Partyflock

Forumonderwerp · 722757
onze geweldige ontspoorde hond vind de whilhelmina pepermuntjes helemaal geweldig :S

en onze vogel die gaat voor een gebakken ei of een stuk kaas
mn konijn vreet ook alles..
chips, kroepoek, vis, appels, brood, kaas, loof(geen wortels), komkommer, en veel groente en fruit..

en drinken..
water dan :P.. bier.. koffie.. cola.. melk.. en hij heeft t wel eens voor elkaar gekregen om citroen brandewijn te drinken.. :O toen deed ie wel ff raar...

mijn konijn eet alles wat voor hem ligt.echt alles
vooral chocolade daar is ze dol op
Mijn hond krijgt hondenvoer. Mijn vissen krijgen visvoer!

chocolade

is echt héééél erg ongezond voor dieren: da's een drugs voor ze.

Vind sommige mensen hier echt niet normaal. Je moet je hond geen drop of chips geven. Dan krijg je van mij iig geen respect. Da's echt niet goed voor ze: dat staat voor mij gelijk aan dierenmishandeling!
dat ie t lust wil niet zeggen dat ie dat van mij ook krijgt hoor... Poes wil wel meer dingen die niet mogen...
Mijn mops vreet alles, maar hij krijgt niks! Alleen hondenvoer! De rest is niet goed voor 'm!

Hij heeft 1 keer een batterij opgevreten... Leek daarna echt zo'n duracel konijn ;)
gewoon beetje hasj per ongeluk....
als je die hond af en toe een pepermuntje geeft is echt geen probleem hoor..
als je die hond af en toe een pepermuntje geeft is echt geen probleem hoor

Wel!

als je die hond af en toe een pepermuntje geeft is echt geen probleem hoor

Of je geeft hem een lijn coke, een pilletje en ghb om het door te spoelen :)

Mijn pony kauwde kauwgom en spuugde het vervolgens weer uit..
een paard een suikerklonjte geven is al jaren normaal.. is er ooit over gesproken dat dat mishandeling is?
Een paard is geen hond
Een suikerklontje is geen pepermuntje
Een appel is geen peer!

Kijk maar eens wat ze hier allemaal over pepermunt zeggen. D'r staan zelfs voor mensen al waarschuwingen op. Pepermunt is geen onschuldig suikerklontje!!!
En trouwens: ook een suikerklontje krijgt mijn hond niet!
Mijn honden hebben laatst fireballen gejat en opgegeten :S
tot nu toe zijn onze andere ook oud geworden voor hun soort dus.. ze gaan er nie dood aan.. en als die hond da af en toe een keer lekker vind.. geen probleem... hij krijgt t ook echt nie elke week ofzow dus..
en trouns.. die site gaat over de PLANT.. midische werking enzow.. tegen winderigheid enzow.. alleen maar makkelijk... en hij stinkt nie uit z'n bek :P
Ik zeg ook niet dat hij d'r dood aan gaat, maar 't is gewoon voor een hond niet goed om andere dingen als speciaal voor honden geproduceerde produkten te eten...

Een boterham of een kaasje of een koekje kan geen kwaad (al krijgt de mijne dat ook niet) maar drop, pepermunt, bier, cola, kauwgom, chocolade enz is iig niet gezond.
De kat van mn vriend eet echt alles. Vooral knoflooksaus vindt ie erg lekker.
zelf die brokken waar je warm water over heen moet gooien is eigenlijk nie goed voor een hond.. alleen de harde brokken..
mijn poes is gek op meloen, pindakaas en maccaroni's.
De kat van mn vriend eet echt alles.

De poes van mijn vriendin heeft graag een worst...
mijn poes is gek op meloen, pindakaas en maccaroni's.

Meloen ja... past da???
Nou onze hond krijgt ook af en toe een pepermuntje en is er nooit ziek ofzo van geworden!

En honden zijn van oorsprong geen huisdieren...Aten ze in 't wild dan ook hondenbrokjes? :S

onze hond eet rauwe eieren, prikt hij zelf een gaatje in t ei, en zuigt hem dan uit ---> schijnt ook goed voor zn vacht te zijn... ik raad het aan om dat overigens niet te vaak te doen, wat de lucht daarna is echt te erg!

verder drinkt ie alleen maar uit het toilet :vaag:, niet uit zn drinkbakje

ook drinkt ie als je de planten water geeft uit de gieter

honden mogen veel hebben, alleen geen chips, chocola (kunnen ze echt dood aan gaan!) en te vette dingen (ook dus te vet vlees)
laatste aanpassing
oeh.. nu heeft bobbje geen respect voor je.. (af en toe een rauw ei is ok goed.. krijgt de vacht een glans van)
Een ei is heel wat anders dan snoepgoed!
boeiuh als je hond af en toe een snoepje of een stukkie chips krijgt, dat maakt echt niets uit

alleen sommige mensen slaan daar in door en dan krijg je een zieke en / of te dikke hond ja
boeiuh als ik af en toe een lijn speed neem, dat maakt echt niks uit

alleen sommige mensen slaan daar ook in door

mijn kat eet spruitjes..haha;)
En honden zijn van oorsprong geen huisdieren...Aten ze in 't wild dan ook hondenbrokjes?

Dus jij wilt nog steeds onze hond met de wolf vergelijken? De hond zoals wij die kennen, is wel degelijk een huisdier: gedomesticeerd!

Mijn kat had laatst een halve mars opgegeten...
Dus jij wilt nog steeds onze hond met de wolf vergelijken? De hond zoals wij die kennen, is wel degelijk een huisdier: gedomesticeerd!

Een hond is geen wolf (nooit geweest ook) net zoals een kat geen tijger is!

En honden zijn niet voor niks alleseters, omdat ze dat in het wild ook moeten.
Maar jij zei:
En honden zijn van oorsprong geen huisdieren

Dat zijn ze dus wel! Je komt in het wild echt geen mopshond tegen hoor... En onder alles-eter, wordt niet verstaan dat ze een zak drop wegkauwen hoor ;)
onze kat eet bitterballen en frikandellen en boerenkool.
en hij lust geen kattenbrokken.
onze andere hond eet echt alles.
onze hond eet pudding
Mijn kat heeft gisteren een half Happy Meal naar binnen gewerkt :D
Ik zie 't trouwens nu pas: wat eet je huisdier wet net normaal is....

Oooh, dan... Hondebrokken
ik heb 3 katten,maar 1 kat eet alles wat ze voor haar mond krijgt. appel,nootjes,kaas,brood..noem maar op. die andere 2 zijn veel kieskeuriger
naja.. dan moet je mij maar als mishandelaar zien... als die hond da af en toe krijgt en nie elke dag ofzow.. en hij is kern gezond.. dan maakt t me niks uit..
mijn kat heeft zojuist mijn hamster, jhonny, opgepeuzeld... :/
Mijn kat eet pepernoten en onze konijnen spekjes en chocola
oeh.. dierenmishandelaar :P
laatste aanpassing
Mijn fretten krijgen frettenbrokjes gemengd met kattenbrokjes. Zo nu en dan een blikje Sheeba of Whiskas.
En heel af en toe wat stukjes druif, appel en frettensnoepjes.

De hond krijgt naast zijn brokken gewoon eten van tafel. Al ben ik 't daar niet mee eens! "Zo handig om hem dingen te geven die over zijn :yes:

:no: Maar niet als ie diarree heeft en ik 'm uit moet laten :(
Mijn kat eet pillen en snuift dikke lijnen :P
Dan heb jij wel een hele hyperrrrrrrrrr actieve kat.
Hoop dat je huisje groot genoeg is zodat ie lekker heel de dag ken :bounce: jumpen ! ;)

Mijn poezekind lust alleen maar kattevoer en dan alleen maar ut liefst One brokken en Sheba en Felix zachtvoer!! :lief:
keer wat anders als een rustige kat he :)
Ja alleen na zo'n lijntje schijt ie me de hele kattenbak onder :D
m`n kat eet aardappelschillen die ze steelt als ik aan het schillen ben verder eet ze ook paprika enz en m`n slangen eten muizen ratten en vogeltjes
Honden alleseters? Omdat ze dat in de natuur ook doen? Soit... Sinds wanneer groeit er chocola of chips of meer van dat soort shit aan de bomen en struiken?

Er is niet voor niets honden- en kattenvoer, das t enige wat ie van mij krijgt!