Partyflock

Forumonderwerp · 720116
1 volger · 136691x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik vroeg me af hoeveel het anaal doen, of maybe het wel willen proberen, misschien moet je er ook wel helemaal niet aan denken, of heb je er helemaal geen mening over...

vertel het..
altijd een leuk onderwerp tog...:D

(K)Liza P(K)

PS: vind het zelf nix maar ja dat is mijn mening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh ja we zijn hier in nederland, ik kan hier mn mening niet geven!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geen promoter ofzo, maar ik verbaas me gewoon hoe sommige vrouwen reageren.
We leven in de 00's, in elke heterofilm zit wel een anaalscene, de dames waar ik het bed mee gedeeld heb hadden er nooit moeite en/of problemen mee, dus ik dacht dat het allemaal wel geaccepteerd was.
Dan krijg je ineens van die antwoorden als:
-Gadverredamme, dat is voor homo's
-Het doet fakking veel zeer
-ik moet geen stront aan me pik

Dan denk ik echt; pleur op, doe niet zo kortzichtig
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar niet iedereen denkt zo als jou..maar goed ook,anders had ik nu misschien een leuris in me reet:/
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaha go sabje :P

Gadverredamme, denk je als je ligt te neuken ook aan je ongesteldheid, vaginale afscheiding, en pis?
Of als je een pik zuigt aan pis en eikelkaas, of mischien heeft die pik die je pijpt ooit weleens in een reet gezeten!

Vies he, sex?

Nou hey wat betreft zoiets als wat jij allemaal zegt.. daar denk k voorheens wel aan ik wil wel dat het schoon is.. dus van te voren even douchen!

Waarschuw beheerder
donateur
Dan was je toch ook je reet neem ik aan..
Waarschuw beheerder
donateur
jazeker.. maar ik vind et gewoon goor.. je kan echt niet helemaal in je reet komen om et schoon te maken tenzij je zoeen ding hebt om je van binnen in je ass schoon te maken haha
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat is voor de vagina!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een hogedrukreiniger in mijn slaapkamer, voor een prikkie overgenomen van een autowasserette.
Die stop ik er dan van tevoren in om even de boel schoon te spuiten, dan is het niet smerig, vooral als je goeie sop gebruikt.
Het is alleen wel lastig al dat schuim in je reet
Waarschuw beheerder
donateur
nou lekker romantisch ben jij hy...wil je ff lekker naaien,komt meneer met een hogedrukreiniger:s
nou dan had ik al geen zin meer hahahahaha:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha ja.. dan heb je em zeker schoon mejah of je dan nog zin hebt om te naaien

Waarschuw beheerder
donateur
Ik maak het romantisch; ik zet Berry White op en steek een paar kaarsjes aan, daarna ga ik pas sproeien...
ja je moet er wat voor over hebben om met mij te willen naaien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha nou alsof er zoveel zijn die dat willen
Waarschuw beheerder
donateur
ja dan had ik ook echt geen zin meer in je als je met zo'n ding kwam aan kakke whehehee

Artiest Harold
Waarschuw beheerder
waarom hoge drukspuit?? die heb je toch in je broek of niet??

gewoon goed schoonmaken onder de douche en gaan met die banaan;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ze zijn er wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja mejah om er dan miss nog aan te gaan likken lijkt me toch uber uber uber goor..

Waarschuw beheerder
als je klaar bent kun je m toch weer schoon gaan maken?? kun je net zo lang likken als je wilt....
Waarschuw beheerder
donateur
probeer jij ff anders iets in je reet te duuwen,en dan kom je erna terug om te vertellen hoe je het vond....
Waarschuw beheerder
donateur
ja zoeen hele grote chiquita banaan of een aubergine of komkommer..

Waarschuw beheerder
2 terror sabje: niet zo geprikkeld jah....:@
als jij niet anaal genomen wilt worden, dan niet:P
andere vrouwen vinden het wel lekker...
en sommige mannen vinden het lekker om anaal gestimuleerd te worden....

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001338cb0010109b69006a511a00778116]http://www.dus-rotterdam.nl/images/112%20Hogedrukreiniger-%20groot.jpg[/img]

Dees hangt naast het bed, dan hoeft sex nooit smerig te zijn.
Je kan hem ook gebruiken voor een lekkere erotische massage
Waarschuw beheerder
maar harold daar zijn er wel heel weinig van, mannen die willen dat ze gestimuleerd worden...

Waarschuw beheerder
2 brain~cracking: ik vind het af en toe wel lekker....:$
niet altijd hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja mejah vind als hun willen kontneuken moeten hun zelf ook maar wat in hun vottes krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben niet prikkelig hoor:Dmaar als je zelf nog nooit zo'n ding in je reet hebt gehad kan je ook niet vertellen hoe het is of wel?

Waarschuw beheerder
2 terror sabje: mijn ex heeft op een gegeven moment een x haar vinger er in gestoken bij me.....
was wel schrikken, maar ach hou wel van ruige sex dus wat kon mij het schelen....deed er bij haar nog vinger bij...;)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik ga et wel doen als me vriend et wil maar dan op 1 voorwaarde ik mag hem een hele grote banaan in de kont duwen whehehehe...

en aangezien die dat niet wil hoef k niet te kontneuken
Waarschuw beheerder
donateur
ja oke nu heb je het over vingers,dat kan ook miss.wel lekker zijn,'maar als je een vent zou hebben met een dikke lul pff dat lijkt me echt niks
Waarschuw beheerder
vinger vind ik nou weer nx!! gewoon een piemel erin!!!mmmm
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat jij dat lekker vind dat weten we nou ook wel!!!!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Sabje: ja ok een hele dikke lul is niet fijn nee, maar niet alle mannen hebben van die lullen met een omtrek van een halve meter....;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee oke daar heb je gelijk in,maar mijn ex die dat wel ff d8 te doen,die heeft dat dus wel,dus mijn kontneuk ervaring is lekker VERNEUKT hahahahaha

Waarschuw beheerder
hhhmmm dan kan het dus alleen maar beter worden...

ex van me die had ook nare ervaring gehad, maar toen we 't voor 't eerst deden, wou ze niet anders.... alleen ik vind het niet echt leuk om alleen maar anaal te doen..

Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb ik ook gehad met een vriendinnetje van me, die was een keer door een of andere lomperik meteen vol in haar kont geneukt en had daar een trauma aan overgehouden.
Later met mij herkansing gedaan en meteen 'verslaafd' :)
Waarschuw beheerder
natural, hoe groot is jou lijstje van vrouwen wel niet joh! pfff volgens mij heb je heel nederland bijna al gehad of alleen capelle...
Waarschuw beheerder
donateur
ja wie weet.maar zoals ik dr nu over denk hoef het echt niet voor mij....lang leven het vagina gaatje:D
Waarschuw beheerder
donateur
hihihi ben dus niet de enigste die het niks vind
Waarschuw beheerder
er zijn heel wat vrouwen die het niks vinden, ze vinden het niet ''normaal'' maar zet die gedachtes uit je koppie...
Waarschuw beheerder
Zeg niet dat ik het niet normaal vind maar moet er zelf gewoon niet aan denken.. kan toch ook! En wat een ander wil moet diegene zelf weten maar voor mij no way!! haha ;)

Waarschuw beheerder
wat wel opvalt is dat het percentage vrouwen die nee zegt in de "jongere" leeftijdsgroepen hoger is als bij "oudere" vrouwen...
Waarschuw beheerder
Ja, dat vind ik ook heel typerend.
Vandaar dat ik ook niet zo vies ben van meiden/vrouwen tussen de 25 en 35, hehe :9
Waarschuw beheerder
logisch harold, zijn minder bekrompen/staan open voor andere dingen en hebben misschien wel een vaste relatie met iemand waar ze het gewoon zeker weten mee wille doen
Waarschuw beheerder
maar ik snap dat veel vrouwen het niet willen, begrijp me niet verkeerd
Waarschuw beheerder
donateur
ja duh!!oudere vrouwen zijn toch ookal meer ervaren
maar zet die gedachtes uit je koppie...

nee tuurlijk niet,ik zeg toch het kan mischien wel lekker zijn maar niet iedereen vind dat zo,dus ik zie geen rede om dat uit me koppie te zetten..als ik het ooit eens doe en het is anders als de 1e x dan zal ik het wel uit me koppie zetten,maar denk niet dat dat snel zal gebeuren

Waarschuw beheerder
Mijn vriendin die vind het wel lekker,maar wel in de juiste sferen als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet elke keer als we sex hebben, maar vooral na het stappen dan gaan we ervoor. Ik ben heel open in dit soort dingen, en ben het eens met die jongen die zegt dat mannen ook anaal gestimuleert kunnen worden, nou ik spreek uit ervaring en de eerste keer dat het gebeurde kwam ik op een ongelofelijke manier klaar zoals ik nog nooit was gekomen. Maar dat is natuurlijk taboe voor jongens,ik vind dat het wel kan in 2004
Waarschuw beheerder
donateur
ja in 2004 kan ook alles,dus dan zal ik wel achter liggen hahaha
Waarschuw beheerder
Nou ik ben ook jong en voor veel dingen in... Maar anaal echt niet! Maar idd wie weet over als ik 45 ben.. :p