Partyflock
 
Forumonderwerp · 726016
­ Nederland
Volgens mij heb ik een primeurtje.

Ving namelijk op in de wandelgangen dat de volgende Decibel Outdoor in het Lingebos te Gorinchem/Vuren zal worden gehouden.

thuiswedstrijd voor mij dus ;D
Welke wandelgang heb je gelopen dan?

Lingebos.......klinkt als zo'n sexparkeerplaats :yes:
Mysteryland '98 is er ook gehouden als ik het jaartal goed heb.
was inderdaad ook wel beetje homobos ja:/
Lingebos??

Nooit van gehoord, maar vond maasvlakte nou niet zo denderend :/
dus ik vind t wel best
Nog steeds last met lopen kerel? :D

:kots:
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Denk jij ff een "scoop" te hebben..

Ik had het ook al gehoord maar wilde nog niks zeggen..O:)
als ji liever in je eentje naar het Lingebos gaat :x
wel makkelijk, kan lekker op de fiets :-)
 
Zou wel beter zijn Apotheker, lekker dicht bij!
Dat Compaq gebouw gaan ze ook om toveren tot grote evenementen hal he. Laat de feesten maar komen :D
Yep, dat van dat Compaq gebouw zie ik ook wel zitten (Y)

kerel die het gekocht heeft veranderd alles in goud wat ie aanraakt.

wordt nog wel wat hier :)
 
Word tijd ook zeker!
zeker, ben te oud voor New York
Japie's kut
flashbak kan er mee door, hipper alleen met feestjes en verder.......
dansschool de Swart werden ook nog weleens feestjes gegeven, maar ook niet echt te gek.
Raymond Partyhal schelluinen is ook verziekt door de vechtpartijen

noem het maar op.....
Lachu op de fiets naar DB :D
Brabanthallen, Lingebos, Compaq-gebouw :D
Scheelt lekker in de reis kosten :D
 
Ja idd man uitgaan in Gorkum is echt een drama gewoon. Die nieuwe tent is dat nog wat uhm... waar eerst de Privilege zat?
Hipper benk 1 keer geweest met Heavenly, was wel tof toen eigenlijk.
Beter gewoon laten waar het nu is... lekker met de pendelbus naar huis :-9

Nooit van gehoord, maar vond Maasvlakte nou niet zo denderend
dus ik vind t wel best


Laatste grote feest op de Maasvlakte was 10 jr. geleden, Decibel wordt altijd op Recreatiegebied Binnenmaas gehouden ;-)
;)

ik vondt het wel een chille lokatie hoor, dat binnemaas

twee pleinen en nog verdwalen :vaag:
Zou wel gruwelijk zijn, maar geef je weinig kans. Daar me eerste feestje gehad en leg op 10 minuutjes lopen van huis B)

CompaQ ombouwen tot evenementenhal gaat volgensmij ook al een tijdje niet meer door of is dat alweer veranderd? Lees al een tijdje geen Gorcumse kranten meer ;) Is wel idioot groot :jaja:
Lingbos is wel een heftige lokatie, maar de Binnenmaas is ook prima geschikt voor DB!

Kan me dus ook niet voorstellen dat ze weer weggaan uit R'dam! :S
 
Zou echt wel vet zijn als het in het Lingebos word gehouden
Lekker dicht bij huis,mag ook wel een keetje
 
zal wel meer modderren worden dan 2 jaar terug gheghe.....als ik de verhalen van ML 98 moet geloven :)
 
binnemaas zelfde terrein zat me werk heel de dag hoorde je een diepe bass , bordjes trilde van tafel :D

zou het jammer vinden moeten we met de auto :S

maarja heb er wel wat over vond het een (Y) feesie
laatste aanpassing
CompaQ ombouwen tot evenementenhal gaat volgensmij ook al een tijdje niet meer door of is dat alweer veranderd? Lees al een tijdje geen Gorcumse kranten meer :) Is wel idioot groot:jaja:


tis inmiddels dus opgekocht door dezelfde kerel die bijvoorbeeld in Duitsland die oude kerncentrale opgekocht heeft en er een pretpark van gemaakt heeft.
en zo zijn er nog vele projecten op te noemen die zeer succesvol zijn geworden onder zijn leiding.

reken maar dat dat goed komt.
Ja idd man uitgaan in Gorkum is echt een drama gewoon. Die nieuwe tent is dat nog wat uhm... waar eerst de Privilege zat?
Hipper benk 1 keer geweest met Heavenly, was wel tof toen eigenlijk.


bedoel je de Bombaja Beachlub?
nooit geweest, maar niet veel boeiends over gehoord.

ben je al in de flashback geweest dan?
leuk aangekleed binnen en wel leuk volk ook. niet zo jong zeg maar.
inmiddels dus opgekocht door dezelfde kerel die bijvoorbeeld in Duitsland die oude kerncentrale opgekocht heeft en er een pretpark van gemaakt heeft.
en zo zijn er nog vele projecten op te noemen die zeer succesvol zijn geworden onder zijn leiding.
:yes:

*Kern Wasser Wonderland (D)

*De Bonte Wever (NL)

* :respect: Preston Palace!!!!! :respect: (NL)
bedoel je de Bombaja Beachlub


Nee is het weer Area 14, maakt niet uit wat ze er doen er rust een vloek op dat gebouw..

Er zijn al een paar DJ's die er niet eens wilde draaien :D
Compaq-dc eindelijk verkocht
GORINCHEM - Het voormalige distributiecentrum van Compaq in Gorinchem is eindelijk verkocht. Nieuwe eigenaar is Hennie van der Most, die er een groot evenementencentrum wil bouwen.
Het opvallende dc langs de A15 in Gorinchem werd al meer dan een jaar geleden te koop aangeboden voor een prijs van 17 miljoen euro. Compaq verliet het dc na de overname door concurrent HP, dat zijn logistiek in Limburg heeft ondergebracht. Het complex omvat een terrein van 9 hectare en heeft 40.000 vierkante meter vloeroppervlak.
Nieuwe eigenaar Hennie van der Most heeft een naam hoog te houden als het gaat om omtoveren van oude industriële complexen tot evenementencentra. De Overijsselse ondernemer heeft bijvoorbeeld de voormalige kerncentrale in Kalkar, net over de grens bij Nijmegen, omgetoverd tot Kernwasser Wunderland.
Voor de microfoon van RTV Oost vertelde Van der Most dat het Compaq-dc de grootste aankoop van zijn leven betreft. Vandaag maakt hij bekend wat hij met het complex van plan is.



Publicatiedatum: 2 november 2004
 
en ik ben bang dat die 14 voor de gemiddelde leeftijd staat....
of toch de 14e tent die zich daar vestigt?

Als we het er toch over hebben?
Waar zit 'de loods' eigenlijk? :)
laatste aanpassing
Hennie van der Most 'bouwt' evenementenhal in Gorinchem
Zakenman Hennie van der Most gaat in Gorinchem het voormalige distributiecentrum van een computerfabrikant ombouwen tot een evenementenhal. Hij heeft het gebouw aangeschaft voor 10 miljoen euro. Dat heeft de bekende zakenman uit Hardenberg (Overijssel) woensdag bekendgemaakt.
Van der Most heeft al dergelijke hallen in Rijswijk en Hardenberg. De meeste bekendheid verwierf hij met de aankoop van de nooit in gebruik genomen kerncentrale bij het Duitse Kalkar die hij omvormde tot familiepark 'Kernwasser Wunderland'. Het centrum in Gorinchem telt ruim 40.000 vierkante meter vloeroppervlak. Van der Most wil daar beurzen en congressen organiseren. Hij verwacht er werkgelegenheid voor circa 150 man mensen.

Publicatiedatum: 3 november 2004
Bron: ANP
Auteur: Richard Kok
Nee is het weer Area 14, maakt niet uit wat ze er doen er rust een vloek op dat gebouw..


is het alweeeer veranderd? zal dan wel een vloek op rusten ja :/

Waar zit 'de loods' eigenlijk?:)


nog nooit van gehoord.......
Compaq gebouw bedoelt ie.

als je vanaf Breda over de A15 rijdt,, net buiten gorinchem aan de rechter kant, kan niet missen..
laatste aanpassing
 
Ja klopt ja dat was Area 14 geworden. Maar dat loopt dus nog steeds niet...
Ik heb er toen eens een flyer van gehad, het idee was wel leuk wat ze er achter hadden, want een tent met wat hardere stylen enzo hebben we hier gewoon niet.
 
Compaq gebouw bedoelt ie.


Dat bedoel ik niet :)
Er schijnt een tent te zijn die 'de loods' heet. Volgens de flyer van hun zat ie ergens op de westwagenstraat. Maar ik heb die hele straat uitgelopen, maar die hele tent niet gevonden:)
Wees blij Gorinchem is kut qua uitgaan...
 
Das ook weer zo he? :)
Maar ja, als je om 23.00 moet werken is het toch wel fijn om in je eigen stadje te stappen :)
 
De Loods zegt me ze 1,2,3 ook nix.
Ik geloof wel dat ze bij de (oude?) gamma ergens een loods hebben waar ooit eens een techno feest gegeven zou gaan worden...
Heb er alleen toen nix meer over gehoord.

ben je al in de flashback geweest dan?


Nee ben ik nog nooit geweest eigenlijk. Heb er wel iets over gehoord van een maat van me, zit aan het plein bij de terrasjes toch?
 
ja, 'grote' markt
 
Misschien dak binnenkort er een keer ga kijken. Das toch een soort back to the 80-ties? haha...
Volgens mij heb ik een primeurtje.

Ving namelijk op in de wandelgangen dat de volgende Decibel Outdoor in het Lingebos te Gorinchem/Vuren zal worden gehouden.


Dit is een gerucht wat nergens op gebaseerd is!
Dat zou ik wreed vinden terug naar m'n roots
Ik stem ook voor het Lingebos!!! Maar het CompaQ gebouw vindt ik natuurlijk ook prima. Zijn er eindelijk eens leuke feessies in de buurt.

Oja, vrijdag komen trouwens Zany en The Darkraver in Hank!
Dat zou ik wreed vinden terug naar m'n roots


Ben je in het lingebos verwekt dan? :D



Oja, vrijdag komen trouwens Zany en The Darkraver in Hank!


Ja de kelder Jippie :frusty:


Ik stem ook voor het Lingebos!!!


2Baziz, dan kan Ton deze keer uitslapen, en hoeft Dilana niet zover te rijden :yes: (voor nix) (hoe kwam ze daar bij :S?)
Lingebos... kdacht dat ze ut wel wat dichter bij voor ons zeeuwen zoude houwe:P
 
Ghehe ja Ton die rijd zo goed als nooit meer.
Je bedoeld met Decibel toen? Ja die spoort niet joh. Die had nix te doen dus dacht ze, laat ik het hek en de ingang eens gaan bekijken bij Decibel :S


Ja de kelder Jippie


Nee de Soos joh! Maar ik vind de kelder ook kut idd.
Sorry met Zeeland wordt nooit rekening gehouden..
Meestal alleen met Brabanders, Zuid en Noord-Hollanders..
Nee de Soos joh! Maar ik vind de kelder ook kut idd.


Wel leuk we hebben zany en Darkraver al gehad..
Kijken of ze De Kelder ook voor 22:00 vol krijgen :D
 
Ik had er nog nix van gehoord, maar ik let nooit zo op wat er in de kelder te doen is. Opzich wel tof dat ze iig iets organiseren. Word het misschien toch ooit nog wat hier.

Maar ik ga al naar Mania dus geen Hank voor mij.
Ze hebben ook geen moeite gedaan om de promoten, dan deed ik het toch beter met m'n postertje :D


De Kelder (commecieel) zijn een stel losers, wij (de soos) zijn vrijwilligers steken er tijd en moeite in om een leuke avond neer te zetten.
En ze doen er van alles aan om ons tegen te werken.
Maar we doen het toch beter dan De Kelder dus who cares.. :D
laatste aanpassing
Hardstyle in het Lingebos. Het moet niet gekker worden!


Je zou er eerdr een hip-hop/urban/r&b feest verwachten.