Partyflock

Forumonderwerp · 724280
Werkzaam bij One-Music
bullit red bull enz enz, je drinkt ze als limonade weg en voor je het weet kan je 2 dagen niet meer slapen, wat zijn jullie ervaringen met deze drakjes?
bespaar ik er best wat mee

jammeer dat je dan tijdens het uitgaan niet kan zeggen : doe mij een bullit!!!
nee inderdaad, die red bull is fucking duur met uitgaan, voor frisdrank :S
vraagje wat is dat donateur onder je betaal je hoe wordt ge het wat is het verschil?
je mag storten wat je wilt en je hebt gewoon een snellere server, alles staat uitgelegd bij donateur (links)
ik heb t 1x gehad dat me ogen gewoon open bleven staan en en was zooo moe...maar slapen ECHT NIET!

basketbaltoernooi vrijdag,zaterdag,zondag en wij mochten geen drank van de coach tjah.................

Bullit :)

Alleen drink ik het niet zo veel meer. Ik dronk het vroeger nooit en toen ik begon met het drinken er van ( 7 blikjes op een dag )De eerste beste keer dat ik bij de tandarts zat had ik 4 gaatjes :S.
*aan de bullit* :P

*aan de pep*:P
*aan de bullit* :P
Bullit roeleert :D:D :jaja:

Red Bull
Heerlijk ;P
Red bull is beter..Drink alleen nu liever koffie maarja..
ik wil het nu wel maar het is op :(

Red Bull is ideaal om lange colleges door te komen :D

koffie vind ik echt té smerig.. helaas want ik betaal me blauw aan die blikjes :/
ik heb een nieuwe bullit voorraad :P
Pfff, al die energy drinks werken niet bij mij. Ik ben een verzamelaar van allemaal verschillende blikjes (nu zo'n 60 tal) dus als ik naar een housebeurs ga heb ik er steevast enkele mee. Zo had ik er ns 6 mee, die ik dan bij thuiskomst allemaal had uitgedronken (vooral om verschillen te proeven) en nog geen 2 uur later lag ik in mijn bed te slapen. Tzit allemaal een beetje in het kopje...

De betere zijn:
* Fuse
* Red Bull
* Thundertaste

Niet te zuipen zijn:
* Guvi
* Black Booster
laatste aanpassing
een echte serieuze reactie :o

(y)

denk dat je er op gegeven aan gaat wennen. Mij houd het ook niet wakker.

drink het bijna nooit..vind het ook niet echt te zuipen! :no:

Ik drink t wel vaak, ik heb geen last ervan dat ik er niet van kan slapen gelukkig :D
Artiest DanM
drink het zoveel dat mijn lichaam er al aan went.......redbull is vooral lekker in de ochtend, tegen een uur of 7, als je onderweg bent naar je werk.....:p ( tja......je moet wat als je geen koffie drinkt:p)
Ik drink ook wel es bullit:P paar mnd geleden een x best veel. Dat voelt best raar :yes: ga ik echnie meer doen :D
Uhh :vaag:, dat je in bed ligt met grote doppen die niet dicht willen :(
t enige wat ik ervan krijg is buikpijn!

Bullit:D Das wel lekker:D Enk slaap er ok nog steeds gewoon door..:D Dus niets aant handje:D

de lekkerste vind in Red Devil en Black Booster!

helaas maar beperkt verkrijgbaar :(

Bullit & Red Bull :kwijl:

Alleen ik kan gewoon na aantal blikjes nog slapen hoor... B)
de lekkerste vind in Red Devil en Black Booster!

helaas maar beperkt verkrijgbaar :(

Met reden vinnik. Red Devil is VEEL te zoet (slecht voor mijn maag) en Black Booster is op 1 na de grootste vuiligheid uit een blikje (terwijl de anderen goe de cafeïnesmaak maskeren met suiker proef je hier teveel die koffiesmaak).

PS: Persoonlijk mening...