Partyflock

Forumonderwerp · 723937
640x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zat laatst met een maat van me in de kroeg en we hadden het over vreemdgaan, bedriegen dus. We waren het er over eens dat als je met iemand sex hebt, dat dat vreemd gaan is. Zoenen waren onze meningen over verdeeld. Maar nou kwam hij opeens met de volgende stelling: Ga je vreemd als je iemand anders dan je eigen vriendin ff verwend met een-of-ander sexspeeltje? En daarbij dus geen gebruik maakt van je eigen speeltje, en dus niet zoent. Is dit ook bedriegen, of gewoon iemand een pleziertje gunnen???
Waarschuw beheerder
donateur
Is ook vreemdgaan jah, je bent intiem tog?

Waarschuw beheerder
kan dus niet he!!!!
Waarschuw beheerder
jaja maar als je vriend/vriendin 1 keer zoent met iemand anders maak je jullie het dan gelijk uit..... of... ja het ligt aan de situatie is het met iemand anders die je kent of een vreemde ben je getrouwd of niet... er zijn altijd mensen die gelijk zeggen jaja ik maak het uit maar de meeste doen dat niet en dat maakt ook niet uit want iedereen moet doen wat ie wil..... maar het wordt zo makkelijk gezegd... als ie met n ander gaat maak ik het uit...!!! je weet wel... nou ik ben van mening... dat iedereen vreemd kan gaan het kan iedereen gebeuren.. en mensen die zeggen mij gebeurt het niet... jaja het kan altijd gebeuren.. ik zeg niet dat iedereen ooit vreemd zal gaan... maar ik vindt het zo gelul als iemand zegt:ik zal nooit vreemdgaan! kijk als ik vreemd zou gaan zal ik het meteen zeggen!! kijk als ik een vriendin van mij sex met ander heb is het gelijk over... maar met 1 zoentje moet je dan bijvoorbeeld paar jaar weggooien.... naaaah

Waarschuw beheerder
Wat een wijze woorden meelpijp..
Maar je heb helemaal gelijk!!

Waarschuw beheerder
Humz .. ik hou het graag bij me eigen vent
tja .. als hij me verveeld heeft ie pech
en is hij de eerste die dat van me hoort ...

ga ik verder spelen

ik zou je graag plezeieren

Waarschuw beheerder
Plezeieren Chris
:P

:kusje2:

GGgrrrrr
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik bedoelde eigenlijk boeien..;p

:kwijl:

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan, je bent namelijk intiem met een ander en ken mij niet vertellen als je dat doet dat je je eigen handjes thuis houdt;)

Waarschuw beheerder
ik vind een brok plastic in iemand doos douwen niet echt intiem...je moet het zien als een dienstverlenende taak...een soort van vrijwilligers werk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zal ik die maar thuis laten dan chris :x

:P