5 november 2004 14:43Wie kan mij helpen aan een rokje of hotpant van leer??? En waar kan ik het beste zoeken??? Alvast bedankt!!! Dikke
~Curl~11 november 2004 15:06Nee, wilde wel heel graag, maar er is een ander feestje bij ons in de buurt Kan ik op het fietsje heen en veel bekenden Volgende Unique wel hoop ik
11 november 2004 15:08Zie ik je misschien daar... ik vond je al een bekend gezicht hebben... maar weet het weer jij was toch op Decibel met een heel pakje toch??
12 november 2004 15:13Waar heb je dat topje dan besteld? Hebben ze daar geen leuk rokje? En je weet dat leer duur is dus daar moet je dan niet over klagen.
Cher12 november 2004 16:10En je weet dat leer duur is dus daar moet je dan niet over klagen. Je had van tevoren kunnen weten dat je veel geld kwijt bent aan zo'n leren set...maar dan heb je ook wel wat Misschien hebben ze op de Zwarte Markt in Beverwijk wel leuke rokjes...
~Curl~12 november 2004 19:54maar weet het weer jij was toch op Decibel met een heel pakje toch?? Uhmmmm kan wel ja Staan foto's van op mijn profiel bij eigen inbreng
Dubbel Fun3 december 2004 14:11In amsterdam heb je zat van die winkeltjes...bijna op elke hoek wel...en anders kun je ze van mij wel lenen
3 december 2004 14:39ik ben al geslaagd!!!! hahah <<<<--------------------------------- en jij weet er alles van Dragon!!!!!