Partyflock

Forumonderwerp · 727162
7 volgers · 88467x bekeken

Waarschuw beheerder
Speed

Waarschuw beheerder
special k , niet echt vergelijkbaar hehe

Waarschuw beheerder
alleen als ik er zin in heb dan wel

:dIk ook alleen maar als Ik er zin in heb!!!:yes:

Waarschuw beheerder
Probleem is dat je er steeds meer zin in krijgt ..

Waarschuw beheerder
donateur
Drugs is slecht voor je!

Waarschuw beheerder
donateur! Drugs is slecht voor je!

...teveel praatte ook!!!:9

Waarschuw beheerder
Drugs is slecht voor je!

Te weinig slaap doet je anders ook niet veel goeds

Waarschuw beheerder
Drugs is slecht voor je!
Te weinig slaap doet je anders ook niet veel goeds

....best wel samenhangend, niej?!?!?!:/

Waarschuw beheerder
Ach , je moet niet bij alles stilstaan
Teveel kaas is slecht voor je
Teveel bier
Teveel cola
Teveel slaap
Teveel roken
Teveel tv kijken
Teveel internetten
Teveel wit brood eten

Wat slechte dingen meer of minder..
Waarschuw beheerder
zoals mijn pa altijd zei, coke is tandartsspul.
Maar pep vind ik net niet nodig, coke geeft naast energie ook die lekkere waaasssss.

Waarschuw beheerder
....best wel samenhangend, niej?!?!?!

hahah helemaal gelijk in heb het ook wat verkeerd neergezet.

Bedoel te zeggen dat je zonder drugs en weinig slaap ook niet veel goeds bent de dag erna..

Hmmm duidelijker ?

Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit energie van coke gehad..

Waarschuw beheerder
Hmmm duidelijker ?

Top(Y)

...Maar nu is het voor mijn wel al gauw duidelijk genoeg maar of dat voor anderen ook aan mijn geld, ?!?!?!:vaag::vaag::vaag:
Waarschuw beheerder
Sos wel lekker maar als je egt wil beuke op een feest ofzo moet je tog egt bij de :respect: PEP :respect: zijn ;)
Waarschuw beheerder
Ik snoof ooit coke maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgaten ;)

Waarschuw beheerder
wijf je moet gewoon die domme praat voor je houden
Waarschuw beheerder
een biertje op zijn tidj kan geen kwaad, maar die andere rommel........ geen denken aan
Waarschuw beheerder
Nou een lekker lijntje speed gaat er altijd wel in hoor...
Sos vind ik persoonlijk niks, veel te duur en veel te korte werking! Vind het ook niet lekker, het gevoel dat je daarvan krijgt.
:yes: PEP:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de enige goede witte lijnen zijn die van een voetbalveld... waar gezonde mensen overheen rennen om daarna gezamelijk te genieten van een heerlijk koud biertje

Waarschuw beheerder
geeff mij maar een goeie lijn pep voel je tenmiste wat van
je keel verdoven ken je ook men een goeie dikke joint

Waarschuw beheerder
sos
Waarschuw beheerder
de enige goede witte lijnen zijn die van een voetbalveld... waar gezonde mensen overheen rennen om daarna gezamelijk te genieten van een heerlijk koud biertje

:no:
Waarschuw beheerder
3. Gij die Sos verkiest boven het magisch pepmiddel, zult branden in hel :yes:

Waarschuw beheerder
geen neusbotje geeft de mogelijkheid tot het gebruiken van n dikkere snuifbuis toch? :D
Waarschuw beheerder
wat een smerige gedachte, hardcore terror angel... kom jij trouwens wel eens buiten??? of ben je principieel tegen alles wat goed voor je zou kunnen zijn? want ik zie je 24 uur per dag op PF
Waarschuw beheerder
Leg het jullie allemaal even voor wat ik erover denk.

Pillen: Is heel lekker, alleen voor de uitwerking ben ik niet echt te spreken.

Coke: K*NKERTROEP, Op een gegeven moment kan je je opgeven voor "Wie Ben Ik" omdat je een gierige egotripper wordt en met een bijna leeg pakketje in staat bent te zeggen dat je hoofdpijn hebt en naar huis gaat zodat je lekker alleen je verslaving kan voortzetten. COKE is voor mensen waar toch al niks inzit.

Blowen: Das lekker maar niet te veel want "Paranoid, Lomp en Onzeker" wordt je ervan. Nadeel is dat je er zo gaar van wordt als hij gaat uitwerken.

Ketamine: Veels te lekker om te gebruiken alleen wel schuurmiddel voor je neus snijd alles open. Kwaai aantasting voor je zenuwstelsel en nog wat de trip is goed want je bent er maar toch ook weer niet.

PEP/SPEED:
Dit is middel waar je zoveel wegen mee kan inslaan. Dus ook slechte maar menig pepgebruiker weet wat hij daartegen moet doen. En zal hier en daar ook weleens een projectje teveel gedaan hebben wat uitdraaide tot uuuuuuuuuh.....ja en ik uuuh....nou ja .....morgen onee gister.....onee net nu.....
Ik ben er heel wat wijzer door geworden ben nu officieel proffesional prutser. Kan alles Doe alles EN heb schijt dat ik later een leeghoofd ben. heb dan wel het gevoel dat er iemand voor mij is en dat zijn de stemmetjes die mij temminste echte vrienden zijn en mij dan nooit in de steek zullen laten.

ONS KENT ONS.
Waarschuw beheerder
PEPpepPEPpepPEPpepPEPpepPEPpepPEPpepPEPpep
:yes:

Waarschuw beheerder
Ik krijg op dit hele PF forum het idee dat pep echt helemaal "je van het" is...
Weet niet, maar een jaar of 10 geleden heb ik het wel eens geprobeerd, maar vond het echt grote ^%^&@$&-zooi. 2 dagen niet slapen, en je totaal naar de klote voelen. Geef mij maar cakkinakki :yes:
Waarschuw beheerder
dat komt omdat de meeste hier geen coke gebruik kunnen betalen, en daarom speed als de drugs zien.

Waarschuw beheerder
Maar ik begrijp het ook niet echt, coke is op elke hoek van de straat te krijgen, en de 1 komt het nog vlotter brengen dan de ander...
Maar speed? ik dacht echt dat dat helemaal uitgestorven was want dat heb ik echt al een jaar of 8 niet meer gezien of gehoord dat iemand het had. Maar ja, dan zal het wel aan Arnhem voorbij gegaan zijn ofzo.

Tot ik dus de laatste tijd een beetje al deze forums door zit te lezen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pep is er voor als je hard wilt gaan :) pep bommen van 1 1.5 gram zijn tog wel het lekkerst
en coke is als je wiltslapen en snel van je geld af wilt:) niks voor mij dus :D
SPeed is gewoon het best

ik hoef geen coke als ik pep-si

Waarschuw beheerder
Het is allebij wel rlx op zijn tijd !!
Maar btrr gewoon zuipuhh !!!

Waarschuw beheerder
daar is je neus tog voor!!!!! voor het snuiven van speed!!!! jong gesnoven oud en verpept dus je ken nooit te voor beginnen met speed!!!
en voor de rest over coke krijgk terk in crack!!!!

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Doe maar een mixje Spook heet dat :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een smerige gedachte, hardcore terror angel... kom jij trouwens wel eens buiten??? of ben je principieel tegen alles wat goed voor je zou kunnen zijn? want ik zie je 24 uur per dag op PF

Blijkbaar ben jij er ook 24 uur whehe ,verder kun je beter je mond houden omdat je zelf nooit gebruikt hebt ??
Wij zo onze lol ,jij zo je lol !