neh, denk niet dat jump hardstyle vervangt.. gaat allebei een eigen weg
hoewel sommige hardstylenummers ( nederlandse producties) in de opbouw soms lichte jumpaspecten vertonen, maar dat misstaat niet...
.. maar de dingen die Greg C en kornuiten brengen komen op hun pad geen hardstyle tegen denk ik om aan de kant te schoppen
hoewel sommige hardstylenummers ( nederlandse producties) in de opbouw soms lichte jumpaspecten vertonen, maar dat misstaat niet...
.. maar de dingen die Greg C en kornuiten brengen komen op hun pad geen hardstyle tegen denk ik om aan de kant te schoppen
laatste aanpassing
jump staat voor mij al een beetje als 'retro' ...tis gewoon al best oud!
maar goed, jumpstyle houd ik wel van als opwarmertje voor Hardstyle..
Jump daarentegen vind ik weer meer iets aparts, veel techno-like (Tek-Club he)
maar goed, zijn hier niet al vele topics over? vind deze extra een beetje nutteloos..
gebruik pls de zoekfunctie eens
maar goed, jumpstyle houd ik wel van als opwarmertje voor Hardstyle..
Jump daarentegen vind ik weer meer iets aparts, veel techno-like (Tek-Club he)
maar goed, zijn hier niet al vele topics over? vind deze extra een beetje nutteloos..
gebruik pls de zoekfunctie eens
My style is hardstyle
Aldus meneer de hardstyle liefhebber... Gelderse n00b dat je bent.
Zolang er nog geen clips te zien zijn op TMF, geen grote Jump-only feesten georganiseerd worden en zolang er nog geen 200 jumpcd's te vinden zijn bij de platenboer is Jump niet/amper commercieel boi.
Ja, jij weet inderdaad waar je over praat loser
jump is zker wel relax en wat maakt het nou uit of het jump of jumpstyle heet. zolang je er maar op kan stampe.
maar zo als ik in een eerdere topic over jump heb gezegt: we moeten hopen dat het niet al te commercieel wordt, want dan zal je zien, dat de egt lekkere bass er uitgaat en het weer terug valt naar hardhouse. jump komt opsteeds meer cd's(voorbeelden,hardermach 8, bitte ein beat10,jump part3 ect)en op grote feesten, dus het begint er op te lijke dat het commercieel word. laten we hopen dat jump gewoon blijft zo als het nu is, want het is geweldige muziek

maar zo als ik in een eerdere topic over jump heb gezegt: we moeten hopen dat het niet al te commercieel wordt, want dan zal je zien, dat de egt lekkere bass er uitgaat en het weer terug valt naar hardhouse. jump komt opsteeds meer cd's(voorbeelden,hardermach 8, bitte ein beat10,jump part3 ect)en op grote feesten, dus het begint er op te lijke dat het commercieel word. laten we hopen dat jump gewoon blijft zo als het nu is, want het is geweldige muziek