie van ene Rooie Roy zullen we moeten aanvaarden,want deze beste man is tot het oordeel gekomen,na 93 pagina`s te gepraat te hebben over het feit dat wij pepgebruikers sloebers zouden zijn,dat het opzeker zo is.
Daarom wil ik mijn mede pepgebruikers oproepen deze uitkomst van Rooie Roy te accepteren met trots en verve, je kan fier zijn op uw zelf,want ook sloebers zijn mensen,al ( en dit zeg ik met nadruk ) er gaan ons zware tijden tegemoet komen.
Geen warm bed meer maar koud onder een brug,geen vers eten meer, maar uit een container, ja ja mensen het gaat zwaar worden,maar vergeet 1 ding niet mede pepgebruikers ook sloebers zoals horen ons in deze maatschappij.
Beste mensen,jongens en meisjes, heren en dames,had graag beter nieuws gebracht,nogmaals draag uw sloebersschap met trotsheid,want zo zullen ook wij sloebers kunnen overleven ik dank ulaatste aanpassing 30 juli 2008 01:47

:nosmile:

doe mij maar rookcoke en dan in een schone pijp(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@ op dinsdag 29 juli 2008 om 14:16:
[PPT]

:lol: Hoeveel jaar is dat nu al?

Man, door die teringspeed ligt heel mn bioritme door elkaar sinds zaterdagnacht :rot:
Heb het er wel weer mee gehad (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2008 om 04:15:
Hoeveel jaar is dat nu al?

Man, door die teringspeed ligt heel mn bioritme door elkaar sinds zaterdagnacht

ehm O:) jaartje of 2-3 8)

[PPT]
Waarschuw beheerder
beide niet (N)

Waarschuw beheerder
pep:)

coke is niks vind ik, dat afglijdende gevoel:rot:
met een goeie lijn pep ben je wel een uurtje of 6 lekker8)
Waarschuw beheerder
heerlijk sossa, lekker snuiven hele avond en de volgende dag fris en fruitig op je werk komen, mocht dit niet zo zijn even op de zaak een klein puntje nemen :k :k

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op vrijdag 1 augustus 2008 om 00:30:
heerlijk sossa, lekker snuiven hele avond en de volgende dag fris en fruitig op je werk komen, mocht dit niet zo zijn even op de zaak een klein puntje nemen

:lol:
Waarschuw beheerder
Speed!!!

sos is kut.. als t uitgewerkt is ben je gelijk taai en dood... dus ben je haast genootzaakt meer te nemen.. mja aangezien t elk weekend doorgaan is.. word t wel heel veel gebruiken dan en t is me net te duur..

En speed heeft veel lkkrdere werking:D
Waarschuw beheerder
het is gewoon een feit!

Sos sloopt je hersenen..
Speed je lichaam..

mja een nier bijv is te vervangen.. je hersenen niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 mei 2008 om 15:54:
Dat is mischien wel zo maar coke is ook niet zo plantaardig als je denkt heb een keer een filmpje gezien hoe ze het uiteindelijk in poedervorm krijgen dat gaat ook niet echt plantaardig.:no:

Lol, filmpje oud maar blijft leuk om te zien... Het gaat om de uiteindelijk werkzame stof. Wat je hier ziet is slechts een extractie van coca pasta of wel het uit flilteren van de coca uit de bladeren. Dit word omgezet naar cocaine sulfaat.. dit is de pasta. Later word de cocaine.sulfaat omgezet naar cocaine.hcl en dat is snuif coke. Het verschil met pep is dat coke als molecuul(stof zelf) in de natuurl voorkomt in de coca plant. Dit is met pep niet het geval. Dit word synthetisch gemaakt met oplosmiddeln en oa (pseudo)efredrine.
Uitspraak van [G.t.A]Tjappie :bounce: :cheer: op zaterdag 2 augustus 2008 om 06:25:
Sos sloopt je hersenen..
Speed je lichaam..

Klopt ook niet helemaal..maarja dat is weer een andere discusie.
Waarschuw beheerder
keta is dik oke

Waarschuw beheerder
speed alleen die geur al wow nee liever niet doe mij maar coke...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
speed overduidelijk!
valt niet over te twiste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen die pep sloeberpoeder noemen zijn vaak onzekere gebruikers

die gebruiken wat hun vrienden gebruiken
hebben ook diezelfde mening ... ja want dan hoor je er bij toch

pep is voor sloebers ... :no:
cokegebruikers die pep sloeberpoeder noemen zijn onzekere meelopers die 2 drugs met elkaar vergelijken die een totaal ander effect hebben op den mensch:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Restjes opmaken zometeen :honger:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GHB(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 16:46:
GHB

Burgerking is beter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 augustus 2008 om 16:46:
GHB

gaat het beter ??? was niet de vraag

maar ik zeg S.o.S.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 15:56:
Restjes opmaken zometeen

Iets teveel restjes (N)
Ik stop ermee, nu definitief :[ :D

Waarschuw beheerder
4 fmp dat is de shizzle beter als sos of speed.
Waarschuw beheerder
speed is heel leuk en "nuttig" als je heel dronken bent! je komt er weer bovenop en bent herboren!
weer een hele nacht feesten en doorgaan.

als ik nuchter ben zal ik het niet snel nemen

...en coke vind ik de meest overrated drug die er is.
kost veel geld, is super verslavend, meestal slecht vankwaliteit en meestal ben je ook nog beript qua hoeveelheid!

ik heb het volledig afgeleerd om "ja" te zeggen als iemand me vraagt: "lijntje coke hebben?"

meestal amuseer ik me goed tot ik een lijntje coke genuttigd heb, dan zit ik liever wat alleen en voel ik me nogal opgejaagd en paranoide!

dus voor mij niet meer
kan niet begrijpen hoe sommige mensen (zelf in mijn vriendenkring) weekelijks 1 à 2 gr coke kopen
dat is zo'n 100€ per week of 400€ per maand! volledig gek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rovada op maandag 4 augustus 2008 om 01:58:
speed is heel leuk en "nuttig" als je heel dronken bent! je komt er weer bovenop en bent herboren!
weer een hele nacht feesten en doorgaan.

als ik nuchter ben zal ik het niet snel nemen

...en coke vind ik de meest overrated drug die er is.
kost veel geld, is super verslavend, meestal slecht vankwaliteit en meestal ben je ook nog beript qua hoeveelheid!

ik heb het volledig afgeleerd om "ja" te zeggen als iemand me vraagt: "lijntje coke hebben?"

meestal amuseer ik me goed tot ik een lijntje coke genuttigd heb, dan zit ik liever wat alleen en voel ik me nogal opgejaagd en paranoide!

dus voor mij niet meer
kan niet begrijpen hoe sommige mensen (zelf in mijn vriendenkring) weekelijks 1 à 2 gr coke kopen
dat is zo'n 100€ per week of 400€ per maand! volledig gek!laatste aanpassing 4 augustus 2008 01:59

Daarom 4 fmp is het antwoord :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 02:02:
Daarom 4 fmp is het antwoord

ik ken nu zodanig veel, maar daar heb ik nog nooit van gehoord!
graag wat info? wat is het en wat kost het?

Waarschuw beheerder
Check op 4-fluor bij drugs topic of google.prijs is zo'n 35pg en 1 dosis is ca 150mg dus dat valt wel mee.
Waarschuw beheerder
Ik ben opzoek naar wat snelheid :)
Waarschuw beheerder
Spoke

speed met een puntje coke erin versneden, zodat ie lekker wegsnuuft!!!!
Waarschuw beheerder
Speed i love it!
Waarschuw beheerder
speed natuurlijk coke is para spul

Waarschuw beheerder
speed :D :jaja:

Waarschuw beheerder
Zeker Speed :jaja:

Waarschuw beheerder
sneller willen we allemaal ;)
Waarschuw beheerder
Coke, met lichte benzo dosering tegen de para.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [YE] Deurdonderen met dat spul@[ZL] op dinsdag 29 juli 2008 om 02:56:
speed opzeker,coke ik snap totaal die hype niet??? neus helemaal dicht,krijg geen slok bier meer door mijn strot heen,vind het echt 3 keer niks,nee geef me dan maar een zooitje balken pep

Dat had ik juist van pep. vandaar ook nooit meer pep voor mij. Daar komt ook nog bij dat je de hele nacht niet kan slapen en de dag erna compleet paranoide bent. Daarom voor mij geen speed.

Maja, ieder z'n ding. Blijkbaar reageert iedereen anders op een bepaalde drug. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
van god SOS :SPEED:
Waarschuw beheerder
met pep vliegen op de step ______________________//
Waarschuw beheerder
donateur
Liever pep......... enige voordeel van sos is dat je er niet zo slecht van wordt ghehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjah ik kan nix over coke zeggen omdat ik nog nooit gedaan heb
maa geef mij maa oppeppers voor een maand, krijge jullie coke voor 2 dage
Waarschuw beheerder
toch wel coke eingelijk pe werkt wel beter en langer maar de volgende dag ben ik zo vercrackt jo.
Waarschuw beheerder
Speed natuurlijk! :S
Waarschuw beheerder
doe mij die gele brokken maar hier ;)
Waarschuw beheerder
speed,word ik lekker rustig van en slaap ik lekker op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 30 juli 2008 om 19:34:
beide niet

yup me to..
Waarschuw beheerder
SOS: voor thuis met vrienden te chille, en na het feesten....

Speed: alleen op grote feesten, en als ik opstap ben geweest en moet meteen door werken:D

persoonlijk vind ik 2cb de bruutste :P