Aangeboden: Jas NS blauw conducteur maat 28
Prijs: Bieden
Beschrijving: Bieden vanaf 20 euro,op lagere biedingen geen reactie,verzending na betaling of ophalen,verzendkosten voor koper
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 19-10-2004, 17:13
Gezien: 122 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: Robert (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Regio: Noord-Holland
helemaal eens met iggi 
WOW!!!!!! Wat een respons!!!

Mijn NS-project....ben of wordt geen conducteurin maar zit geregeld in de smelttrein (te begrijpen voor insiders) en hoe mooi gaat dat plaatje worden met ok nog es zo'n NS-jas!
Cruciaal dus dat ik die heb...is ook serieuze oproep en ken je nog es zeggen van; Hé...die conducteurin loop in mijn jassie als je mijn voorbij ziet stuiteren..hahahaha
JAAAAAHHHHH Goed besig! Is natuurlijk in niveau beter maar heb die ok die NS-shit op de rug?????
Mijn NS-project....ben of wordt geen conducteurin maar zit geregeld in de smelttrein (te begrijpen voor insiders) en hoe mooi gaat dat plaatje worden met ok nog es zo'n NS-jas!
Cruciaal dus dat ik die heb...is ook serieuze oproep en ken je nog es zeggen van; Hé...die conducteurin loop in mijn jassie als je mijn voorbij ziet stuiteren..hahahaha
perronopzichtersjas...
JAAAAAHHHHH Goed besig! Is natuurlijk in niveau beter maar heb die ok die NS-shit op de rug?????
laatste aanpassing
zelf maken...
mjéééééé...is ie nie origineelJatten is een goede optie! Mijk slaat m neer of beter: verdooft hem...Kinkygirlie knevelt vervolgens de arme maar in-leuke-werelden-aanwezige-verdruxte-helemaal-kwazie-conducteur terwijl AquaDiGio toekijkt in dubio en belt te ja of nee de 112...
SonnyBlack legt het vast op tape met link naar PF zodat bewijs van origineeltjes jas leverbaar is bij enig ontstaande twijfel en ja, ik bied 20 euries.....
Een offerte wordt gestuurd...mede hoelang de reis duurt.
U heeft enige notie over hoe de smelttrein wordt bestuurd maar heb ik nog steeds geen out-fit bij u gehuurd...
Dus geachte heer, voordat u een uitverkoop-vraag op mij afvuurt, wil ik u vragen; hoe lang denkt u dat dat nog duurt? Misschien dat u mbt beleefdheid het antwoord persoonlijk opstuurt...
De brievenbus is immers bij u op de hoek in de buurt.
Vraag het anders aan de vrouw in roze kous die u begluurt...
De N.O.S.A (Nederlandse Ontspoorde Smelttrein Afdeling) dankt u...
U heeft enige notie over hoe de smelttrein wordt bestuurd maar heb ik nog steeds geen out-fit bij u gehuurd...
Dus geachte heer, voordat u een uitverkoop-vraag op mij afvuurt, wil ik u vragen; hoe lang denkt u dat dat nog duurt? Misschien dat u mbt beleefdheid het antwoord persoonlijk opstuurt...
De brievenbus is immers bij u op de hoek in de buurt.
Vraag het anders aan de vrouw in roze kous die u begluurt...
De N.O.S.A (Nederlandse Ontspoorde Smelttrein Afdeling) dankt u...