Partyflock

Forumonderwerp · 721380
Waarschuw beheerder
Bij mij is het absoluut m'n oom! Had gister een familiefeessie en zoals altijd was iedereen na een paar uurtjes en borreltjes verder weer half dronken en tipsy.
Er stond ook een juke-box en m'n oom die vond het weer nodig om lam te gaan strippen tot en met z'n onderbroekje (de viespeuk).Hij nuttigt ook smarties dus ik denk dat ie daarom zo gek is altijd.

Vertel eens over jullie raarste/gekste familie lid?

Waarschuw beheerder
Echt mijn oom(broer vanons sma)(kant van me vader geen contact meer mee) die kan echt heel raar doen hij heeft dus een gebit en ga niet met hem zwemmen want als het hele zwembad vol is roept ie je naam zodat iedereen kijkt en gooit dan zijn gebit naar je toe!!!
Ga ook niet uiteten met hem want zoiezo ben je dan jarig en is het hele restaurant aan het klappen voor je verjaardag terwijl je dus niet jarig bent!!!!
En nog meer van die dingen echt gek dus maar wel super gezellig en er zijn er wel meer in de familie

Waarschuw beheerder
mn tante, wat een vaag en dom wijf is dat zeg. altijd iedereen afzeiken, over uiterlijk, kleding, muziek..
wordt strontziek van dat mens daarom heb ik dr al 4 jaar niet meer gesproken of gezien!
Waarschuw beheerder
me peetoom domme vent.. hij heeft een nieuwe vriendin gaan zwemmen liggen ze wat te flikvlooien in t zwembad waar gewoon kleine kinderen in zitte te spelen en ze zijn in de 50 hallo.. egt goor

Waarschuw beheerder
m,n vader, hij woont in africa en zoekt naar diamanten!

Waarschuw beheerder
benk zelf op dit moment
had eerst nog een 2 neven die helemaal gek waren maar die wonen ondertussen al samen

Waarschuw beheerder
me hond, springt op de maat van de bass door de kamer heen word agressief als er een allochtoon voorbij komt (heb ik hem geleerd haha) ligt op de bank alsof het huis van haar is, vreet z'n eetbak binnen 20 seconden leeg doet aan zelfbevrediging eet paardestront valt vissers aan, loopt wielrenners omver is bang voor de parkiet is gek op hardcore wil nooit achterin zitten in de auto, en het is een golden retriever
Waarschuw beheerder
mn moeder die lijkt net een kerel doet manne klusjes en draagt joggingbroeken etc
1 keer belde ze naar een school toe en die lui bleven dr maar aanspreken met meneer
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik de raarste ben :/

Waarschuw beheerder
donateur
Heheheh dat ik opzekers ZELF :jaja:

Waarschuw beheerder
Mijn oma's :D
Mijn ene oma praat 9 van de 10 keer met me over sex en vraagt aan me of ik mijn vriend pijp en zegt dan ook dat ze het weleens , 2 keer per jaar, doet met mijn opa :/
En mijn andere oma zingt altijd gezellig keihard duitse liedjes mee met de tv en vind zichzelf een "oud bessie"
:D
Waarschuw beheerder
Hahahha cool! Mijn oma moest niks van sex hebben :no: .....zei ze altijd ;)

Waarschuw beheerder
mijn zoontje...
kan michael jackson na dansen

en hij is pas drie..:yes:
Waarschuw beheerder
Tering, jij bent er vroeg bij :O

Waarschuw beheerder
tsja..die dingen gebeuren..maar ik had het niet willen missen :no:

Waarschuw beheerder
jij nog geen kids? :/
Waarschuw beheerder
:no: en die hoef ik voorlopig ook nog niet :no:

Waarschuw beheerder
is wel leuk hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Ja dat geloof ik maar vind mezelf nog iets te jong daarvoor. Wil nu nog lekker van het leven genieten :bounce:

Waarschuw beheerder
ook ik geniet nog vol van het leven...ik kan strx samen met mn kind op vrouwen j8..:yes:

Waarschuw beheerder
Mijn moeder is ook behoorlijk raar!
heeft een relatie met een gozer die ik
ken van +/- 12 jaar geleden uit Parkzicht.
Hij is dus even oud als mij hahahahah.....
Vaag zeg, maar als ze maar geniet dan vind
ik het best hoor!