Partyflock

Forumonderwerp · 727162
7 volgers · 89249x bekeken

Waarschuw beheerder
Speed

Waarschuw beheerder
speeeed!!!

whahaha!!

Waarschuw beheerder
coke

Waarschuw beheerder
speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed

:respect:
Waarschuw beheerder
fout fout
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat nou fout? :S Speed of coke!
Waarschuw beheerder
saai leven ik weet het altijd clean geweest...

Waarschuw beheerder
Als clean cool is wat doe je dan op deze site :S auwe aof3er :no:

Cleanyclown!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
__________________________________________________­___________//
Speed :yes:

Waarschuw beheerder
Als clean cool is wat doe je dan op deze site:S

dit is echt de domste opmerking ooit:/

volgens jouw hoor je dus niet op partyflock als je geen drugs gebruik..

:frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jong wat heb je te zoeken op het forum DRUGS als je dat niet gebruikt!

Auwe broenne wixer

Waarschuw beheerder
ik kies persoonlijk voor speed, omdat
- het werkt langer
- het is goedkoper
- je voelt tenminste dat je snuift, dus slecht/goed bezig bent.
- (voor de gelovigen)je wordt de dagen er na nog gestraft door god in de vorm van leeg en lusteloos, dus heb je al je zonden ook meteen goed gemaakt.

maar als ik de volgende dag bij mijn schoonouders zou gaan eten, dan denk ik dat ik toch moet overwegen om sos te nemen.
Waarschuw beheerder
coke is beter coke is best coke is beter als de rest

en als ie op is acuut naar je nest....
Waarschuw beheerder
stuur es wat op dan als je toch genoeg hebt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en doe mij ook wat dan

Waarschuw beheerder
misschien heb ik het mis, maar Neo_graaf. ik denk dat zelfs al je coke, dat versneden is met waspoeder, aan jantje verkoopt merkt hij het verschil nog niet eens.
daarom kan de dealer van hem lagere prijs voor vragen omdat toch meer paracetamon inzit dan coke.:P

ik mag het eigelijk niet doen.
maar ik hoop echt dat je per ongeluk een sealtje atropine coke op snuift, dan weet je ook wat drugs nog meer met je kan doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daarom is er speed _________________//:respect:

Waarschuw beheerder
Precies goede speed!:yes:
Waarschuw beheerder
doe mij maar een mdma-capsule :d

Waarschuw beheerder
hoe weet ja dat het goeie is? laat je het testen?
en ga alsjeblief niet zeggen dat je het merkt, omdat van atropine kun je ook in een trip raken.
Waarschuw beheerder
hoe weet ja dat het goeie is? laat je het testen?
en ga alsjeblief niet zeggen dat je het merkt, omdat van atropine kun je ook in een trip raken.

:S
ik weet niet waar jij allemaal van tript...

Waarschuw beheerder
nou kijk ik gebruik aleen pep. maar een maat van mij hij gebruikt juist alleen sos en af en toe raakt hij weleens in een trip van sos. als ik sos snuif, dan voel ik alleen dat mijn bek verdoofd is.
kijk iedereen reageert anders op drugs.

dus het is heel moelijk om te bepalen wat nou goed is.
ik had een maat die had in '98 een paar dagen in coma geraakt, na het nemen van z'n rattengif pil, wat hij natuurlijk niet wist, die hij bij een goede bekende heeft gehaald. dus je weet nooit zeker wat je haalt of moet je het zelf maken.;)

Waarschuw beheerder
check de naam :yes:
Waarschuw beheerder
speed!!! sos is zeker lkkr maar vet duur..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
speed!

Waarschuw beheerder
Ja zeker Speed.

Coke vind ik wel leuk, maar doet verder niet veel bijzonders met me. Een beetje het zelfde dus zoals winterdipsaus zegt.

Waarschuw beheerder
coke zkr weten.....speed is wel relaxed..alleen altijd balen dat je dan niet kunt slapen..

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
coke

Waarschuw beheerder
lijkt me duidelijk he!!!!!!! coke natuurlijk.. pep is toch geen drugs????? goedkope kuttroep
Waarschuw beheerder
beter dat het zo goedkoop is! coke word ik depressief van.. en al helemaal als je eind vd avond in je portemonee kijkt :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter dat het zo goedkoop is! coke word ik depressief van.. en al helemaal als je eind vd avond in je portemonee kijkt

:yes:
speed rules!!!
Waarschuw beheerder
speed en speeden toch ook wel speed
Waarschuw beheerder
tsjah speed is de grote sloper opzouten met die bende hoeveel lui daar wel niet aan kapot gaan :S:S:S mja gebruik t zelf ook wel es ma alleen voor een feest :S , doe mij ma MDMA wat is dat verrekte lkkr spul zeg :P:P:P mja lkkr sosa pijpje of een plofje sla ik ook niet over ik ga der ook niet van trippen ma ik voel me gewoon zooooooooooooo lkkr :P:P

Waarschuw beheerder
doe mij maar speed als ik moest kiezen...

Waarschuw beheerder
speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed speed

:s

pep is toch geen drugs????? goedkope kuttroep

:yes:

beter coke...speed is de grootste k*nkertroep die er bestaat!
laatste aanpassing