Partyflock

Forumonderwerp · 722977
963x bekeken
Waarschuw beheerder
Stel je gaat met iemand en die zegt helemaal over zijn ex heen te zijn. En dat meisje (zijn ex) blijkt ook helemaal over hem heen te zijn. Naar een paar weekjes gaat het uit met diegene, en nog geen paar uur later gaan ze weer met elkaar. HAHA :D Is dat nou niet zielig..?!

Wou ik ff kwijt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja nogal triest als ze zegge dat ze overelkaar heen zijn :(
Waarschuw beheerder
Oef is een harde wijze om erachter te komen dat je gebruikt ben...

:flower:

Waarschuw beheerder
kan toch??? net of niemand het doet met zn ex:)

Waarschuw beheerder
1 nadeel ... waarschijnlijk heeft hij het dan ook tijdens je relatie gedaan ...:bah:

Waarschuw beheerder
volgens mij ben je jaloers :[

Waarschuw beheerder
"volgens mij ben je jaloers"

Rude slaat de spijker op zijn kop ...:D
Waarschuw beheerder
haha dat denken jullie :P

Waarschuw beheerder
donateur
*Bijna een maand later na topicstart* ;)

Ik denk dat hij gewoon graag over dat meisje heen wou komen. Daarnaast moedigt hij zichzelf dit aan door te zeggen dat hij het ook daadwerkelijk is. Idem bij dat meisje.

Als ze elkaar tegen komen onder het uitgaan, kan het nog wel eens zo zijn dat als ze elkaar zien er van alles weer naar boven komt. Ik bedoel dan de dingen die ze samen hebben meegemaakt. Met een borreltje :bier: op gaat dit meestal wat sneller en losser en voor dat je het weet stappen ze van het hele principe af en missen elkaar dan toch wel.

Weet niet of iemand dit ook al heeft gezegd, heb het topic namelijk niet doorgenomen ;)

volgens mij ben je jaloers :[

Dat zou ook best kunnen :) Maar als zij al een tijdje met die jongen leuk staat te praten en hij ineens weer terugvalt naar die ex, is dat toch iets wat je niet verwacht en dat kan best wel even hard aankomen.

Succes ermee!

Waarschuw beheerder
heeel triest... k ken mensen die die daar natuurlijk meer ervaring mee hebben als ik zelf!!!
bo offuhhh mark....!!!!!!!!!!!