WOOOO WOOOO WOOOOO mensen Almere is de shit. Voor mij Almere is de beste Stad 
Feesten en Almere ga samen..feesten met elkaar, feesten thuis, Kijk bijna 90% van Almere jongereb zijn spacers
so...We don`t need no party...we are a party!!!!! 
Almere for life...oh en voor Hardcore..Luister na Airpeace FM elke Zondag van 10-12 ........Xtrecist and Deester will show you Hardcore.
Laterz mensen.... en niet vergeten ehhhh HET KAN IN ALMERE
Feesten en Almere ga samen..feesten met elkaar, feesten thuis, Kijk bijna 90% van Almere jongereb zijn spacers
Almere for life...oh en voor Hardcore..Luister na Airpeace FM elke Zondag van 10-12 ........Xtrecist and Deester will show you Hardcore.
Laterz mensen.... en niet vergeten ehhhh HET KAN IN ALMERE
jah echt vaag alleen maar van die k*t r&b feesten enzo
er zijn genoeg mensen die van hardcore houden en dan doen ze zo weinig feesten
echt kut gewoon
en ik heb ook wel is geprobeerd om ergens een zaaltje te huuren en een feest te geven maar dan zeggen ze allemaal ja sorry hiervoor is onze zaal niet geschikt
er zijn genoeg mensen die van hardcore houden en dan doen ze zo weinig feesten
echt kut gewoon
en ik heb ook wel is geprobeerd om ergens een zaaltje te huuren en een feest te geven maar dan zeggen ze allemaal ja sorry hiervoor is onze zaal niet geschikt
Almere hoeft geen Hardcore stad te worden.
Zolang er maar mensen in wonen die Hard zijn weet de rest van het land toch wel wie de beste is
Hardcore tegenwoordig is meer marketing en promotie dan echte hardcore.
Shit, de party animals kunnen net zo goed aan hun 3de comeback beginnen samen met Scooter met z'n neppe I feel hardcore.....HOE DAN!!!!!!
Zolang er maar mensen in wonen die Hard zijn weet de rest van het land toch wel wie de beste is
Hardcore tegenwoordig is meer marketing en promotie dan echte hardcore.
Shit, de party animals kunnen net zo goed aan hun 3de comeback beginnen samen met Scooter met z'n neppe I feel hardcore.....HOE DAN!!!!!!
Komt wel moet groeien.
Okay er gebeurd (nog) weinig op Hardcore gebied
Maar als er wat gebeurd word het weer verpest door bepaalde typjes.
Almere is in elk geval mijn thuis.
Ik ben veel verhuisd en ben nu blij dat ik ergens langer woon dan 3 jaar.
EN inderdaad...luisteren naar Airpeace FM.
Zondag van 10 tot 12 uur s'avonds.
De Kraak Piep Show!
check later vandaag www.kraakpiep.nl de vorige aflevering word dan door mij op de site gezet en de mensen die live meeluisterden vonde de set van Stalcon ERG vet.
Dus check het later effe uit zou ik zeggen.
Okay er gebeurd (nog) weinig op Hardcore gebied
Maar als er wat gebeurd word het weer verpest door bepaalde typjes.
Almere is in elk geval mijn thuis.
Ik ben veel verhuisd en ben nu blij dat ik ergens langer woon dan 3 jaar.
EN inderdaad...luisteren naar Airpeace FM.
Zondag van 10 tot 12 uur s'avonds.
De Kraak Piep Show!
check later vandaag www.kraakpiep.nl de vorige aflevering word dan door mij op de site gezet en de mensen die live meeluisterden vonde de set van Stalcon ERG vet.
Dus check het later effe uit zou ik zeggen.
Waar zou er volgens jullie dan een goed feest gegeven kunnen worden in Almere? wat is wél een goede locatie en kunnen minimaal 500 man in?
Wij zijn namelijk op zoek naar locaties om daar feesten te organiseren!!
stuur een berichtje als je iets weet en verdien vrijkaartjes als we daar inderdaad feesten gaan houden !!
Wij zijn namelijk op zoek naar locaties om daar feesten te organiseren!!
stuur een berichtje als je iets weet en verdien vrijkaartjes als we daar inderdaad feesten gaan houden !!
hahahahaha oude loost ofzo 
maare eindelijk heeft weinig intresse in hardcore denk ik...... en club IK ook niet echt denk ik
Musiq is denk ik nog de beste
maar hardcore in eindelijk klinkt ook wel goed
3 zalen dus
Grote zaal Hardcore, middel zaal earl rave & kleine zaal speedcore, terror

er moet gewoon een nieuwe discotheek komen in almere buiten ofzo of stad waar gewoon minimaal 2x in de maand hardcore is....
maare eindelijk heeft weinig intresse in hardcore denk ik...... en club IK ook niet echt denk ik
Musiq is denk ik nog de beste
maar hardcore in eindelijk klinkt ook wel goed
3 zalen dus
Grote zaal Hardcore, middel zaal earl rave & kleine zaal speedcore, terror
er moet gewoon een nieuwe discotheek komen in almere buiten ofzo of stad waar gewoon minimaal 2x in de maand hardcore is....

![[HC] State of Mind](/images/user/89587_392535.gif)