Partyflock

Forumonderwerp · 722197
1 volger · 15376x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik hoorde op de radio dat het Laakkwartier in Den Haag vanochtend volledig is afgezet ivm invallen in panden waar zich mogelijk terroristische eenheden ophouden...

is er al meer bekend?

Waarschuw beheerder
hij ligt eruit ja ....jammer

Waarschuw beheerder
Haagse wijk belegerd
DEN HAAG - In Den Haag is de politie bezig met een grote anti-tereuractie in het Laakkwartier. Buurtbewoners mogen de wijk wel verlaten maar van buiten mag niemand de buurt meer in. Er is veel politie op de been waaronder arrestatie-eenheden. Ook is een antiterreureenheid van het Korps Mariniers gearriveerd.

Rond 02.30 raakten drie agenten gewond door een handgranaat die ontplofte tijdens een inval in een woning in de Antheunisstraat. Ook zijn er schoten gevallen. De agenten verkeren niet in levensgevaar. Twee agenten hebben wel ernstige verwondingen opgelopen aan benen en buik. De derde agent mocht na controle in het ziekenhuis weer naar huis.

Het arrestatieteam kwam in actie op verzoek van de Nationale Recherche. De politieactie in Den Haag maakt deel uit van een lopend onderzoek naar terrorisme. Dat heeft hoofdofficier van justitie H. Moraal gezegd.

De politie heeft de wijde omgeving rond het pand afgezet. Het is niet bekend of zij aanhoudingen heeft verricht. Op een persconferentie werd duidelijk dat zich nog steeds enkele verdachten in het pand bevinden.

Volgens buurtbewoners begon de actie van de politie iets na half drie. " We werden wakker van een flits en een harde knal", aldus J. Trijsselaar die in een straat achter de Antheunisstraat woont. "Om 03.00 uur volgde er nog een knal en er werd geschreeuwd. Rond half vier hoorden we ook schoten."

De straat ligt in de wijk Laakkwartier. De politie heeft de wijk grotendeels afgesloten. Politieagenten in kogelvrije vesten leiden het verkeer bij de afgezette straten om. Alle tramverkeer door de wijk wordt omgeleid.

Waarschuw beheerder
oow dat wist ik nog niet
vandaar al die mensen hier voor de deur :[

mokkol:net wakker seker!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze lossen op dit moment alleen agenten af die al heel de nacht paraat zijn
Waarschuw beheerder
Hij zal vast wel al langs zijn gekomen maar ik heb geen zin om alles te lezen!!

HAAGS KWARTIERTJE!!!

Waarschuw beheerder
Ben ik blij dak in het Noorden woon, maarja toch ook bommelding in Drachten.

Waarschuw beheerder
gewoon actie ondernemen,want stilstaan is achteruit gaan,initatief nemen,wie weet wat hun nu aan het doen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
pcies... schiet ze maar overhoop, is een goed teken van de politiek :P

Waarschuw beheerder
ik vermoed dat er zwaardere explosieven in het huis aanwezig zijn, anders hadden ze inmiddels toch allang een keer opnieuw geprobeerd
Waarschuw beheerder
Dat heeft hoofdofficier van justitie H. Moraal gezegd.

toepasselijke naam !

met al die moraalridders

Waarschuw beheerder
mwha denk als ze een granaat naar de politie gooien,kan je er donder op zeggen dat ze meer hebben.
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000796820014a9320a730f8f1a00749740]http://images.fok.nl/upload/041110_272_acti-haag.gif[/img]

Den Haag vandaag :/
Waarschuw beheerder
blijkbaar mogen we gewoon schieten en moorden en verkrachten en aanrandingen en met andere verboden wapens mekaar afslachten:@

DE REGERING LAAT DIT GEWOON TOE:no:

Waarschuw beheerder
Ben ik blij dak in het Noorden woon, maarja toch ook bommelding in Drachten.

Dat dacht ik ook maar het komt nu alweer dichterbij :S
Waarschuw beheerder
donateur
weer ado gasten op de scanner :P

Waarschuw beheerder
hehe hou se maar in de gaten

Waarschuw beheerder
[img]http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00588/bloteman_588521g.jpg[/img]

hehehehe goeie morgen,wilt u ontbijt op bed????
Waarschuw beheerder
Het schijnt een soort munitiedepot te zijn.. Er schijnt erg veel munitie / wapens / bommen etc. binnen te liggen..

En idd ze zeggen nix anders dan dat onze hoofden eraf gaan, dus je kan er de donder op zeggen dat strax ineens de hele zooi opgeblazen wordt :/

Mja vanaaf dus idd geen patatje van Zandvliet smaus ;)

Waarschuw beheerder
Hoe ver ligt Hoogvliet eigenlijk van Den Haag af..? :9
Waarschuw beheerder
donateur
pakkie pakkie groot zakkie :O
Waarschuw beheerder
En in Groningen....

Waarschuw beheerder
damned

dan maar weer een koekje derbij :P
Waarschuw beheerder
Het schijnt een soort munitiedepot te zijn.. Er schijnt erg veel munitie / wapens / bommen etc. binnen te liggen..

En idd ze zeggen nix anders dan dat onze hoofden eraf gaan, dus je kan er de donder op zeggen dat strax ineens de hele zooi opgeblazen wordt
tja... zou best is kunne... :o
Waarschuw beheerder
donateur
ik trek er nog 1 open :bier:

Waarschuw beheerder
*wacht rustig af tot er iets gaat gebeuren*

leuke foto :yes:

Waarschuw beheerder
ze lopen (rijden ) elkaar in de weg, teveel eenheden op dezelfde plaats
Waarschuw beheerder
donateur
jeetje hee... best heftig en scary eigenlijk...

Waarschuw beheerder
Ik zou lachen als de politie vanavond, als het over is, ineens Bin Laden uit dat huis komt wandelen...! ;P :D

Waarschuw beheerder
wahahahahahahahaha klisma's for life
Waarschuw beheerder
donateur
Aanpakkuh die handel!!!

:@
Waarschuw beheerder
donateur
AoT > krijg de ... (APC) 10 november 2004 11:10
ze lopen (rijden ) elkaar in de weg, teveel eenheden op dezelfde plaats

Hoorde het ook :)
Klpd aan de macht :P
Waarschuw beheerder
donateur
Stampoh-schiedam-Gabber {ACTT}:
blijkbaar mogen we gewoon schieten en moorden en verkrachten en aanrandingen en met andere verboden wapens mekaar afslachten

DE REGERING LAAT DIT GEWOON TOE

Wat is dit nou weer voor gelul ? Wat doen al die ME bussen, sluipschutters, stapels agenten, etc daar dan ? Het gewoon toe laten ?

Waarschuw beheerder
behoorlijk stil,misschien willen ze niet open doen,of de bel is kapot.

Waarschuw beheerder
Ik zou lachen als de politie vanavond, als het over is, ineens Bin Laden uit dat huis komt wandelen...!

:yes:

Waarschuw beheerder
ik moest kloppen want de bel deed het niet....
Waarschuw beheerder
Klpd aan de macht

idd wat een idioten af en toe he!!

wie regelt dat eigenlijk ??
Waarschuw beheerder
tering, en t is al niet erg warm buiten :d

Waarschuw beheerder
Ik geef ze nog een KWARTIERTJUH ...
Waarschuw beheerder
donateur
haha nou zijn de wegwerkzaamheden weer in de weg :)

Waarschuw beheerder
de BBE is aanwezig en er zijn aarestatieteams uit het hele land daar :S.. sluipschutters op het dak...

waar gaat dit heen.. (en dan komt die balkenende ook nog ff op TV met zijn gebrabbel) :S

Waarschuw beheerder
ik zeg gewoon spreekkoren,misschien dat ze dan stoppen :9

Waarschuw beheerder
spreekkoren niet cebas, datkan niet, je moet geen kwaad met kwaad bestrijden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg gewoon spreekkoren,misschien dat ze dan stoppen

in de trend van he hou es op !!!

zoiets ???

of met zn allen

he doe es nie!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zijn spreekkoor terroristen..

waren een spreekkoor aan het voorbereiden volgens de laaste berichten

Waarschuw beheerder
allemaal wel grappig enzo hier.. maar wat denken jullie er nou serieus van dan? krijgen wij ook een soort van burgeroorlog hier in NL? alle buitenlanders eruit zetten is geen optie. want het zijn de extremisten die het verzieken voor alle anderen :S
Waarschuw beheerder
donateur
- Ceb@s - 10 november 2004 11:15
ik zeg gewoon spreekkoren,misschien dat ze dan stoppen

Zal wel helpen ja :/
Dat je daar voor de deur gaat staan te roepen dat sylvie meis de hoer van amsterdam is 8)

Waarschuw beheerder
hoeft je niks te verbazen dat het binnenkort vaker van dit soort dingen gaan gebeuren :no:
Waarschuw beheerder
donateur
alle buitenlanders eruit zetten is geen optie

Alle Nederlanders eruit zetten :P