mijn ma heeft ook nooit zin om te koken, dus echt lekker is het echt niet... alleen als er mensen blijven eten is het heerlijk 
Mijn moeder kan dus echt absoluut NIET koken!!! 
Nouwja...ze kan het opzich wel...Alleen of het lekker smaakt is een tweede
Wanneer ze rijst kookt, is de rijst altijd veel te droog en de kip altijd veel te hard..
De gekookte aardappelen zijn altijd veel te droog en veel te hard of zit totaal geen smaak aan en wanneer ze iets in de oven bakt is het 9 van de 10 keer zwart
Eigenlijk mag ik zelf niet zeuren,want ik kan zelf helemaal niet koken (komt ook omdat ik het niet van mijn moeder wil leren
)
Nouwja...ze kan het opzich wel...Alleen of het lekker smaakt is een tweede
Wanneer ze rijst kookt, is de rijst altijd veel te droog en de kip altijd veel te hard..
De gekookte aardappelen zijn altijd veel te droog en veel te hard of zit totaal geen smaak aan en wanneer ze iets in de oven bakt is het 9 van de 10 keer zwart
Eigenlijk mag ik zelf niet zeuren,want ik kan zelf helemaal niet koken (komt ook omdat ik het niet van mijn moeder wil leren
mijn moeder kookt heel lekker, ze kan indisch en nederlands koken, vooral haar zalmschotel is 
op zijn portugees 
Me mams kan super koken 
Vooral Indonesische maaltijden enzo, geleerd van me papa. Die nog veel beter kan koken
Vooral Indonesische maaltijden enzo, geleerd van me papa. Die nog veel beter kan koken
is dr ook een mamma die totaal NIET kan koken????
ik vond het eerder eigenlijk niet zo lekker..
maar nu ik op kamers woon en zelf moet koken.. hmmz
als ik dan thuis kom om vrijdagsavond bij mamma te eten dan denk ik:'
das toch wel lekker, stukken beter dan wat ik klaar kan maken..
'.
maar nu ik op kamers woon en zelf moet koken.. hmmz
als ik dan thuis kom om vrijdagsavond bij mamma te eten dan denk ik:'