Partyflock

Forumonderwerp · 724369

Waarschuw beheerder
Stinkende collega's bron van irritatie voor Duitsers

BERLIJN - Duitsers ergeren zich op hun werk het meest aan stinkende collega's. Dat blijkt uit een onderzoek van het Duitse tijdschrift Junge Karriere dat woensdag is gepubliceerd.

Het onderzoek werd gedaan onder 354 Duitsers. 38 procent daarvan zei " het meest gehinderd" te worden door onwelriekende collega's. Voor 15 procent van de ondervraagden waren collega's die te gezellig proberen te doen een irritatiefactor. Rommelige bureaus eindigden in de rangschikking van ergerlijke arbeidsomstandigheden op een derde stek met 14 procent.

hebben jullie ook stinkende collega's ?

Waarschuw beheerder
heb een collega die vent zit in een soort van te huis weet ik veel spoort niet helemaal maar die vent ruikt aan het begin van de week behoorlijk fris en na mate de weeek vorderd begint ie al meer te stinken vet vies gewoon whaha jasses en werkt de hele wek ook nog es in de zelfde kleren maar ja dan denk ik bij wie ligt de fout bij dat tehuis of bij hem zelf?? ik dacht zelf het eerste beetje vet raar maar oke het is enorm vies bah bah bah

latex
Waarschuw beheerder
Een Tip laat de hond niet op de bank leggen gaat ook stinken!

Waarschuw beheerder
Honden stinken zowiezo dat staat buiten kijf!

Waarschuw beheerder
en stinken ze nog op werk??

Waarschuw beheerder
maar als je gewoon stinkt op je werk dan ben je echt wel vet onhygienisch

En als je nou verhuizer bent? :|
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
nou, mijn collega meurt om 8 in de ochent al naar zweet!!!! alsof ie de hele nacht hep staan zwoegen....( not!!!!)
vorig jaar is ie zwaar geconfronteert ( 24 flesjes deo in ze lockertje!!) maar hij leert er nix van dus......
Nu noemen we hem maar Calvin....;) ( snapt ie niet, de lamzak!! ghahahahahha:))
Waarschuw beheerder
donateur
werk gelukkig in me eentje geen last van:D

Waarschuw beheerder
ik werk in de bouw, al me collega`s stinken

Waarschuw beheerder
tellen stinkende klasgenoten ook want zit er de hele dag al 1 hier in het lokaal die zo te ruiken gister de frituurpan aan gehad heeft:(

Waarschuw beheerder
bijzonder bijstere opmerking

:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er zijn wel zat klanten die stinken als je ze wil helpen dat je ff stap naar achteren doet
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Jaaa, ik heb ook een collega op mijn bijbaan en ik weet niet wat die heeft... maar volgens mij is die al geruime tijd aan het rotten. : kots :

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen stinkende collega's :no:, wel stinkene clienten :yes:!