Partyflock

Forumonderwerp · 721438
1061x bekeken
Betreft: evenement: 4 Years Bridge, zaterdag 6 november 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Kwas gister in de BRIDGE, 4 jarig bestaan.. Enne superfeesie.. :bounce: :bounce:.. De tent was echt :lief:!! :D

Maare nou het probleem... Mijn oren.. Hoor alleen nog maar PIEEEEEP PIEEEEEP en SUIZZ komt zo nu an dan ook om de bocht kijken.. Verder ben ik behoorlijk doof en goed voor B2 (ofzo) aan het spelen. Wat zeggie?? Flinke decibale ( :S ) tegenvaller dus..

Maar nou.... Wie heeft er het langste DE irritante PIEEEEEEP in z'n oren of hoort alles op de achtergrond??

Ik heb zondag eind van de middag al gered..
Waarschuw beheerder
donateur
Jazeker was het een topfeesie.. (y) Moeten ze vaker doen..
Ik stel voor.. 4 en een half jaar de Bridge.. :D :D Pffff...

Daar heb ik de pieeeep dan ook wel weer voor over.. :jaja: :jaja:

Maar zou het wel fijn vinden als ie binnenkort weggaat.. Ben trouwens ook strontverkouden :( maar verder is alles pikobello.. (y) :D

k hoor nog wel een piep, maar volgens mij is dat omdat het hier zo stil is...

Dat kan misschien ook wel ja.. Als het stil is (in bed dus :D) hoor ik hem ook donders goed..)
Maar anders GVD ook wel!!! :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De pieeeeeeeeeep!!! word minderrrr:D:D Ik vind ook dat the bridge elk half jaar moet doen...

Waarschuw beheerder
elke maand kan ook best;):bounce: pieeeeeeeep
Waarschuw beheerder
donateur
spreek uw bericht in B)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is de Pieeep ook minder ja..
Beter!! :jaja: :jaja:.. Hiep hoi, hiep hoi.. Reden voor een feesie!!

Zaterdag maar weer dan.. Maar geen 4 jaar en een week de bridge.. :nee: :nee:

Kwam ook wat in HGV.. Cube ofzo met Southern Forest DJ Team.. In Podium.. Kreeg een flyer tussen mijn berichten gedrukt..
Zou dat wat wezen dan??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben 1x in het podium geweest vroegah en toen was het niet bijzonder moet ik zeggen..Mss dat ze er nou wat beters van maken maar mij zal je daar niet zien..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Oo ik kijk nog wel eventjes.. Zie wel waar ik beland. Vriendin van me wou naar ghosttown ofzo maar dat lijkt mij maar niks.. Misschien gaan we wel naar de hemkade.. :D :D

De oren zijn weer hersteld.. :jaja: :jaja: Ben blij!

Bij jou Marcel??
Waarschuw beheerder
donateur
Keb er nu helemaal geen last meer van...gelukkig:D
Waarschuw beheerder
donateur
Wees er maar blij mee....

Zal de volgende keer ook maar wat meer opletten...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja nou duss... De piep is wel weg.. Maar mijn oren doen nog wel zeer.. Kan ook komen door de hooikoorts of weet ik veel wat het is.. Ben altijd verkouden!! :S Zere oren, loopneus, traanogen en donders zere keel, tong en kaken is geen uitzondering meer maar eerder vaste regel. :S :S Ja ja tis wat..

Of ik heb kou gevat, kan natuurlijk ook.. :) Was koud hoor met mien lampionnegie te sjouwen langs de deuren en dan ook nog uit volle borst te zingen.. :jaja: :jaja: Best pittig.. Poehee..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn langste piep wat ik ooit heb gehad is na Hardcore Gladiators ik heb gewoonweg een fucking week er last van gehad :D
Waarschuw beheerder
donateur
5 jaar de brdieg wordt hem niet meer!!! :nee: :nee: :nee: :nee: :( :( :C :C
Verdomme... Lees nu net hierover..

Naast de dit jaar in de DDA op 72 genoteerde Bobby V stonden de lichtjockeys Dummy, Rieks en Vinnie, die altijd zorgden naast een lekkere lichtshow, voor veel vermaak en gelach, en natuurlijk zijn dj maatjes Rico en Vrodo, beide toppers, die zeer geliefd zijn bij de vaste Bridge-gangers en ook dj John, die in een heel andere zaal, de Dorfplatz, draaide, waar hij een heuse ski-hut in Duitsland wist te introduceren, altijd aan zijn zijde.

Helaas komt aan dit tijdperk een abrupt einde. In de laatste maanden is er veel gebeurd in de top van de club, die zich nu meer wil gaan richten op een commerciëler Duits publiek. Hierin en een opstapeling van gebeurtenissen in de laatste maanden, kon het team zich na al die jaren niet meer verenigen met het huidige management en helaas verlaten bovenstaande jongens, uit eigen beweging, maar met pijn in het hart per direct de club, samen met een aantal andere medewerkers.

HET EINDE VAN DE BRIDGE!!

Waarschuw beheerder
boeiend, bridge toch maar een boerekuttent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vroeger best regelmatig, maar nu eigenlijk nooit meer...vreemd..