hoe versier jij een man of vrouw? ja voor de snuggeren onder ons zonder slingers
hoe doe jij dat als je iets (man/vrouw)leuks ziet staan in het uit gaans leven.......................
laatste aanpassing
Was ook geen verassing denk ik
donateur
We richten er gwoon nog eentje op!
Wij zijn de onderdanen van de machtige koningin Stoeipoes
oo dan weet ik wat ik van avond mee moet nemen....de claxon van me auto,en mobiele foon ...zouden ze er ook stroom hebben anders doen die lampjes het niet hoor?
donateur
Versieren doe je met...............................lampjes en toeters en bellennnnnnnnn
Old style\techno mf Dat leer je niet dat gaat vanzelf..
Dan leer je het toch vanzelf?!
laatste aanpassing
donateur
versieren
gewoon op de man af en gelijk boven op ze bek pakken en lekker gaan zoenen...
of je lieve ondeugende blik geven en geil kijken ik wil geneukt worden hahahahaha
Maar ff ontopic, de topic opener heeft volgens mij nog geen bruikbare tips voor deze oooooohhhhhhh zo belangrijke zaterdagavond betreft zijn onderwerp.
UHHHHHH..... vroeger op school zeiden ze altijd meissies plagen zoentjes vragen.......wie weet is dat het gewoon
donateur
nee volgens mij ook niet hahaha...
ja denk t wel zeker dat t zo is....
als je diegene zoveel pest dan wil je diegene gewoon
ben nogal verlegen met vrouwen dus versier bijna nooit wat,...maar als er dan toch wat gebeurt begint het meestal met een beetje oogcontact zoeken beetje dansen praatje maken dat soort dingen.........of ze lopen naar me toe en krijg gelijk een tong te verwerken, heb ik ook wel eens meegemaakt
Als ik nuchter ben versier ik nooit, dat doe ik alleen als ik dronken of van de kaart ben. Helaas kan ik dus niet navertellen hoe ik het doe...