Partyflock

Forumonderwerp · 724122

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001337eb0014e2a7f57b02d51a00769fe0]http://www.playboy.nl/NR/rdonlyres/05700998-5A75-4054-A512-93EEE7BA02BB/0/pbcover170x200.jpg[/img]

Zoals de meesten al hebben gezien staat Georgina Verbaan op de cover van de Playboy. Nou gaat er een vraag rond : zijn de borsten van Georgina Verbaan echt of nep ??

Ik denk zelf : nep.
Als je de film Costa hebt gezien,zal je zien dat ze daar een kleinere cub heeft dan op de cover van de Playboy.

Waarschuw beheerder
volgens mij zijn ze echt hartstikke NEP
Waarschuw beheerder
tja het meissie heeft altijd een meer een kinderlichaampje gehad en nu neemt het eindelijk wat meer zijn vormen aan, de een is wat sneller dan de ander, het schijnt wel dat ze dr bovenlip heeft laten opspuiten.
Waarschuw beheerder
Ze was ook 10 kilo aangekomen zei Robert Schoemacher, en dat is er voor het grootste deel naar haar borsten gegaan:S
Waarschuw beheerder
ja kan heel goed, als je aankomt hoeft niet persee overal verspreidt te zitten.
Waarschuw beheerder
Georgina (waar haalt ze het) Vandaan.

Waarschuw beheerder
Ik weet wel zeker dat et geen cilleconen of hoe schrijf je dat zijn. Dit zijn echte borsen cilleconen zijn veel ronder en staan meer omhoog. Maar stel et zijn neppers dan zijn het wel mooie borsten hoor
Waarschuw beheerder
Bij shownieuws liet ze een interviewer voelen of ie randjes van de inplantaten voelden zitten

(en het is SILICONEN;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn wel echt
Waarschuw beheerder
als je een beetje goed kijkt zie je dat ze niet alleen aangekomen is bij dr borsten maar ook dr benen/heupen en gezicht zijn voller geworden, wel beter zo nu ziet ze er niet meer uit als een 16 jarige.
Waarschuw beheerder
Ze ziet wat volwassener uit inderdaad, nou maar hopen dat dat ontzettende domme kinderlijke gedrag van haar over is

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk:/

Waarschuw beheerder
ze zegt zelf dat ze iets ronder is geworden ofzo, ik ook.. heb toch ook niet van zulke jetsers b)

Waarschuw beheerder
Ze zien er echt uit, maar ikwist niet dat ze zulke grote had.
Waarschuw beheerder
Het kan me geen reet schelen, ze is dom en lelijk en snap niet waarom de playboy haar erin wil hebben...

Domme graftak

Waarschuw beheerder
echt, flink lopen slikken en pompen;-p
Werkzaam bij One-Music
Waarschuw beheerder
donateur
nep, maar ze zien er niet verkeerd uit :P
Waarschuw beheerder
nep want eerst had ze niets .. en daarna zulke knotse:D maar dat mag de pret niet onder drukke gehegh ;):)

Waarschuw beheerder
Ik denk Nep maar maakt niet uit of ze nou echt of nep zijn..

Ze zien eruit om van te kotsen :yes:

Gatverdamme :/

Waarschuw beheerder
:P:P
Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik dit de mooiste foto van haar :kwijl:
[img]http://home.deds.nl/~ola/gp/georgina_playboy_2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens het intervieuw op shownieuws waren ze echt, maar lijkt me echt sterk dat door gebruik van de anticonceptiepil (want dat verklaarde Georgina zelf) de borsten van een vrouw zo snel groeien

Waarschuw beheerder
maakt geen zak uit wil ze wel even in me bek hebben:kwijl:

Waarschuw beheerder
Ag man dat dat echt kan zijn!! Dat kan gewoon NIET !!
Ze zijn dus echt wel nep hoor, die tieten passen absoluut niet bij der , ze hangen verschrikkelijk en bovendien zie je gewoon aan haar figuur dat ze zelf nooit zulke dikke tieten van zichzelf kan hebben!
Het lijken wel van die lelijke dikke negerinnentieten gewoon :/ Egt vies !

Waarschuw beheerder
:yes: negerinnentieten haaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
KnuffolMutz 17 november 2004 01:39
Ag man dat dat echt kan zijn!! Dat kan gewoon NIET !!
Ze zijn dus echt wel nep hoor, die tieten passen absoluut niet bij der , ze hangen verschrikkelijk en bovendien zie je gewoon aan haar figuur dat ze zelf nooit zulke dikke tieten van zichzelf kan hebben!
Het lijken wel van die lelijke dikke negerinnentieten gewoon Egt vies !

Jaloers??

Waarschuw beheerder
Die borsten van haar zijn echt wel echt! als je nep borsten hebt heb je hele kleine tepels en rozetten en dat heeft zij niet die van haar zijn groot en uitgerekt!
Dus Echt!

Er zijn mensen die van zichzelf al grotere tepels hebben hoor, dus dit is ook weer onzin. :/

Verder zeg ik: NEP!
Ik geloof wel da je van de pil iets grotere borsten kan krijgen, maar dit is wel errug extreem he...

Waarschuw beheerder
donateur
Nep.. :yes:

Waarschuw beheerder
nep :D
Waarschuw beheerder
Zo´n klein wiggie zulke meloenen???
Waarschuw beheerder
nep
Waarschuw beheerder
donateur
Zoek de verschillen:

Voor:

[img cacheid=0007a19b0014c9bb3368249b1a0076b793]http://www.home.zonnet.nl/jeroen.s/scans/gtst/georgina/Georgina-bo4.jpg[/img]

Na:

[img cacheid=00079e630014c0481b6453e81a0076b793]http://www.goedzo.com/media/verbaan/gb8.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
dat is duidelijk!!!

NEP NEP NEP :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ook deze persoon wil gewoon een succesvol topic openen.
Er zijn hier echt al 10 topics over geweest ofzo,
maar aan de replies te zien gaat het nog goed.

Waarschuw beheerder
Als je je tieten zooooo laat oprekken dan gaan die tepels vanzelf wel mee! Je ziet de druk erop staan! En.....tegenwoordig maken ze ook implantaten met een NATUURLIJKE PEERVORM! Die bolle, ronde tieten zijn ouderwets! Dus dat ze hangen en niet echt rond zijn wil niet zeggen dat ze dan echt zijn.

Wie bij bovenstaande foto's nog denkt dat het echt is gelooft echt in sprookjes!

Ik vind het echt zonde!!! Je lichaam moet in verhouding zijn en dat is het nu niet meer!
Waarschuw beheerder
donateur
!!!
Waarschuw beheerder
waar gaat dit over:no:
Waarschuw beheerder
donateur
waar gaat dit over :no:

De borsten van Georgina Verbaan, echt of nep ?

:[

Waarschuw beheerder
donateur
pfffffff laat dat wicht lekker blij zijn met dr tieten :/ kvind geen gezicht
Waarschuw beheerder
De tieten van Georgina Verbaan interesseren me niks, zijn ze veel en veel te lelijk voor!

Waarschuw beheerder
Che spettacolo 17 november 2004 07:31
Jaloers??

:@ STFU, ik heb liever mijn eigen kleine minitietjes dan die grote lelijke hangende negerinnen meloenen van haar :[
Waarschuw beheerder
brrr nep :D
laatste aanpassing

Artiest Harold
Waarschuw beheerder
had gehoord dat het door de pil kwam en dat ze over haar hele lichaam aangekomen is, maar als ik bovenstaande foto bekijk is er geen discussie mogelijk: NEP!!!
Waarschuw beheerder
ik weet het niet....maar ik vin de fotoos dus echt wel mooi!

Waarschuw beheerder
ik zeg,ze zijn echt.......neppe borsten hangen precies gelijk naast mekaar en staan kaarsrecht op het lichaam...

nou dit zijn toch echt wel een beetje hangers hoor.....
trouwens,wat kan mij het ook verotten....Georgina Verbaan,superlekker wijf ,lekker lichaam, ja hoor daar heb ik wel en weekie ruzie voor over......
Waarschuw beheerder
Nep!

Volgende maand Valerie Zwikker :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Robert Schoemacher is gewoon n mediageil mannetje die bang is voor n aanklacht... zelfde geldt voor sbs6 shownieuws...

Die tieten zijn hartstikke nep, dat moge inmiddels duidelijk zijn, als het echt alleen maar door de pil komt zou ze meteen het merk pil bekend hebben gemaakt... Al was het alleen maar om half Nederland van n dergelijke boezem te voorzien...

Tegenwoordig zijn er zoveel verschillende soorten neptieten dat ze niet meer altijd maar rechtop staan of dat je de randjes voelt...