Partyflock

Forumonderwerp · 721837
wat vind jij er nou van dat onze maatschappij kapot gaat door losgeslagen en aanvallende tuinkabouters, steun je medemens in de strijd tegen deze monsters ;)

jah we moeten een bond oprichten tegen het uitroeien van deze kleine kutkrengen :[
vecht mee en verlos ons land van de evil tuinkabouter!!
echt irritante mannetjes die tuinkabouters
k struikel altijd over die klote mannetjes

echt irritante mannetjes die tuinkabouters

vreselijk net ging ik in bad, zat er ook zon dikke tuinkabouter.. met zn dikke reet precies op de plek waar de straal uit moeten komen :/

geen water :/
aaaaaahhhhhh sorry dat ik nou net ff ni thuis was, anders kwam ik wel ff langs met mijn superdeluxe tuinkabouters opruiming set :p net gekocht bij de boekenwinkel op de hoek.

werkt goed heb ik gemerkt, al 10 minuten geen last van ze ;)

Vibra Kaboutor tragisch om het leven gekomen!.

Vanmorgen bereikte ons het nieuws dat Vibra Kaboutor tragisch om het leven is gekomen. Vibra altijd herkenbaar aan zijn 18 cm met ribbels uitgevoerde puntmuts, en leidend aan Parikson is gisteravond levenloos gevonden door Salt Lee Hooper.

Salt Lee Hooper verklaarde tegenover de politie dat zij na het verwijderen van haar tampon, niet alleen een tampon aan het touwtje vond maar ook een kabouter verstrikt met zijn enkeltje aan het touwtje. Na sectie op het levenloze lichaampje bleek dat Vibra is verdronken. De politie vermoed dat Salt Lee Hooper op de kabouter is gaan zitten, en doordat hij lijde aan Parikson, de vrouw zodanig heeft opgewonden dat zij meerdere orgasmes kreeg waardoor Vibra is verdronken. Waarom Salt Lee Hooper de gehele tijd (sectie bleek uit dat hij al 3 weken!, in het lichaam zat van de vrouw) niets van de aanwezigheid van de kabouter heeft gevoeld stelt de politie voor een raadsel. Ook of er sprake is van moord sluit de politie op dit punt nog niet uit. Salt Lee Hooper houdt nauwe contacten met de extreem-rechtse tak van smurfen.

Terug
laatste aanpassing
juist, weer 1 minder ;) en smurfjes zijn de beste maatjes die je maar ken hebbe :p
laatste aanpassing
zie je ik weer heh :D ik ken t altijd goed :D

maar het is maar beter dat de vibrakabouters aan t uitsterven zijn.. ik durf nooit meer te slapen :(

ghehe :D anders zet je toch gewoon een nummer van je speedcore cd op repeat dan val je zeker niet zo makkelijk in slaap (y)
A.K.C. (Anti Kabouter Crew). Wie stemt mee in de oprichting van deze organisatie?? Eventuele andere opties voor namen zijn welkom.
PvdA.. Partij voor de Allochtonen ? :P

Para Kip! Ik doe mee!
zal het is ff bij me beroep zetten ;)
Artiest {SHOWLIST artist 40738, 60156}
A.K.C 4-ever :P maaruh tis egt wel zow fucked up, kheb de splinter groeperingen van de kabouters al zien rondlopen hiero in limbo-land ... ZE ZIJN GODVERDOMMUHHHHH LOSGESLAGEN ...... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :P

ps: Para 4-Life :xtc:
Whahah Precies !
We gaan demonsteren tegen de Aso-Kabouters ! niet allemaal hoor.. ik ken wel 1 lief kaboutertje :) die laten we heel en toveren we om tot ons eigen soort..

Groetjes de AKC!
juist 20.30 vanaaf op de dam.. neem benzine, oude wijnflessen en doeken mee :P gaan we actie voeren :yes: :P
aan me deur.. ze hebbe me net weer overvallen :( heb nu nix meer alleen hetgene wat ik nog aan heb:(
het is ook altijd wat met die smurfen he, ik bescherm je wel tege die tuinkabouters hoor, hier hoog en droog in me flatje waar de tuinkabouters slechts op komen als ze met hele legioenen komen
laatste aanpassing
Ja en aangezien wij ze altijd uit elkaar jagen komen ze nooit ;) en pat en ik slopen die lift altijd met onze polonaises:) maarja ik durf echt het dorp niet meer uit !
jaa ik ben er nog steeds.. jammer genoeg :|
ze hebben me heli neergehaald, de schoften!

maar ik krijg ze nog wel, ik kom je zelf wel ff halen, tot over 3 dagen, ik moet eerst door het kabouter kamp heen sluipen anders pakken ze me
laatste aanpassing
ja je ben neergestort in me achteruin zie ik .. :|

Ja dat paard he smuf :vaag:

zo goed .. :d
Nee niet goed :p je moet doorgaan vaal !! Oja ga door hmm Jaa jaa!!
ik ben wel blij dat ik me piloot naar je toe smurfde, anders was ik nu afgesmurft ;) ik kom er al aan hoor, ik kom je uit je dorp bevrijden
Ja ik hoop t maar allemaal van niet eey ! maarja dr ister weer 1 begraven :)
jah paulus de boskabouter is overleden en ze hebben em gister begraven, het wordt een chaos denkik, nu zijn ze echt losgeslagen :S
Ja man ze zijn aan t relle.. en tis vlak naast me deur ! :| dorpie verderop

taxi bellen
Ja wouk vanavond ook doen.. 40 smurvenpleuro's ..

gelukkig was je al uit het dorp dan :p je mag hier nog wel ff blijven hoor

oh en waar slaat in godsnaam die fibo op, t gaat over wa anders hoor :p
laatste aanpassing
super geile edje.. je snapt de hint tog wel!

party....!!!!!

sorry stuiter tedje,ik heb eigenlijk geen idee... t zal wel iets met een groepje homo s te maken hebben...
kom hier dan lekkere smurf, mag voor deze 1e keer wel aan de achterkant, wel ff zwemvest, flippers, helm en duikshit aandoen dan he, we willen niet dat je verzuipt :p

cool
maareh waren er nog overlevenden in je dorp, dan smurf ik me chaufeur er ff heen, dan kan die ze allemaal ff weg smurfen uit het rampgebied
Ja 3 doden, waarvan 2 ernstig :S