Partyflock

Forumonderwerp · 719985
Betreft: evenement: Outblast, zaterdag 30 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
goed k had dus net iemand van de hemkade aan de telefoon en die gaf me gelijk! die security mensen mogen je wegsturen maar niet je kaartje afpakken want t blijft jou geld!

als dat dus by jou ook is gebeurd kun je ff een mailtje sturen naar veronique@hemkade.nl met daarin ff je uitleg enz en dan stuurt ze die naar dat security bedrijf en dan word dr iets aan gedaan:)
Waarschuw beheerder
Precies..... niet imbeciel tegen elkaar aan springen alsof je een wilde aap bent
Waarschuw beheerder
donateur
want dat doe je maar in de dierentuin ...toch?

Waarschuw beheerder
donateur
als organisatie moet je gewoon een ogo zaal maken eenmaal dr in nooit meer dr uit :D
Waarschuw beheerder
want dat doe je maar in de dierentuin ...toch?

Liever op een gebouw van 100 verdiepingen hoog... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whehe

gewoon meteen der uittrappen klaar :P
Waarschuw beheerder
Klopt dat kaartje heb ik gekregen want ik had er nog geen, in ieder geval bedankt he :YES: ;)

Waarschuw beheerder
presies.. allemaal in 1 zaal.. de kleinste in de fun :9
deur dicht en kijken hoe ze er uit komen .. als t feest is afgelopen (Y)

denk dat ze t dan nooit meer doen..

of er uberhaupt levent uitkomen (6)
Waarschuw beheerder
tevens zijn er ook kaarten van mensen in beslag genomen die met whitepowerrotzooi en dergelijke liepen, ook dat is terecht want anders brengen ze die rommel naar de auto, of flikkeren het buiten ergens neer, en proberen weer naar binnen te komen.

Hele goede zaak!! En zo hoort t! Bij pandemonium waren ze n iet en dat was een grandioos succes, maar ja een paar is wel leuk om de verveling een beetje te doden he :YES: 1000% anti wazi regio amsterdam en terrecht! Hier zijn de hardcore feesten nog LEUK!! :)
Waarschuw beheerder
vooral in de fun :9

wou opzich ook wel naar de waak maarja kreeg op het laatst de kand hier naar toe te gaan

Waarschuw beheerder
donateur
er werd iemand voor mn neus geweigerd omdat ie een hakenkruis in zn portomonee had hij werd helemaal gek :X
Waarschuw beheerder
werd of is, die moeten ze m laten inslikken!! Meelopertjes

Waarschuw beheerder
verstandloze kindjes dat zijn t .. neit meer niet minder :D
Waarschuw beheerder
kanloos komt nix meer van terrecht

miste wel de mensen in het hoekje zaterdag :[

Waarschuw beheerder
donateur
hij werd geweigerd :X

is toch normaal nederlands??

je vat em wel toch???

btw was een kerel van 25 ofzo
Waarschuw beheerder
Lage hoekje? Allemaal gezellig in de Waak :YES:
Waarschuw beheerder
in dat inhammetje

ook mijn stamplekkie ;)

Waarschuw beheerder
hey beste mensen.. ik ga slapen B)

(F)
Waarschuw beheerder
truste flappie (F)(K)

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
egt kinderachtig als iemand van ong. 25 niet naar binnen mag ivm ID . en dan verkoopt de security dat kaartje buiten mooi voor 50 eurie verder.
en door pogo eruit?? prima
hakken en zagen 4 Life
Waarschuw beheerder
donateur
Die kaartjes werden niet doorverkocht, die werden ter plekke verscheurt wat ik heb gezien iig :)
Goeie zaak want het hield een hoop teringvolk en kleine kinderen buiten waardoor het niet extreem druk was.

Heeft iemand ooit wel is de achterkant van zo´n kaartje gelezen? Staat duidelijk op vermeld dat de organisatie ten alle tijden het recht heeft je kaartje in te nemen en de toegang te weigeren.
Daarnaast staat er in de regels/voorwaarden vermeld dat er om legitimatie gevraagt kan worden. Heb je die niet kan de toegang geweigerd worden.
Het is heel simpel :yes:
Waarschuw beheerder
Jammer dat die rel-amsterdammers er niet waren want er waren een hoop mensen in de Fun die normaal niet veilig hadde kunnen rondlopen daar. O.a. een mannetje met een Skinnhead-88 shirtje die het stoer vond om buitenlandertjes te gaan zieken. Heel jammer, maar heb het sowieso een beetje gehad op die standaard-core feestjes. Wat een triest volk weer.