Partyflock

Forumonderwerp · 724021

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie ervan dat ze vrouwen willen gaan toelaten tot het Korps Mariniers?? en de bijzondere bijstands eenheden??
Waarschuw beheerder
donateur
AS IF

Vrouwen en mannen liggen niet in 1 tent????
VAST!!

Dan ben ik zeker in de verkeerde tent gekropen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
of in de verkeerde slaapzak
Waarschuw beheerder
Vind het gewoon klinklare onzin dat er dan weer vrouwen bij moeten komen... dan krijg je ook het gezeik van dat ze niet aan de eisen moeten voldoen waar wij aan moeten voldoen... je kan zien dat als er 1 vrouw met bij wijze van spreke in een geweergroep zit dat je daar gezeik mee krijgt want ze heeft wel wat andere problemen... kijk dat ze het fysiek aan kan ok.. maar ook mentaal aan kan om al in een mannen wereld te zitten waar het soms niet zachtzinnig aan toe gaat.. ze moet alles maar kunnen pikken en weet zeker dat dan daar van ook de helft nog is keer mentaal in elkaar zakt... dus wat dat betreft laat het lekker voor wat het is het korps mariniers en korps commando troepen gewoon vrouw vrij.. niet lullig bedoeld tegen over dames die het fysiek aan kunnen maar er komt wel meer bij kijken dan alleen fysieke gesteldheid...

Waarschuw beheerder
ik denk ook niet dat dat kan

ik denk dat vrouwen ook eerder zullen doorslaan in eventueel krijgsgevangeschap.
verkrachting van vrouwen en die shit allemaal denk niet dat ze dat kunnen verwerken
maar ja zeker weten doe je het nooit tot je geprobeerd hebt om vrouwen bij deze korpsen te laten

Waarschuw beheerder
korps mariniers ken ik wel een aantal vrouwen die daar bij zouden kunnen :jaja:

maar bij de bijzondere bijstands eenheid daar zet ik een vraagteken bij!....

ken namelijk 2 gasten die daar 3 jaar bij hebben gezeten en denk niet dat veel vrouwen dat kunnen!

de vrouwen die dat zouden kunnen in nederland kun je denk ik op 2 handen tellen!:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat vinden jullie ervan dat ze vrouwen willen gaan toelaten tot het Korps Mariniers?? en de bijzondere bijstands eenheden??

ligt eraan.... als ze werkzaamheden in de keuken uitvoeren of bier halen voor de soldaten is het wel ok 8) ;P

Waarschuw beheerder
lady_killah 16 november 2004 17:34
nou ehhhh....waarom is het dan zo dat mannen betere prestaties moeten leveren dan de vrouwen werk en risico`s van dit beroep blijft het zelfde voor mannelijjk en vrouwelijk geslacht dus moeten ze die vrouwen ook hetzelfde laten uitvoeren en presteren als de mannen ze willen toch er bij horen nou kom op dan

Wijf(6)je lult poep!! klaar, het is gewoon zo dat mannen fysiek *kracht* een snellere opbouw hebben dan vrouwen,maar dat vrouwen over het algemeen sneller iets opakken, sommige zeggen zelfs dat vrouwen meer geduld hebben maja daar hou ik me stil over

Ik vind wel dat een vrouw die kans moet hebben maar op de zelfde eisen als een man, en geen speciale behandeling moet krijgen want ze weet of zal weten waar ze aan begint en laat de keus aan zichzelf dus waarom niet zolang er niks veranderd:)

Wat ze ook moet inzien is tjah de opmerking was al geplaatst*sommige mannen denken echt met hun lul*
wil niemand beledigen hoor:)

Waarschuw beheerder
en jij denkt met je haagselhoofd intelligent over te komen helaas gezakt