Partyflock

Forumonderwerp · 722910
2147x bekeken
Waarschuw beheerder
zijn er hier ook nog mensen tussen de 15 en 18 jaar die een andere muziek smaak hebben als hardcore?
Zie namenlijk bijna alle jongere mensen die hier zijn domme opmerkingen maken en niet weten waar ze over lullen.
En dit zijn voornamenlijk de hardcore liefhebbertjes (nieuwste generatie).
Ik heb het over de jongere "gabbers" mensen van 15 , 16 ,17
En ook die niet allemaal, alleen degene die door een hoop domme opmerkingen in mijn ogen hardcore belachelijk lopen maken.
Daarom dus de vraag of er ook nog verstandigge jongeren zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: wat is muziek :bloos:

Waarschuw beheerder
En dat jij niet zoekt naar mensen van je eigen leeftijd zegt ook al genoeg... :/ PEDO
Waarschuw beheerder
donateur
oei......
Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik op zoek ben naar mensen van die leeftijd.
Die leeftijd valt mij alleen op door bij profielen te kijken.
En als jij het wil ben ik wel pedo hoor :S

Waarschuw beheerder
oke ik wil dat jij pedofiel ben:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
het was maar een grapje

dat van mij ook :/

Waarschuw beheerder
donateur
zijn er hier ook nog mensen tussen de 15 en 18 jaar die een andere muziek smaak hebben als hardcore?

zwaar metal en terreur en de american hardcore natuurlijk

Waarschuw beheerder
Denk meer aan 18 + hoor :/
Zitten meer ouderen op als jongeren..
Waarschuw beheerder
donateur
Zie julie allemaal ooit wel een keertje tenminste de technoluitjes de rest hoef ik niet te zien!
:kots op hardstyle, hardcore trance en alle andere vormen van slechte faget muziekstylen :kots

En zoiets in je persoonlijke inbreng getuigt van hoge intelligentie en respect voor een ander? :-/

Rupert007 (die blijkbaar nog denkt ook dat ie een engelse geheim spion is ook :vaag: ) is dus net zo simplistisch als de 16 jarige hardcore liefhebbertjes die hij zo dom vindt... :-/

Waarschuw beheerder
donateur
En zoiets in je persoonlijke inbreng getuigt van hoge intelligentie en respect voor een ander?

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
respect ^
!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet meer tussen de 15 en 18, maar toen ik dat was...was ik heel verstandig O:)

Waarschuw beheerder
En je houdt wél van TEKNO? :O
Lachertje....

Waarschuw beheerder
nou er zijn er genoeg hoor, ze doen zich alleen een beetje dom voor :P

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
tsja, de naam verklapt ook wel een beetje wat over het persoon in kwestie.
Waarschuw beheerder
your right mijn eigen inbreng is van hetzelfde hoogstaande niveau als half PF.
Maar dan nog lees de profielen van de mensen in kwestie maar is door en kijk of hun zoveel rescpect voor de andere muzijkstylen hebben.

Trouwens wat heeft tekno te maken met mijn vraag?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uhh Tekno zit tussen hardcore en terror in en daar hou je dus wel van?
Waarschuw beheerder
tekno en de daarbij horende feestjes hebben in mijn ogen niets met hardcore te maken behalve dat het allebei harde muziek is.
Kijk alleen maar de versch. soorten mensen die dat soort feesten bezoeken (harcore party of tekno party) dat is echt een wereld van verschil.
Waarschuw beheerder
tsja, de naam verklapt ook wel een beetje wat over het persoon in kwestie.

Rupert dat was een hele lieve, een hele gevoelige jongen van veertien jaar oud uit een heel warm nest. En Rupert jongen, die hield van het leven, he. Iedere dag als de zon opkwam, ha, dan was Rupert hartstikke blij, want dan was er weer een nieuwe dag aangebroken. Maar toch was Rupert altijd alleen. Op school ook, zat ie altijd helemaal alleen zo in een hoekje van de kantine zo zijn boterhammetjes op te eten zo. En het was helemaal niet zo dat de andere mensen Rupert zo onaardig vonden of zo, dat was het helemaal niet, maar hij was nogal lelijk, en daar kon ie niks aan doen, maar hij had een hele le...of nou, een hele een hele moeilijke huid. Ja maar weet je wat zo erg was? Op zijn lippen, dat zat rondom helemaal vol met zweren, ja, daar kon ie niks aan doen. Dan at ie zo z'n boterhammetjes zo, en zolang ie zo at was er niks aan de hand he, zo. Nee, maar dan lachte ie, en dan kgrrrrrr woaaah, ja, en dan liep die pus hier zo naar beneden, zo weejenie. Ohhhh, en wilde ie niet dat iemand dat zag, en dan snel zo wawawa....oh man, arme Rupert.

Ja, en hij zat op de middelbare school, maar daar voelde hij zich ook helemaal niet thuis, want het was een ontzettend kakschool was dat. D'r zaten van die jongens op zo van "Mijn vaderj heeft een open Merjcedes sportwagen, en daar rijdt hij elke dag naar zijn werjk, en laterj wil ik net zo worjden als mijn vaderj, urj urj urj urj urj, zo'n school was dat, he. En Rupert was altijd alleen.
Gngraaa. En nou kwam d'r....ja nee dat heb ik zo af en toe. Nou kwam d'r, op een goede dag, op de school waar Rupert zat een nieuwe lerares; juffrouw Liesbeth. En deze juffrouw Liesbeth die was mooi, mooi; een figuur jongen; hier had je zo die taille, umpf umpf umpf taille, en dan hier had je zo die heupjes weejenie, die heupjes, en hierzo, hier had je zo die, ahh man, die ahh die billen, van die lekkere. Van die bolle billetjes, lekker bolle billetjes, lekker in knijpen, lekker knijpen, maar niet hard, zachtjes knijpen, zachtjes knijpen, gewoon zachtjes, kijk dan, kijk dan, en dan had ze van die hele mooie lange benen, zo'n heel zacht buikje, en dan van die ehh pronte borstjes, met van die ehh tepels erop, ja, ja die moeten erop he, anders is het geen gezicht, dan is het alleen maar een beetje blblbla. En dan had ze zulke lippen. En zij sprak zoals Ben Webster saxofoon speelde; met heel veel ehh valse lucht; "Hai, ik ben juffrouw Liesbeth." Ohh man, geen man ter wereld kon daar weerstand aan bieden aan die vrouw; als je naar d'r keek jongen, dan had je het gevoel gewoon, ja het gevoel dat je zo, dat je zo sjluuurp daar zo in gezogen werd, weejenie sjluuurp, oh man, kutwijf man.Damn.

Nou, de eerste dag dat zij op school kwam, toen keek ze zo die kantine rond, en toen zag ze daar in het hoekje Rupert zitten. En deze vrouw, deze bloedmooie vrouw ging naast Rupert zitten. En niemand begreep er iets van, ja Rupert al helemaal niet, die zat gewoon lekker te eten, Baaah schrok zich helemaal kapot, maar zij vond gewoon; ja iemand hoeft toch niet helemaal alleen te zitten alleen omdat ie lelijk is.
En iedere dag ging juffrouw Liesbeth weer naast Rupert zitten en dan spraken ze samen over whaa over van allerlei onderwerpen, en ach, dan dan at ze wel wat later.
Ja en Rupert dat was een puber he, dat was een zweterige puber van veertien jaar oud, dus ja, het onvermijdelijke gebeurde; Rupert werd verliefd. Rupert werd verliefd op juffrouw Liesbeth. Maar hij was zo verlegen, echt, hij durfde d'r nog niet eens echt aan te kijken.

Nou, na school, als iedereen naar huis ging, dan bleef Rupert altijd een beetje op school rondhangen, want thuis had ?ie toch niks te doen. En zo liep ie, op een dag door het gebouw te dwalen. En toen kwam die bij de gymlokalen, en daar hoorde ie allemaal geluiden.
Ohh ahh oja ohh ahhhh ohhhhh oja oja oh ohh oja oja onee kut oh oh ja oja oh onee ohh onee onee nee nee oh ohjawel ohjawel ohj...
En Rupert doet die deur open, hij kijkt naar binnen en Whaaa kgrrrr oempf oe oe. En daar midden in het gymlokaal zag Rupert juffrouw Liesbeth helemaal naakt. En ze was niet alleen. Ze was met Hugo.
Nou en Hugo, dat was de grootste en sterkste jongen van de school he. En juffrouw Liesbeth die lag zo achterover op dat ehh dat turninstrument ehh, de kast weejenie, dat bruine ding waar je vroeger zo Pfgroempf tegenaan knalde zo he.
Daar lag zij, achterover lag zij daar op. En die Hugo, die had een hand had ie zo onder d'r hoofd, en met die andere hand ging ie zo heel zachtjes over dat lichaam..... En dan gaf ie d'r zo weejenie van die hele, natte tongzoenen.......
En toen stak ie z'n wijsvinger en zijn middelvinger in zijn mond Schlup, en daar ging ie zo heel zachtjes mee tegen haar ehh clitoris, ja ehh zachtjes he. Sljup sljup En Rupert zag dat allemaal gebeuren en Rupert dacht "dat dat durf ik nooit, dat durf ik nooit!" dacht Rupert. "Moet je eens kijken wat Hugo allemaal doet, dat durf ik helemaal niet. Maar ik weet zeker..." dacht Rupert. "...Dat ik een betere man voor juffrouw Liesbeth ben dan Hugo. Ik weet zeker dat ik meer van haar hou, maar ik moet laten zien uit welk hout ik gesneden ben." dacht ie "Ik moet laten zien dat ik een man ben."

En de week daarna gingen ze met de hele school op zeilkamp. En tot ieders verbazing ging Rupert mee, want ja normaal ehh normaal gesproken ging ie nooit mee he, met dat soort dingen, enne zeker niet als het op zee was, want dat zoute water in z'n gezicht jongen, da oh, da whoaha......
Maar Rupert was van de partij. En toen ze op volle zee zaten, waren ze Rupert kwijt. ?Waar is Ruperjt?' ?Heb jij Ruperjt gezien?'
?Nee, ik heb Ruperjt niet gezien.' ?Ruperjt!' ?Ruperj....eeeeerjt!'
Maar ze hoefde niet lang te zoeken, want plots riep iemand: ?Daarj!' ?Daarj!' ?Daarj!' ?Daarj!'.
En helemaal bovenin de mast, daar hing Rupert.
?Het kan me niet meer schelen! Het kan me niet meer schelen!'
?Ruperjt, kom naar beneden Ruperjt'
?Kijk uit, Ruperjt, straks val je nog Ruperjt.'
?Het kan me niet meer schelen! Het kan me niet meer schelen!'
En daar verscheen juffrouw Liesbeth. ?Rupert, kom naar beneden Rupert, kom naar beneden Rupert'
?Juffrouw Liesbeth, ik hou van u, zonder u wil ik niet verder leven, ik hou van u, met heel mijn hart met heel mijn ziel, hou ik van u!'
?Oh, kom naar beneden Rupert, ik hou ook van jou. Kom naar beneden en dan zal ik je laten zien hoeveel.' Ja, en dat was te veel opwinding voor Rupert he. En even liet ?ie z'n handen los, en dondert zo de zee in!
?Man overboorjd, man overboorjd.'
Juffrouw Liesbeth trok al d'r kleren uit, dook ?m achterna, in de crawl, pakte ?m bij z'n kladden, sleepte ?m aan boord, pompte het water uit z'n longen maar..... hij ademt niet meer.
Jahaaa, ze hadden allemaal en EHBO-cursus gehad.....ehh even kijken, olalal..... ohh jaja....Maar gelukkig; daar verscheen juffrouw Liesbeth. Ze knielt naast Rupert neer, ze legt haar hand onder zijn hoofd. En echt, ze mocht ?m heel heel erg graag....maar godverdomme man hee euhh. Maar ze vermande zich, ze haalde diep adem....en Mwbwaaa ze kotst z'n hele bek vol! Maar met een antiperistaltische impuls mikte Rupert de hele handel terug, recht in d'r gezicht. Hij opent zijn ogen, ziet daar hij juffrouw Liesbeth onder de pus, de kots en het zeewier, en hij dacht: ?we zijn gelijk'.
En hij nam juffrouw Liesbeth in de armen, kuste haar vol op de mond Mmmm, scheurde zich weer los Kgrrrr, stak zijn armen in de lucht en riep: ?Nu ben ik een man!' En hij klauterde weer....bovenin de mast....en daar....bovenin de mast....uitturend over de verre zee...zong Rupert...zijn lied.

Hans Teeuwen ;)

Beetje dom om alle hardcore liefhebbers over èèn kam te scheren he :frusty:
Als je met dit soort uitspraken komt is het niet eens de moeite om met je in discussie te gaan.
Blijf jij maar lekker bij je technofeesies [img cacheid=0007a1670014c900819bd44e1a00755dab]http://members.lycos.nl/bazziebaz1/Images/Looser.gif[/img]
Waarschuw beheerder
hoezo dom, hun kunnen ook heel goed generaliseren :/
In 9 van de 10 topics van de LAATSTE TIJD doen ze wel hun best.
Maarja probeer ook geen discusie aan te gaan is alleen iets wat mij hier op PF opvalt.
En aan de reacties te zien voelen ze zich wel heel erg aangevallen.
Had het alleen over de blagen die heel stoer op elk forum lopen te schreeuwen, kan je genoeg voorbeelden geven als het moet.

En ik blijf zoweerzo wel op mijn technofeesies hoor geen probleem.
Waarschuw beheerder
hoezo dom, hun kunnen ook heel goed generaliseren

Das toch geen reden om het zelf ook te gaan doen, moet je juist boven staan.
Waarschuw beheerder
probeer ook niet alles over 1 kam te scheren maar zogauw je zulke topics opent krijg je pas echte reacties.
Kan ik een beetje kijken of mijn vooroordelen kloppen.
En hebben de andere de kans om die juist tegen te gaan.

Maar ik ken genoeg gabbers die niet zo zijn maar ook heel veel die wel zo zijn.
Gewoon blagen die nog niet verder hebben gekeken dan hun neus lang is.
Hier bij mij in de buurt, idd oosten van het land zie je gewoon een opkomst onder de gabbers en dat zijn vaak de jongere jongens en meisjes die daarin meegaan en die hebben niet veel goede ideen en zijn vaak erg extreem in hun gedachtes die mensen probeer ik aan te spreken met dit topic niet alle gabbers.
Waarschuw beheerder
donateur
Rupert, De mensen die jij bedoelt zijn geen gabbers.. :no:
Waarschuw beheerder
je hebt gelijk maar hoe moet ik hen dan noemen?
Waarschuw beheerder
is rupert nog steeds niet dood?
Waarschuw beheerder
oke als ik het kon zou ik de topicnaam veranderen in 16 en geen hersenloze ;)
Waarschuw beheerder
nope ga niet dood hoor omdat ik een mening heb die niet in jou straatje pas :devil:
Waarschuw beheerder
wegwezen!!! :@
waar gaat dit topic over :s

LOOS
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rupert PF is niks voor jou............

probeer r&b.com en kom niet bij ons klagen

Waarschuw beheerder
nou, ik ben dus 20 (bijna 21) en ik hou van techno en electro. ik woon nu bijna drie jaar in rotterdam.

wat kunnen we daar voor 'n generalisatie aan hangen? (Y)

damn, wat een loos topic [img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/sm_eerie.gif[/img]
Waarschuw beheerder
reaggeer dan niet als je het zo loos vind wilde alleen reacties kijken van de mensen over wie'k het heb.

Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd vind ik jou nogal dom, rupert...

je schrijft het volgende:

Zie namenlijk bijna alle jongere mensen die hier zijn domme opmerkingen maken en niet weten waar ze over lullen.
En dit zijn voornamenlijk de hardcore liefhebbertjes (nieuwste generatie).
Daarom dus de vraag of er ook nog verstandigge jongeren zijn.

ten eerste: natúúrlijk zijn er mensen tussen de 15 en 18 jaar die ook van andere muziek houden. dat vind ik dus sowieso al een dom begin van je openingspost.
ten tweede verbind jij de voorkeur voor hardcore direct met "domme opmerkingen" en "niet weten waar je over lult". beetje generaliserend...
ten derde begin je over een "nieuwste generatie". kan je mij wat meer achtergrondinformatie geven over generaties binnen de hardcore-scene?
en ten vierde: het is "namelijk" en "verstandige".
Waarschuw beheerder
en toen was t stil rupert;)

Waarschuw beheerder
oja, dit getuigt ook niet echt van intelligentie:

Zie julie allemaal ooit wel een keertje tenminste de technoluitjes de rest hoef ik niet te zien!
:kots op hardstyle, hardcore trance en alle andere vormen van in mijn ogen slechte faget muziekstylen :kots

:)
Waarschuw beheerder
discussie had ie ook fout wen :yes:

Waarschuw beheerder
wat een sukkel:S
Waarschuw beheerder
-zeg ook niet dat ik intelligent ben
-Hier op partyflock is generaliseren vaste gewoonte.
-Ik verbind niet hardcore met domme opmerkingen maar de mensen die domme opmerkingen maken (blagen).
-ik lul over generatie omdat ik anders de "oudere gabbers" niet wil aanspreken omdat in mijn ogen (vooral hier bij mijn woonomgeving) blagen hardcore een slechte naam geven.
- en ik ben dyslectisch kan ik niet helpen
Waarschuw beheerder
donateur
Als het je niet bevalt Rupert007 dan ruk je toch lekker op naar een site waar er WEL mensen zijn naar jou "smaak"

En ik denk dat we eerder allemaal op jou kotsen hoor potentiele rukker.
En haal dan ook Tekno weg bij je muziekstijlen drol!
Waarschuw beheerder
ik TEKNO weghalen hahahaha
Ik kom op meer teknofeesten dan jou.

tekno en hardcore passen echt niet bij elkaar.
Het enigste vergelijk is dat het allebei hard gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe kan jij weten waar ik wel of niet kom?
En denk je dat het mij boeit naar hoeveel tekno feesten je gaat in tegenstelling tot mij?
Het intresseert me echt geen kont

tekno en hardcore passen echt niet bij elkaar.
Het enigste vergelijk is dat het allebei hard gaat

Volgensmij spreek je jezelf tegen gozer.
En ga vooral door met je in hokjes stoppen (Y)
Waarschuw beheerder
dus alles wat hard gaat mag ik niet luisteren :S
en die 2 passen echt niet bij elkaar kijk voor de grap maar is wat voor publiek bij beide feesten komt.
Daar hoef IK niet voor in hokjes te denken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rupert anders hef je gewoon je profiel op:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ga mij nou niet vertellen hoe de TeKno scene in mekaar steekt gozer.

Jah, ik weet dondersgoed wat voor mensen daarop afkomen, heb er in de afgelopen 5 jaar vaak genoeg tussen gestaan.
En daarom bevallen TeKno feesten mij zo goed, dat is het leuke van de TeKno scene, iedereen accepteerd elkaar ongeacht hoe je eruit ziet.
Maarja kleding is in jou ogen belangrijker dan de samenhorigheid tussen mensen die daar staan te spacen voor de boxen.

En als er iets is wat iemand in de TeKno scene absoluut niet boeit is het de kleding wel, dus hou maar gewoon op voordat iedereen straks denkt dat iedereen in de TeKno scene zoals JOU denkt.
NEPPER!
Waarschuw beheerder
en al die andere mensen trouwens die alles beter weten en die op alles zitten te zeiken wat anderen allemaal wel niet goed doen!:@
Waarschuw beheerder
wie heeft het nu weer over kleren :S
Ik mag van JOU geen tekno in mijn lijstje hebben staan.

ach laat maar discussie zinloos
Waarschuw beheerder
donateur
Nee JIJ bent zinloos.
En UITGELULT