Partyflock

Forumonderwerp · 720116
1 volger · 149157x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik vroeg me af hoeveel het anaal doen, of maybe het wel willen proberen, misschien moet je er ook wel helemaal niet aan denken, of heb je er helemaal geen mening over...

vertel het..
altijd een leuk onderwerp tog...:D

(K)Liza P(K)

PS: vind het zelf nix maar ja dat is mijn mening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh ja we zijn hier in nederland, ik kan hier mn mening niet geven!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: [NL]Partybabe[NL] :bounce: op dinsdag 16 mei 2006 om 14:19:
ja heb je gelijk in mja.

Maar als je 't gewoon niks lijkt of je voelt er niks voor, dan zou ik 't ook niet doen... Je moet er zelf wel nieuwsgierig naar zijn.
En jaah, ik ben het zusje van..... :jaja: :D

Waarschuw beheerder
praatjes vullen geen gaatjes (Y) Et is maar net hoe je ingesteld bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:17:
Wa jij als vent wilt hoe ze met je doet in bed moet jij ook toepassen op haar. Das de geilheid

beetje jammer alleen als de vent juist iets heel anders lekker vindt dan de vrouw:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:22:
praatjes vullen geen gaatjes Et is maar net hoe je ingesteld bent

tja ik geef altijd maar gewoon toe dat ik geen flauw idee heb wat ik aant doen ben, maar dak wel enthousiast ben;-) dan kan ut altijd meevalluh toch ghehe

Waarschuw beheerder
Maar als je 't gewoon niks lijkt of je voelt er niks voor, dan zou ik 't ook niet doen... Je moet er zelf wel nieuwsgierig naar zijn.

plus diegene voor 200% vertrouwen, anders ben je vaak nog aant verkrampen en doet het juist alleen maar zeer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:17:
hey die dagen zitte er ook tusse bij mij is de sex altijd anders anders gaat et vervelen. Soms rustig. Soms ben ik een beest. Soms wat romantiek. Je moet dat kunne aanvoele wat iemand op dat moment wilt. Haha en da wil ik helemaal al nie laten overkomen want je moet et gewoon zo zien. Wa jij als vent wilt hoe ze met je doet in bed moet jij ook toepassen op haar. Das de geilheidlaatste aanpassing 16 mei 2006 14:18

yes zo is het maar net saai is killing

Waarschuw beheerder
hehe dat weet jij niet ;) je kent me niet en je bent nooit door mij behandelt. Ik heb een schatje en die is zeer gelukkig dat ik weet. Dus mag nie klage :p dit is ook niet iets om vrouwen naar mij toe te trekken want ik zoek geen internet dates. Ik ben gelukkig met mijn leventje zoals ik em zo leef en alles toepas.

Waarschuw beheerder
en het kan echt wel lekker zijn!!

Waarschuw beheerder
beetje jammer alleen als de vent juist iets heel anders lekker vindt dan de vrouw

Daarom presteren (t merendeel van) de mannen vrij laag...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:15:
maar goed, nu knap ik zowiezo al af op mannen die het laten overkomen of ze precies weten wat een vrouw wil

Je kan nooit weten wat een vrouw wel wil, je moet goed kijken wat ze lekker vind en vooral weten wat ze niet wil.
Elke vrouw is anders

Waarschuw beheerder
shit jullie zijn nog nooit goed geneukt volgens mij. Ik wil nie zeiken ofzo maar aan neuken is niks moeilijks aan. Aanvoelen is alles wa je moet doen en aan alleen kijken heb je niks (Y) Weten wat ze wilt heb je ook niks aan (speelt wel mee) Je moet gewoon je ding doen en alles aanvoelen in vloeiende bewegingen.
laatste aanpassing

het lijkt me wel wat :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:31:
shit jullie zijn nog nooit goed geneukt volgens mij. Ik wil nie zeiken ofzo maar aan neuken is niks moeilijks aan. Aanvoelen is alles wa je moet doen en aan alleen kijken heb je niks laatste aanpassing 16 mei 2006 14:31

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:28:
Elke vrouw is anders

PRECIES!

Waarschuw beheerder
Elke vrouw is anders

dan kun je ze nog wel aanvoelen ;) ik weet da da voor sommige mannen moeilijk is. Ik ben blij met me 6e zintuig

Waarschuw beheerder
Daarom presteren (t merendeel van) de mannen vrij laag...

das mijn ervaring ook ja. kvind veel mannen nogal op de daad zelf gericht. ik zou ook heel best een goeie vrijpartij kunnuh hebbuh waar alleen orale seks aan te pas komt, mits dat orale gedeelte goed gebeurd uiteraard;-)
de meeste mannen die ik heb gehad wisten trouwens ook totaal niet wat ze met hun vingers moesten doen:s ik bedoel, ik wrijf toch ook niet een kwartier met een droge vinger over je eikel alsof ik koper aant oppoetsuh ben.....doe dat dan ook niet bij een vrouw jah!:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: [NL]Partybabe[NL] :bounce: op dinsdag 16 mei 2006 om 14:32:
het lijkt me wel wat

Dan zou ik het gewoon proberen!
Laat hem de eerste paar keer rustig aan doen, zodat je je ook goed kunt ontspannen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:36:
kvind veel mannen nogal op de daad zelf gerich

die hebben geen zelf vertrouwen (Y) vaak een grote mond maar een klein hartje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das mijn ervaring ook ja. kvind veel mannen nogal op de daad zelf gericht. ik zou ook heel best een goeie vrijpartij kunnuh hebbuh waar alleen orale seks aan te pas komt, mits dat orale gedeelte goed gebeurd uiteraard

Jaah, daar ben ik het mee eens!

de meeste mannen die ik heb gehad wisten trouwens ook totaal niet wat ze met hun vingers moesten doen ik bedoel, ik wrijf toch ook niet een kwartier met een droge vinger over je eikel alsof ik koper aant oppoetsuh ben.....doe dat dan ook niet bij een vrouw jah!

Volgens mij is dat een standaard mannen kwaaltje, hahaha!
Ik heb ook het idee, hoe meer de man van zichzelf denkt... hoe minder goed ze presteren!
Maar gelukkig zijn er uitzonderingen! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:41:
Maar gelukkig zijn er uitzonderingen!

idd. Weten wat je ECHT kunt is niks mis mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:31:
shit jullie zijn nog nooit goed geneukt volgens mij.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:38:
Uitspraak van MISsion_imPOESible op dinsdag 16 mei 2006 om 14:36:
kvind veel mannen nogal op de daad zelf gerich

die hebben geen zelf vertrouwen vaak een grote mond maar een klein hartjelaatste aanpassing 16 mei 2006 14:39

nou, tzal wel aan mij liggen, maar in mijn ogen spreek je jezelf nu toch echt weer tegen hoor.

ik vind het neuken op zich meer een lekker toetje als de rest goed was, en vaak krijg ik de indruk dat bij mannen dat meer het hoofdgerecht is. dat wil nog niet zeggen dat ik er geen lol aan zou beleven.

Waarschuw beheerder
:p ik hou erover op oke ;) je kent me niet. Je weet niet hoe mijn sex is. Dat weten er een aantal. En das genoeg.
Waarschuw beheerder
Het lijkt mij smerig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:34:
dan kun je ze nog wel aanvoelen ik weet da da voor sommige mannen moeilijk is. Ik ben blij met me 6e zintuig

waarom ga je de hele tijd in tegen de dingen die ik zeg om ze vervolgens te bevestigen?

Ga eens slapen joh ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Astrid (l) op dinsdag 16 mei 2006 om 14:53:
Het lijkt mij smerig.

Heb je zo'n gore reet dan?
Of is jouw vagina helemaal klinisch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:54:
waarom ga je de hele tijd in tegen de dingen die ik zeg om ze vervolgens te bevestigen?

omda ik daar zin in had ;) kan toch ook een keer. Das weer is wa anders

Waarschuw beheerder
donateur
de meeste mannen die ik heb gehad wisten trouwens ook totaal niet wat ze met hun vingers moesten doen ik bedoel, ik wrijf toch ook niet een kwartier met een droge vinger over je eikel alsof ik koper aant oppoetsuh ben.....doe dat dan ook niet bij een vrouw jah!

Volgens mij is dat een standaard mannen kwaaltje, hahaha!
Ik heb ook het idee, hoe meer de man van zichzelf denkt... hoe minder goed ze presteren!
Maar gelukkig zijn er uitzonderingen

dan ben ik blij dat ik in nix standaard te noemen ben gelukkig

Waarschuw beheerder
Maar gelukkig zijn er uitzonderingen!

haha jah dat idee heb ik ook, goh wat zijn we ut veel eens met elkaar, we zouduh eiguhlijk zowat een keer sex moetuh hebbuh:p;-)

hier op flock krijg ik ook weleens reacties van mannuh die dan beweren dat je na hun geen andere vent meer wilt. dan heb ik al zoiets van laat maar hanguhhhhh. maar een vent die in bed weer onzeker overkomt vind ik dan ook een afknapper eigenlijk ghehe, tja lastig joh, vrouw zijn. eigenlijk moet je dus als vent (ook al heb je geen flauw idee wat je doet) doen of je precies weet wat je aant doen bent en je erdoorheen bluffuh haha, maar tegelijkertijd dur geen woord over zeggen van te voor;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:10:
tja lastig joh, vrouw zijn

Ja vast ;)

eigenlijk moet je dus als vent (ook al heb je geen flauw idee wat je doet) doen of je precies weet wat je aant doen bent en je erdoorheen bluffuh haha, maar tegelijkertijd dur geen woord over zeggen van te voor

Hoezo tegenstrijdig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:15:
Hoezo tegenstrijdig

ghehe mjah je hebt mij nooit horen zeggen dak een makkelijke was, en als je me nu al tegenstrijdig vindt....kben nog niet eens ongesteld;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:16:
ghehe mjah je hebt mij nooit horen zeggen dak een makkelijke was, en als je me nu al tegenstrijdig vindt....kben nog niet eens ongesteld

Tja maar dan zijn alle vrouwen vervelend en kan je beter je loopschoenen aantrekken om meteen te kunnen rennen als ze weer los gaan.....

Waarschuw beheerder
hier op flock krijg ik ook weleens reacties van mannuh die dan beweren dat je na hun geen andere vent meer wilt. dan heb ik al zoiets van laat maar hanguhhhhh. maar een vent die in bed weer onzeker overkomt vind ik dan ook een afknapper eigenlijk ghehe, tja lastig joh, vrouw zijn. eigenlijk moet je dus als vent (ook al heb je geen flauw idee wat je doet) doen of je precies weet wat je aant doen bent en je erdoorheen bluffuh haha, maar tegelijkertijd dur geen woord over zeggen van te voor

Daarom neem ik het niet zo nauw met wat er gezegd word...
Iets zeggen is makkelijker gedaan, dan in werkelijkheid uitvoeren...
Ik heb liever geen woorden maar daden! Een man hoeft voor mij geen praatjes te hebben om zeker over te komen, dat doet uitstraling al genoeg! (ook lang niet bij iedereen...)

haha jah dat idee heb ik ook, goh wat zijn we ut veel eens met elkaar, we zouduh eiguhlijk zowat een keer sex moetuh hebbuh

Hmmz...
Waar wacht je nog op? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:20:
Waar wacht je nog op?

Komt er toch nog wat mooi uit PF :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:20:
Hmmz...
Waar wacht je nog op? laatste aanpassing 16 mei 2006 15:21

op dat je bij geaardheid "hetero" verandert in "bi" :p
(wha moet ik nodig zegguh trouwuhs haha)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:23:
op dat je bij geaardheid "hetero" verandert in "bi"
(wha moet ik nodig zegguh trouwuhs haha)

Weet je hoe dat komt?
Ik zou geen relatie kunnen hebben met een vrouw... Maar op seksgebied ben ik dol op ze! :jaja:
Dus ben ik bi?
Op seksgebied wel.... Maar op 't gebied van relaties niet.
Jij wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:27:
Weet je hoe dat komt?
Ik zou geen relatie kunnen hebben met een vrouw... Maar op seksgebied ben ik dol op ze!
Dus ben ik bi?
Op seksgebied wel.... Maar op 't gebied van relaties niet.
Jij wel?

haha my kind of girl dus;-) ik zeg altijd maar: tis maar net hoe muh muts staat, af en toe heb ik een gleufhoed;-) maar neej, een relatie met een vrouw, kzou gillend gek worduh denk ik ghehe.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:29:
haha my kind of girl dus ik zeg altijd maar: tis maar net hoe muh muts staat, af en toe heb ik een gleufhoed maar neej, een relatie met een vrouw, kzou gillend gek worduh denk ik ghehe.

Ha! Dus je kan het begrijpen dat vrouwen moeilijke wezens zijn?? ;)

Maar de gleuf staat vandaag op standje Erica ?

Waarschuw beheerder
haha my kind of girl dus ik zeg altijd maar: tis maar net hoe muh muts staat, af en toe heb ik een gleufhoed maar neej, een relatie met een vrouw, kzou gillend gek worduh denk ik ghehe.

Hahahaha, ik ook denk ik!!!
Af en toe kan ik de frustratie van zijn gezicht aflezen... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:35:
Hahahaha, ik ook denk ik!!!
Af en toe kan ik de frustratie van zijn gezicht aflezen...

Gewoon de lusten en niet de lasten nemen :yes:
Waarschuw beheerder
maar neej, een relatie met een vrouw, kzou gillend gek worduh denk ik ghehe.

weet je ook hoe de man zich voeld....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:32:
Ha! Dus je kan het begrijpen dat vrouwen moeilijke wezens zijn??

man ik leef al 24 jaar met een vrouw, en snap mezelf nog steeds af en toe niet, dus vind het niet raar hoor haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 15:35:
Af en toe kan ik de frustratie van zijn gezicht aflezen...

ghehe maar soms kan je hem waarschijnlijk ook wel achter ut behang plakkuh;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op dinsdag 16 mei 2006 om 15:47:
weet je ook hoe de man zich voeld....

tja doet ie toch echt zelf hoor, hij is nie verplicht een relatie met een vrouw aan te gaan, dus kheb geen medelijduh;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 16:07:
tja doet ie toch echt zelf hoor, hij is nie verplicht een relatie met een vrouw aan te gaan, dus kheb geen medelijduh

Dat hoeft nou ook weer niet indd.......maar goed....redelijk off topic

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 16:08:
Dat hoeft nou ook weer niet indd.......maar goed....redelijk off topic

ik dacht dat poep praten juist helemaal on topic was;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 16:09:
ik dacht dat poep praten juist helemaal on topic was

Alleen deze poep komt niet uit hetzelfde gaatje ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 16:11:
Alleen deze poep komt niet uit hetzelfde gaatje

indirect wel;-) moet je ruim zien joh haha