Partyflock

Forumonderwerp · 724701

Waarschuw beheerder
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/7867.jpeg[/img]

Underground Reaction · The Future is Calling

zaterdag 9 april 2005
21:00 - 04:00
Disco Club Energy
Budel

Prijs:
Deurprijs: € 13,-

Muziekstijlen:
darkcore, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror

Line-up :

Strictly-Hard 1

Adrenalin
Crosswire
Darkcontroller
Jeckle
Lunatic
Miss Hysteria
Ophidian
Osiris
Partyraiser
Re-Style
T-junction
Triax
MC: Da Hustla

Future Stars 2

2-Hard
Devastator
Dynamike
Raveroy
Retaliator
Ruffryder
Terrorhead
Tha Dodge jr
Unicorn
MC: AlphA Mc

Lekkere line up voor een lekkere prys :D :bounce:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
wanhopige fotograve

???

pics staan nu overigens ook op www.haelen.tk :yes:
Waarschuw beheerder
jah mike hahah jij jah..

neej die gast van core.nl ofzoiets heeft paar fotos van het kontje van mary gemaakt :(

[stiekem niet erg hoor ;) ]
Waarschuw beheerder
whaha nee maarja zijn niet egt mooie fotos

dynamike niet voor jou bedoeld
jij hebt trouwens hele mooie/goede/duidelijke fotos gemaakt zoals het hoort:D
Waarschuw beheerder
op een na :@

maar mary mag um laten staan omdat der onder tekst zo goed is :$
hehe (K)
Waarschuw beheerder
donateur
duidelijk :)

Waarschuw beheerder
eigenlijk had ik het over timetraveller dat ik dacht dat ie een bikkel was..:bloos:...maar hij ken altijd nog postbode worden, vindt ie leuk :d - of niet dan U little dirty husler :kusje2:

2 terror inside : geloof niet dat jij mij kent nee, ookal heb ik je toen wel gezien op geloof dat het bassquake was, met echt die meesterlijke kerel achter je op je forumplaatje, een waar hakkuhkunstwerk die man...ik herinner me altyd alles :d naja bijna want ik weet er niks van dat ik met je heb staan lulle bij de in-uitgang :bloos: mijn excuses uit het diepst van mijn hartju.

en wat betreft de foto's : schandaaaaaalig, ik ken er bija een kompleet stripverhaal van maken.....maar wordt wel een triller :devil:
Waarschuw beheerder
had niels soms iets gepost in je gleufje muhahahaha :D

en wij hadden om +/- 4.30 gesprek aan de deur over hoe jij het beste na de schaft kon rijden en ik zou jouw dat moeten uitleggen :S ;)

trouwens ik heb die gast achter op mijn forum foto nog gesproken op cotc. amay een echte belg he. ik was ram :vaag: vaag. op bassquake was ik best bang voor hem maar hij was best relax op cotc hahaha.. alleen dat dialect al echt lachen.

ken jij niet de fam. scheijven uit meijel :D hehe ??

Waarschuw beheerder
AHAAAAAAAAA jij hebt me uitgelegd hoe ik naar de shaft kon rijden..hmz....mja, dat verklaard waarom ik het me niet herinner.
normaal ben ik echt de meest meesterlijke driver maar deze keer ben ik maar na 2 straten achter het stuur vandaan gekropen en heb mijn assistente verder laten rijden, leek me wijzer :vaag:

en die shaft breek me de bek niet open, had je ipv de weg uitlegge me niet gewoon kenne vertellen dat ik op het punt stond te vertrekken naar een freaky wazig tentje??? wedde dat ik dat wel opgeslagen zou hebben in me hersenpan.
maja annywayzz na een uur zoekken hebben we het gevonden en zijn na een kwartier vertrokken

en nop , ken geen familie scheijven uit meijel...denk ik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha.. ik heb het je zelfs niet eens uitgelegd :S ik kom ook niet uit budel dus wist bij god niet hoe je het beste kon rijden :S:D anders had ik je het wel goed uitgelegd he :D:D zo ben ik dan wel weer.

maar hoe zit dat nu met jouw en niels wat daar kreeg ik geen antwoord meer op terug :D

ik zag wel dat niels om 13.00 weer wakker werd en dat jij nog een paar uur hebt omgekregen met de schaft. dus hebben jullie samen nog iets gedaan ofniet :x hehe

Waarschuw beheerder
ben je van de pot gepleurd zeg, waar zie jij deze fatsoenlijke jongedame en die fatsoenlijke jongeheer voor aan :bloos:
heb em niet gezien bij de shaft en werdt om 4 uur smiddags wakker met me eige lieve vliendje....per post kreeg ik niels zijn busniskaartje ofzoiets, ken het je niet precies vertelle wat het was want ik ben hem kwijt :bloos:
Waarschuw beheerder
ik zie jouw nergens voor aan, want ik ken dat lieve meisje niet :D en ik ben niet zo van die vooroordelen ;)

umm eeen kaartje van waar :D maar je bent wel een beetje slordig dat je het alweer kwijt bent he :x he :) ;)

Waarschuw beheerder
het laatste wat ik me herinner is dat ik het kaartje nog gehad heb toen we thuis waren aan de koffie om 9 uur smorgens, dus het is me gelukt om het van budel helemaal mee te slepen naar de shaft en van de shaft weer naar meijel en van de auto mee naar binnen....dat maakt het toch iets minder slordig toch :bloos: :d

Waarschuw beheerder
oei niels zit je oudere vrouwen te versieren ;)

haha miranda jou heb ik oko nog gesproken op de wc..ik complimenteerde je nog op je truitje ;) whehe!
wat is de wereld toch klein he!

Wel geinig dat dit topic nog steeds leeft aangezien het al dinsdag is!
Dat partyflock maar eens opschiet met die foto`s!

Waarschuw beheerder
STOP STOP STOP DE PERSEN

:bounce:ik heb het gevonden :bounce:
het is niels zijn kaartje van strictly-hard events :d

en wie noemt mij slordig :x

het zat in de jaszak van tinus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alwayzzz :B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
standaard Mark antwoord weer ;)

gaan we met deze ook de 1000 halen? B)

Waarschuw beheerder
we hebben het hier niet over mijn bedje

Waarschuw beheerder
heey miranda:jaja:

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
2 miranda... ik kad et niet voor niks ergens achter gestopt :jaja: Ik wist wel dat je em kwijt zou raken anders ;P

Mah je hebt em iig weer gevonden! :P

Waarschuw beheerder
O:)

Waarschuw beheerder
haha goeiemorge:jaja:

Waarschuw beheerder
:gaap: ...........................................­.................................koffie

Waarschuw beheerder
fit als altijd ;) lekker VRIJ
Waarschuw beheerder
beetje saai aant worden hier :S

wat is de planning voor het komend weekend mensen ?

Waarschuw beheerder
huhu ......en jij denkt dat we nu gaan meewerken om de 1000 te halen :no:

Waarschuw beheerder
dan help jij toch lekker niet mee :[

Waarschuw beheerder
met een hand op m'n rug nog B)

voor voorbeeld zie Kickin' Hard chat

daar hebben wij voor gezorgd B)
Waarschuw beheerder
hehe rob kan cker wel meer dingen met een hand op zijn rug whehehe ;)

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=200 cacheid=0008b34b001858fd5693b2731a00acadc3]http://www.linkvandeweek.nl/images/mariannetimmer.jpg[/img]

? :p

Waarschuw beheerder
B)
Waarschuw beheerder
[img width=250 height=213]http://shop.harrys-biker-store.de/cosmoshop/pix/a/n/83044-1080660915.jpg[/img]

enne als ik deze gebruik ook nog;)?grr

Waarschuw beheerder
8) haahha

Waarschuw beheerder
zozo:P handboeien zijn(Y) :D
Waarschuw beheerder
das die plaat van re-style :D:D right here right now. handboeien zijn vet :D cker als je iemand nog niet helemaal goed kent. kincky en tricky ;d

Waarschuw beheerder
donateur
:no:

Waarschuw beheerder
oowja en dan achtergelaten worden vastgeketend aan het bed met roze fluffy handboeien
waarna er een uur later mensen naar je toe komen met fototoestellen zodat later je iedereen kent van "die jongen die aan het bed was vastgeketend" op internet
Waarschuw beheerder
je hebt te vaak ALI G IN THA HOUSE gekeken;)

Waarschuw beheerder
zal ik eens bekennen dat ik die nog nooit heb gezien :$