Partyflock

Forumonderwerp · 720409
Toch nog een Visions Of Anger zo vlak voor het eind van dit jaar. Door de enorme hoeveelheid reakties die wij hebben gehad voor ,het nog komende feest op 5 november, hebben wij besloten er toch nog 1 bij te doen. Deze zal heten: Santa's Back!!
Na het bezoek van deze vriendelijke oude man met witte baard, vorig jaar op ons feest, is hij nu uit op wraak!! Diverse bezoekers van toen hebben kontinu aan zijn baard zitten trekken en hem in de maling genomen en dit pikt zelfs hij niet!!! Dit jaar zal Santa meerdere dj-elfen meenemen om The Sick Brothers bij te staan om het volk wat daar op af zal komen eens goed op te "focken".
Santa heeft eens goed in zijn adressenboekje gekeken wie hij daarvoor zou gaan gebruiken. En geloof me....ze komen uit alle windstreken vandaan!!! "Santa is pretty pissed of and he means business!!!"
Elfen als: DJ Buck(Elst), Cyrax(Tolkamer), Dennis R(Zaandam), Mortis(Waddinxveen), Mentality(Utrecht), Vladi(Zevenaar), zelfs Duitsland is vertegenwoordigd in de stralende maar niet te onderschatten vrouwelijke schone: HailieJade. Dj-elf The Viper zal dan uiteindelijk de genadeslag gaan geven met zijn altijd opzwepende sets en vernietigende mixen!!
Al deze helden worden dan ook nog eens bijgestaan door twee MC's. Te weten Dyex(Zevenaar) en KroNox(Goes).
IT IS WAR.......WHO WANTS TO FIGHT AND TAKE ON SANTA'S CHALLENGE!!!!!! FOR THE WEAK: PLEASE STAY AT HOME!! FOR THE STRONG AMONG US: YOU ARE NOT STRONG ENOUGH!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 63943, 3058, 72751}
beuken :bounce:

Werkzaam bij Audiophonik
Artiest Amanael
yeah ik ben om 11 uur naar be3d gegaan 4 uur dr uit weetje vanaaf hakkuhhhh weetje :P
hehe
:D
laatste aanpassing

ben alweer thuis van voa, was zekers een geslaagd en gezellig feessie (Y) alleen jammer dat ik vroeg weg moest maar ja de rest wou weg :S en deze keer was ik niet de gene die moest rijden dus had ik er ook niks over te zeggen of we langer bleven of niet. maar ja volgende keer ben ik zekers weer aanwazig :yes:

voor degen die mij niet hebben gehoord toen ik moest draaien:

14-01-2005 ben ik te horen op infection, kijk hier op pf in de agenda voor meer info
laatste aanpassing
jaahaaa je was er weer niet bij he! toen we het dak gingen maken :P

nou ik was te dronken, dus ik sloeg met de hamer steeds op mijn duim, en toen had ik genoeg van de pijn en ben ik maar gegaan :P

Zo heY! Ben nu net uit coma :P Wat een feest weer in Ede zeg!!! Heeeeeeeerlijk vermaakt mensen!
Wederom een uitermate geslaagde fuif :bounce:
Tot het volgende avontuur (Y)
:respect:
Ik hoorde zaterdag al dat ik wel weer wat gemist heb...
Maar we halen de schade in februari wel weer in, SickBrothers.

Beware of the SickSister!!!

idd word vast wel weer dikke shit :D
ik heb er al zin in !!! :bier: