pep is opzeker voor sloebers
Beste mede pepgebruikers gaarne wil ik het woord tot u richten,waar we al jaren bang voor waren is gisteravond om 23.38 "de waarheid geworden "we waren er al jaren bang voor dat dit ons zou overkomen en nu het realiteit is, laten we zeggen "de kogel is door de kerk " zullen wij met z`n allen, deze conclusie van ene Rooie Roy zullen we moeten aanvaarden,want deze beste man is tot het oordeel gekomen,na 93 pagina`s te gepraat te hebben over het feit dat wij pepgebruikers sloebers zouden zijn,dat het opzeker zo is.
Daarom wil ik mijn mede pepgebruikers oproepen deze uitkomst van Rooie Roy te accepteren met trots en verve, je kan fier zijn op uw zelf,want ook sloebers zijn mensen,al ( en dit zeg ik met nadruk ) er gaan ons zware tijden tegemoet komen.
Geen warm bed meer maar koud onder een brug,geen vers eten meer, maar uit een container, ja ja mensen het gaat zwaar worden,maar vergeet 1 ding niet mede pepgebruikers ook sloebers zoals horen ons in deze maatschappij.
Beste mensen,jongens en meisjes, heren en dames,had graag beter nieuws gebracht,nogmaals draag uw sloebersschap met trotsheid,want zo zullen ook wij sloebers kunnen overleven ik dank ulaatste aanpassing 30 juli 2008 01:47
[PPT]
Dat is mischien wel zo maar coke is ook niet zo plantaardig als je denkt heb een keer een filmpje gezien hoe ze het uiteindelijk in poedervorm krijgen dat gaat ook niet echt plantaardig.
Sos sloopt je hersenen..
Speed je lichaam..
speed is heel leuk en "nuttig" als je heel dronken bent! je komt er weer bovenop en bent herboren!
weer een hele nacht feesten en doorgaan.
als ik nuchter ben zal ik het niet snel nemen
...en coke vind ik de meest overrated drug die er is.
kost veel geld, is super verslavend, meestal slecht vankwaliteit en meestal ben je ook nog beript qua hoeveelheid!
ik heb het volledig afgeleerd om "ja" te zeggen als iemand me vraagt: "lijntje coke hebben?"
meestal amuseer ik me goed tot ik een lijntje coke genuttigd heb, dan zit ik liever wat alleen en voel ik me nogal opgejaagd en paranoide!
dus voor mij niet meer
kan niet begrijpen hoe sommige mensen (zelf in mijn vriendenkring) weekelijks 1 à 2 gr coke kopen
dat is zo'n 100€ per week of 400€ per maand! volledig gek!laatste aanpassing 4 augustus 2008 01:59
speed opzeker,coke ik snap totaal die hype niet??? neus helemaal dicht,krijg geen slok bier meer door mijn strot heen,vind het echt 3 keer niks,nee geef me dan maar een zooitje balken pep