Partyflock

Forumonderwerp · 725352
Zo ik dacht het is half zeven, laat ik eens een onderwerp aansnijden.

Wie heeft het wel eens meegemaakt dat je na een feestje op de terug weg je sexuele lusten niet in bedwang kon houden tot dat je thuis bent.

Highway sucking!!

greetzz

idd zoiets gewoon doen en niet nadenken over de consequenties haha.

lekker laten pijpen haha.

Hahaha nooit iemand zeker de film "Thinner" gezien van Stephen King ?

Ik heb zelfs dat boek geleze en heeft wel indruk gemaakt op me. Ik vond het echt niet echt relax in ieder geval ;P

Die kerel word ook gepijpt (eindelijk es een keer) door ze wijf in de auto onder t rije, waarna hij een ouwe zigeunerin doodrijdt. En haar !Vader spreekt dan een vloek (thinner) over hem uit...

Wat er daarna gebeurt hehe, hij was zo vet as Fat joe ja haha maar hij rot helemaal weg zegmaar :P

Je zou eigelijk die film moete kijken dan kijk je wel uit hoor ;)
ik heb die film wel eens gezien ja...

ach vond m maar beetje zwakjes... en beetje te goed happy ending...:S

ehhh... 2 of 3dubbelposts?:$

mutske
levensgevaarlijk met 200 gepijpt worden beland je met een heerlijk gevoel de vangrail in.. misschien een goeie link met de tread doodgaan tijdens de sex?

ik heb mn ex gepijpt op de terug weg naar huis ,en t is inderdaad beetje gevaarlijk.

Als ik het zou doen wordt oom agent jaloers en wil hahahah hij ook!
Moet je egt n keer proberen is best wel spannend!
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Paar keer gebeurd ja op de terugweg van een feest :jaja:
Superlekker, alleen moet je echt goed je koppie goed bij het verkeer houden (zeker op de snelweg) zeker als je ondertussen ook nog een beetje aan HAAR zit te frunniken :p

Helaas gaan we niet meer zo vaak met z'n tweeen naar een feest en rijden er meestal nog andere mensen mee....

Lijkt me moeilijk schakelen zo. Maarja stel je krijgt een ongeluk dan is heel je sjarrel naar de godverdomme haha :D.

daarom moet je ook automaat rijden....
1 x gedaan....die jongen was daardoor zo opgewonden dat hij na 10 seconden al klaarkwam. Zonder mij even te waarschuwen. Was dus een 1 x nooit meer ervaring.

(k)
1 keer meegemaakt!!!is echt super geil.alleen je moet je ook goed concentreren op de weg hoor.:respect:

Ik heb weleens een keer rijdend over de afsluitdijk geneukt, was wel grappig maar best linke soep

't Is me wel 's overkomen, praat gewoon (-) met dat meisje zegt ze plotseling: zal ik je pijpen ? Voordat ik wat kon zeggen had ze 'm in d'r mond. Na een paar keer raar door de bocht zijn gegaan heb ik de auto toch maar aan de kant gezet....
praat gewoon (-) met dat meisje zegt ze plotseling: zal ik je pijpen ?

naam en adres van dat meisje aub... hihi

0keej nu hebben jullie me 0p ideen gebracht o:)
lijkt me wel spanend h0or :P o:P

Stik gevaarlijk want op het moment dat je gaat dan zie je niks en als zij aan het rijden is tja spreekt voor zich haha

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
:)

Idd gevaarlijk... en hoe the fuck moet je dan schakelen :S
Iig niet echt gemakkelijk :)
Tis makelijker als je gewoon ffies ergens aan de rand van een buitenweggetje ffies stil gaat staan ;)

Rijdend gepijpt worden in de auto

Tja...daar zeg je me wat ;p

pas maar op mensen!!!!!!!!!
straks voor ze het Vrijbewijs nog in.....haha
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
is idd heel gevaarlijk, hoe meer je het moment nadert, hoe harder je gaat rijden en hoe minder je op gaat letten
idd krijg je ongelukken van o:)

:O

Allemaal een aanval op ons mannen hoor ik al wel:S
Wij kunnen ook wel meerdere dingen tegelijkertijd dus....
rijden en heeeeeeeeeeeerlijk lekker gepijpt worden kunnen wij ook wel;P
Moet je wel doekjes mee nemen of de dame moet het lekker vinden om door te slikken;)
of je maakt het thuis af :jaja:

idd:yes: gevaar op de weg, maar lijkt me wel een keer wat om te doen :kwijl:

Zal ik je een keer ophalen wendy ?
dan mag je je uitleven ;-p
ff lekker een hobbeltje hier pakken, kuiltje daar nemen. resultaat?:

of een schoot vol kots omdat ie te diep gaat (of je stikt er gewoon in)
of je kaak op slot van de schrik....

kortom, je vraagt gewoon om ongelukken (en dan nog te bedenken dat je ondertussen in een rijdend gevaarte zit)...

geen last van als je op de snelweg zit... daar zijn niet echt hobbeltjes.

:P:P:P:P
een ongeluk zit in een klein hoekje.....
maar.....
dat moeten we er dan maar voor over hebben,of toch niet?

dan maar in de draaimolen .....:yes:

Yep in mijn cabrio met het dak eraf ;-)
Een keertje helemaal van de kaart rijdend op weg naar huis na een feest, een meisje in de achterbank hield mijn pik van achteren vast terwijl die ander naast me mij zat te pijpen... heerlijk

maar helemaal nie waar :no: maar is wel een leuk verhaal :D:D
Fantasie dus ;)
Hahah heb ik wel eens gezien in italie... zat in de vrachtwagen met me pa..
was echt wel giere

Shit...:O, misschien waren jullie dat wel dan...:S

fijn toch!! haha

erg onverantwoord!

Ken ja da, pijpen!

zo dan jah de afsluitdijk is de meste weg om heerlijk tijdens auto rijden te sexen

beter niet doen in de file, maar op een afgelegen stukje weg is het zeker niet verkeerd.

en inderdaad: uitkijken met vrachtwagens en ander hoog spul...

Heerlijk om te doen :kwijl:
Gewoon hard rijden... dan kunnen ze ook niet naar binnen kijken
ik heb het een paar keer gedaan maar het is toch wel aardig gevaarlijk ... dus. dan toch maar de eerste parkeerplaats op

Het moet bij elke auto inbegrepen zitten!!!
Weet je wat pas écht spannend is? Al pijpend een auto besturen. Vrouwen beweren dat ze zoveel dingen tegelijk kunnen, mooie gelegenheid om het te bewijzen. Moeten we alleen nog even een proefpik vinden, want op die van mij ben ik net iets te zuinig!