Partyflock

Forumonderwerp · 723881
Werkzaam bij One-Music
Wat vinden jullie van italiaanse kleding? Overhemden met designs en hoge kragen, shirts met alle mogelijke opdrukken als "italian stalion" met op de achterkant "Rocco", en getailleerde colbertjes. En licht uitlopende spijkerbroeken... vintage

vind guru wel een mooi italiaans merk

Italia staat gewoon voor style en design...top dus!!!
Er zijn altijd dingen die te zijn maar je moet gewoon de juiste dimngen eruit pikken en je eigen style/look maken.....

en de italiaans vrouwen mogen er ook zeker zijn.....

Oke hier dus me miskoop een aantal maanden terug: licht uitlopende spijkerbroek niet gezien zag et pas toen ik em al 1 maandje in me kast had liggen ja te laat dus. Ik hou niet echt van italiaanse kleding wel van maatpakken.

ik heb ook een paar armani miskopen! Echt heel klote eigenlijk, die dingen waren erg duur, maar ze blijken me achteraf niet echt te staan! heb overigens genoeg andere mooie d&g en armani kleding die wel erg mooi zijn!

merk kleding boeit me niks zolang het maar mooi is

Zeker moet het fijn zitten maar merk zit bij mij echt beter dan nietmerk....en ja armani vind ik een beetje te patserig...maar er zijn zoveel italiaanse merken die je hier nergens kunt vinden..dat is juist het mooie..Proberen iets te vinden wat jouw style is en waar niet iedereen in loopt...

heb zelf bijna niets anders meer in mijn kast.
mijn vader woont in italie, moet toegeven dat ik daar erg veel mazzel mee heb.
Voor de dames: Compagnia Italiana
Fornarina
Prada
Golden Goose
Voor de heren uiteraard G&G en Versace.
Wat ik ook erg leuk vind is JOOP maar dat is weer meer klassiek.

s.i

miu miu

exte
Italianen weten wel wat mode is, denk maar aan australian ;)

Artiest Gohan
Iceberg

stone island (Y)

Joop, Napapijri %)
is stone island italiaans :S ?
wat is dat dan?

jaaaaa miu miu :respect:
ken ik ook niet :P alleen vrouwen zeker?
Joop, Napapijri

Nee, ik zei alleen Napapijri :). En is daar wat mee dan?
sommige merken zijn gevestigd in milaan om zo altijd up to date te blijven,maar dat wil niet zeggen bijv. Nike zich daar vestigd het meteen een italiaans merk is,toch?!
Artiest Jay
Deze "MevrouJ" heeft verstand van zaken! Dat zie je zo !
Vintage zit nu ook in de lijn van dolce heel veel ...
Maar wel prijzig hoor ! Maarja ziet er wel kicke uit zeg !

Heb zelf een strak shirtje van Trussardi, bevalt erg goed...

John galliano (yes) (L)
sommige merken zijn gevestigd in milaan om zo altijd up to date te blijven,maar dat wil niet zeggen bijv. Nike zich daar vestigd het meteen een italiaans merk is,toch?!

Mocht je het tegen mij hebben:

Napapijri is een jarenoud Italiaans merk. Niet iets als Nike.
ik heb wel een armani shirtje uit Roemenie, maar of ie ook uit Italie komt? :X :P

www.frankiemorello.it

laatste aanpassing

Dan was ik in de war met Napapijri, was nl. in de veronderstelling dat het iets scandinavisch was.

Miu Miu is de wat jeugdige lijn van Prada. Valt officieel niet onder Prada, maar wel zelfde grondlegger en concern

Miuchi Prada (kan zijn dat het niet goed gespelt is)
ik sprak over nike uiteraard over heet meest extreme in voorbeeld
Dan was ik in de war met Napapijri, was nl. in de veronderstelling dat het iets scandinavisch was.

Het is wel bedoeld voor de scandinavische kou maar het is niet een scandinavisch merk. Net als The North Face bedoeld is voor extreme kou komt het ook niet uit een koud land.

Stone island komt uit italie jah! Is in principe niks moois op bijzonders aan, maar omdat alle Engelse hoolie het dragen/droegen, dragen de Nederlandse wannabe hoolies t ook!

Versace vidn ik persoonlijk iets te patserig en een beetje fout achtig, maar armani vind ik daarentegen errug gers
Mooi gecombineerd met casual maar niet zo over the top alles van armai ofzo die foute pimpstyle.. voor vrouwen vind ik d&g, prada, gucci enzo vaak te overdreven.
Heb eens in Milaan gewinkeld en juist de hier onbekendere merken spreken me aan, niet zo overdreven maar wel mooi..
en niet zo erg duur ook...
Vooral schoenen daar.. wou je dat je een vrachtwagen bij je had men
laatste aanpassing

niet echt wat, als ik het zo lees
wat is dan wel wat ;)
Kan eerlijk gezegd niet zeggen dat het ene beter is dan het andere. Heb amerikaans, engels en italiaans in mn kast liggen.

Amerikaans - Ralph Lauren en Tommy H.
Engels - Burberry, Aquascutum, Daks en Pringle
Italiaans - Napapijri en Paul&Shark

Al die Versace, Armani en D&G spullen vind ik niet mooi. Wat jij dan Joz? :)

Van D, dan kunnen wij leuk naast elkaar lopen ;)

en italiaanse schoenen dan (L).. ik ben helemaal weg van Tod's, heb laatst weer 2 paar gekocht, helemaal geweldig :)
Oh serieus? Of is t meer sarcastisch bedoeld? :)

Wat schoenen betreft draag ik 99% vd tijd liever All-stars, maar naar een nette aangelegenheid wil ik ook wel eens mijn Ferragamo's of Santoni's aandoen :D.

En foto van je nieuwe Tod's? :P Zelf vind ik voor dames Manolo's wel netjes.. en All-stars natuurlijk :D
Ik hou het bij Dsquared het komt wel uit canada maar vestigd zich wel in Milaan en vaak in de collectie zie je stijlen die erg op mekaar lijken van andere designers uit italie
laatste aanpassing
Je ken zeggen wat je wil, maar die Italianen weten zich wel supergoed te kleden!

nee was serieus.

ik heb veel RL, burberry, TH, pringle iets minder ( vind de laatste tijd erg weinig dingen leuk van het merk :( ) en vooral veel lacoste :D

ik heb ook redelijk wat italiaanse spullen, maar de meeste vind ik niet echt geschikt om gewoon overdag te dragen.. overdag moet het casual zijn ;)

en ik kan geen foto vinden van mn tod's, maar ze zijn heeeeel mooi (L)

tja manolo's... ik ben vorige week nog in zn winkel geweest en ik vond de schoenen wel mooi, maar ik koop pas een paar schoenen als ik ze echt "wauw" vind, helemaal voor dat geld ;)
met schoenen wordt het wel steeds lastiger tegenwoordig...

ze kunnen echt niets moois meer maken :S
Uit Italie komen zo veel mooie schoenen :D Santoni (soms wel klassiek), Fratelli Rossetti, Cesare Paciotti, Lattanzi etc. etc.
dat is waar :) maar wat je in een doorsnee winkelstraat aan schoenen ziet liggen :S