Partyflock

Forumonderwerp · 723085
1458x bekeken

Waarschuw beheerder
Beste iedereen,

Ik ga in januari even lekker 3 weken naar Curacao om te chillen. Iemand er ooit geweest en kun je daar een beetje stappen of is het alleen genieten van zon, zee en strand?

Waarschuw beheerder
Hoef sowieso geen hardcore feesten daar te zien. Ellendige tering herrie altijd!!!

Lekker chillen daar!!!
Waarschuw beheerder
[img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/weer/zon001.gif[/img]

Chilleeeeeeeeeeeeeeeeee, op de Antilleeeeeeeeee

B)

Waarschuw beheerder
curacao kun je wel leuk stapen je moet alleen wel weten waar je heen moet op dat eiland! ik ben er al eens geweest is wel realex daaro
maar mambo beach is ook erg gezellig:D

Waarschuw beheerder
ik ga trouwens zelf ook 6jan. voor 7 maanden die kant op :D
Waarschuw beheerder
Mambo Beach!!! ook vet chill hotel daar lions dive hotel!! echt een aanrader!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga 10 Januari voor 6 maanden in Curacao wonen!!!!
Leuk huisje gehuurd aan t strand en een jeep gehuurd!!
Olee Olee

Waarschuw beheerder
Ik weet wat ik heb gezien

En over die stranden...........als je echt op Curacao bent geweest weet je dat er bepaalde stranden zijn waar je als blanke 'beter niet' kan komen! Dat is vragen om problemen

Ik heb 6 jaar op Curaçao gewoond, dus ik weet waar ik over praat:gaap: ja.
En jij mag me dan weleens vertellen welke stranden dat zijn.

Waarschuw beheerder
Mambo Beach rules ! Zondagmiddag 17.00 happy-hour op Kontiki (naast Mambo) daarna om 18.00 uur happy-hour op Mambo. Vrijdagavond is Tu-Tu-Tngo erg leuk (ook openlucht). TMF-cafe op woensdagavond (karaoke met veel zuid-amerikaansen) is ook wel okay, tenminste: vorig jaar en het jaar daarvoor in ieder geval wel. Leuk strand: Jan Thiel (mooie topless vrouwen). Baja Bech club aan de Caracasbaai schijnt op dit moment helemal hot te zijn op zaterdagavond. Veel plezier daar !!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb 6 jaar op Curaçao gewoond, dus ik weet waar ik over praat ja.
En jij mag me dan weleens vertellen welke stranden dat zijn.

8) Je voelt je beledigt he?! Je kan er niet tegen als mensen andere ervaringen hebben?! *zucht*

Vriendin van mij woont al zo'n 20 jaar op Curacao ( Jan Sofat)en zegt precies hetzelfde............... Ze vind het een vies eilandje :yes: Meningn verschillen nu eenmaal :gaap:

Waarschuw beheerder
Nee meissie, ik voel me helemaal niet beledigd. Jij zal gerust andere ervaringen hebben. Maar mensen die er nog nooit geweest zijn denken misschien dat ze alleen maar afval en rottende honden te zien krijgen.*zucht* Om die opmerking ging het me.

En als jou vriendin het een vies eilandje vindt, dan snap ik niet waarom ze er al 20 jaar woont :yes: Maar ja, meningen verschillen he...
Waarschuw beheerder
Nee meissie, ik voel me helemaal niet beledigd. Jij zal gerust andere ervaringen hebben. Maar mensen die er nog nooit geweest zijn denken misschien dat ze alleen maar afval en rottende honden te zien krijgen.*zucht* Om die opmerking ging het me.

Ik wilde alleen maar zeggen dat Curacao dus niet dat 'altijd-paradijselijke-eilandje' is wat mensen altijd denken.........want dan kunnen ze nog weleens teleurgesteld worden ;)

En ze woont er al 20 jaar omdat het er prima vertoeven is :yes: Helemaal in Jan Sofat.......zoals je dan wel zal weten :)

Waarschuw beheerder
Oke, dan begrijpen we elkaar. En Jan Sofat is inderdaad prima vertoeven (y)
Waarschuw beheerder
Oke, dan begrijpen we elkaar.

Gelukkig maar, ik was al bang dat het een heftige discussie ging worden ;) :9

Waarschuw beheerder
donateur
Curacao is idd een paradijs, maar wel op de toeristenplekken...

de (mooie) strandjes waar de lokale bevolking komt kun je je als toerist idd minder op je gemak voelen

Over het algemeen zijn de mensen verder vaak wel enthousiast en vriendelijk :)

Het is volgens mij wel handig om een auto te huren daar, anders kom je bijna nergens :s

Op mambo zitten toch vaak de klm dametjes en marine?!

ben jaloers! wil ook weer! mn ouders zitten dr lekker nu :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben b.t.w. nooit op mambo geweest, dus weet t ook eigenlijk niet -> mocht alleen gaan als mn pa met me meeging, maar dit wil je ook niet op je 14e :s

:p

Waarschuw beheerder
heb er steeds meer zin in ... nog een dikke 3 maanden en dan ga ik alweer
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmz

Was het maar mei :9

Waarschuw beheerder
Veel snuiven voor weinig geld
Dus uitgaan Curasao (Y)
Waarschuw beheerder
hee, wanneer ga je erheen?

ik vlieg er de 23e heen... ik hoorde dat Dj roog dan ook ergens moest draaien! niet echt mn favoriet, maar wel keertje lachen om te zien natuurlijk!