Partyflock

Forumonderwerp · 724453
1 volger · 3775x bekeken
Werkzaam bij One-Music
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is nederland nou zo'n koud *** land :S geef me nou eens een reden waarom ik hier zou blijven wonen :D in de winter lijken dit er namelijk steeds minder te worden :S
Waarschuw beheerder
donateur
idd, wtf interesseert jou dat zely?

weltrusten jongen ;)
Ik schaam me niet :nee: Maar vind jullie ( en dat heb ik al eerder gezegd ) geen personen waar ik een zinvolle of serieuze conversatie mee wens te voeren :nee:
Waarschuw beheerder
ik ben blij dat je het niet ontkent, goed zo, nu nog toegeven dat je brouwie graag neukt en dan kom je al een flink eind

nog 1 die homosexuele ideetjes heeft... heegtown net ook al.. probeer t een keer met elkaar?

ik ben iig helemaal hetero.. dus jullie kunnen die leuke fantasietjes uit je hoofd zetten...
Waarschuw beheerder
donateur
brouwie, zely

nu is het echt bedtijd voor jullie hoor, anders vertellen we nog meer dan dat sinterklaas niet bestaat
Waarschuw beheerder
wat een arrogante flikkers zyn jullie zeg.. zou je dan beter zyn als je hoger bent opgeleid.
Waarschuw beheerder
als jij met een serieus onerwerp komt, kun je heel serieus met mij praten.. maar hier kun je toch niet echt serieus over doen...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben iig helemaal hetero.. dus jullie kunnen die leuke fantasietjes uit je hoofd zetten...

meer nachtmerrie :S

alleen jammer dat je alleen je moeder (je relatie) hebt... of toch ook je vader?

ja daar schrik je van he, hoeveel ik van je weet
Waarschuw beheerder
wat een arrogante flikkers zyn jullie zeg.. zou je dan beter zyn als je hoger bent opgeleid.

Nee dat zeg ik helemaal niet!!! iedereen moet doen waar hij goed in is... maar ik begrijp alleen niet waarom heegtown niet gewoon zegt wat hij doet...
Waarschuw beheerder
donateur

inderdaad, ik doe dan wel een hoge opleiding maar dat maakt mij geen donder uit... zely en brouwie hebben niets beters dan over te praten en voelen zich er wel heel erg goed over :S stelletje arrogante dwazen
Waarschuw beheerder
Ontkenningsfase

ja, dat denk ik ook :S

heb nu al bijna 2 jaar n vriendin.... zit ik dan al 2 jaar in ontkenningsfase?
Waarschuw beheerder
donateur
omgebouwd?
Waarschuw beheerder
whaha grapjas :s
Waarschuw beheerder
donateur
sorry die was onder de gordel, ik zal het verder aan niemand vertellen hoor
Waarschuw beheerder
ik heb een vriendin.. kun jij niet zeggen geloof ik....
Waarschuw beheerder
donateur
elke week WEER kan ik het zeggen ;)

weltrusten jongen, ik pass m, bedenk maar weer iets nieuws voor morgen ;)
Waarschuw beheerder
ja ik ga ook tukken... truste kerel..
Waarschuw beheerder
donateur
die zijn nog aan het slapen, het is laat geworden gister op PF ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en Zely durft niet meer achter de PC te zitten voordat hij nog meer van die nare dingen hoort zoals dat sinterklaas niet bestaat
Waarschuw beheerder
hehehey :)
Waarschuw beheerder
donateur
mogguh :)
Waarschuw beheerder
ik moet zo werken jongens later.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ciao! werkse jongen!
en Zely durft niet meer achter de PC te zitten voordat hij nog meer van die nare dingen hoort zoals dat sinterklaas niet bestaat

told u ;) ohhh neej dat is geen correct engels; told you, sorry ;) haha
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad, lekker zonnetje zelfs :D heerlijk :P een goede reden om te blijven dus :D
Waarschuw beheerder
donateur
:) idd kut regen en kou en wind in NL :) vandaag was een goede dag... maybe zijn onze forum kakkers er daarom niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou je niet tegen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zeeeeeeeeely we beloven dat we niet gaan vertellen dat de kerstman ook niet bestaat! kooooom dan, we hebben weer leedvermaak nodig :D
Waarschuw beheerder
donateur
al zely en zn Bvriend overspoeld met Pbtjes?
Waarschuw beheerder
donateur
om weer even terug te komen op het onderwerp :D
het is weer FUCKING koud :S
Waarschuw beheerder
Wapenstilstand?
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt er wel op, niet ons idee hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
het vriest :S kut weer!
Waarschuw beheerder
hahaha lol
Waarschuw beheerder
Wintertenen erg?
Sneeuwballen..... erger!
Begin nu echt wel de moed op te geven.. ze komen vast niet meer ... Misschien te KOUD ( ontopic ;) ) voor hun :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar is die zely gebleven???
Waarschuw beheerder
waarom jij hier blijft is = drugs gebruik is makkelijk, straffen zijn laag, mensen speken jou taal, mensen zijn vriendelijk.............