Partyflock

Forumonderwerp · 724481
1004x bekeken
Waarschuw beheerder
Kun je het opbrengen als jongen zijnde, om je in je kont te laten vingeren door een vrouw, zodat ze je g-spot kan bereiken??? het schijnt het ultieme orgasme te zijn...

Waarschuw beheerder
Dat klopt...maar er zijn ook veel mensen die het lekker vinden...en het gewoon eerst proberen of ze het lekker vinden...maar ik had het niet over een klysma...maar over je vingers wassen ofzo...en anders pak je toch gewoon een van je speelkameraden uit je la....:)

Waarschuw beheerder
he, nee het idee al!ik ga niet met een vibo of met mijn vingers in de kont van mijn vriend wroeten.zijn genoeg andere leuke dingen die je in bed kan doen ;9

Waarschuw beheerder
Dat klopt...genoeg andere leuke dingen...maar ja..ik wil gewoon zoveel mogelijk tegelijk doen..en zo veel mogelijk verschillende dingen...maar dat is persoonlijk..en daar mag ook iedereen zn mening over hebben :)
Als je maar plezier hebt toch ;)
Waarschuw beheerder
mijn g ligt tussen f en h in!! ;)

Waarschuw beheerder
tenminste iemand die uhm vind...:)
Waarschuw beheerder
super onhygiënisch
en daarom heeft god, vingercondoompjes uitgevonden ;)

Waarschuw beheerder
hahaha ja hoor wat een vraag!!! pfff kan er wel om lachen hoor!!

laterzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja.. Ik vind t altijd zo lachwekkend hoe sommige mensen reageren op iets wat ook maar een heel klein beetje in de buurt komt van anaal.. Hahahaha...Stel dat t ook maar een béétje erop lijkt dat je homo bent.. Poeh Poeh.. t zal je maar overkomen...

Niet dat dit ook maar íets te maken heeft met homo zijn hoor..
Wat ik me dan altijd afvraag... Hoeveel van de mannen die er compleet onpasselijk van worden zouden een keer aan hun vriendin hebben gevraagd anale sex te proberen???
Waarschuw beheerder
donateur
heel klein beetje in de buurt komt van anaal

Volgens mij niet een klein beetje anaal.. beetje erg..

Bolletjesskikkers zijn toch ook geen homo's :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:/ no thnx!