1 volger · 7283x bekeken
teveel, probeer het nu een beetje rustig aan te doen de laatste tijd. het moet wel leuk blijven.
boh gek hahaha dat is nog niet meer te tellen, ik ken gelukkig wel over zo goed als alles meepraten, heb veel geexperimenteerd maar het meeste bij wiet, snelle/speed/amfetamienen
allemaal het zelfde en schijven/ pillen gehouden, enkele keren mdma capsules gehad, pure mdma poeder, ghb ,pma , lsd, paddo`s vanaf mn 12e jaar (wat begon met wiet) tot een paar maandjes trug (20 jaar) met schijven en al die andere zooi , ik gebruik nu eindelijk niks meer, en dat lijkt me ook t best
je begint met : alleen op vrijdag avond, dan alleen in de weekenden ,dan heb je eens een lang weekend en hoort de maandag daar ook bij , en voor je t weet ben je doordeweeks ook continu bezig met pep snuive, blowen etc ...zo verneuk je je verstand en geheugen hahaha , dus ik houd t gewoon alleen bij wiet, en hoeveel alles de afgelope jaren is geweest, ...poeh hey, k zou t echt niet meer weten 

heb jaren gehad dat er elke week 10gr - 15gr sos door heen ging, das toch gemiddeld een halve kilo per jaar en laten we zeggen dat ik dat zo'n 10 jaar heb gedaan, dan eeehhh zit je toch op zo'n 5 kilo coke naar beneden afgerond 
zou makkelijk die scnene van Tony Montana hebben kunnen nadoen, is toch een hoop geld als je het zo bekijkt, haha! En nee ik ben geen miljonair, maar kocht het ook natuurlijk niet per pakkie
maarja ook n jaartje vastgezeten en daarna toch maar een beetje anders gaan leven he 
pep, pillen en de rest nooit echt mijn ding geweest, van t weekend nog een blauw VW pilletje, heb toch al heel wat meegemaakt, maar van die zooi werd ik toch wel zo vaag

paddestoelen wordt ik misselijk van en lsd en heroine begin ik niet aan
en blowen, ach dat doe je van je 12e tot je 15e ofzo
zou makkelijk die scnene van Tony Montana hebben kunnen nadoen, is toch een hoop geld als je het zo bekijkt, haha! En nee ik ben geen miljonair, maar kocht het ook natuurlijk niet per pakkie
pep, pillen en de rest nooit echt mijn ding geweest, van t weekend nog een blauw VW pilletje, heb toch al heel wat meegemaakt, maar van die zooi werd ik toch wel zo vaag
paddestoelen wordt ik misselijk van en lsd en heroine begin ik niet aan
en blowen, ach dat doe je van je 12e tot je 15e ofzo
laatste aanpassing
En wat heeft de TS zelf gebruikt dan??????
Hoeveel ik heb gehad weet ik niet natuurlijk maar het is wel veel (nee ben dr niet trots op).
Van me 15e tot me 21e bijna elk weekend wel op de pillen/speed
en na me 18e steeds meer dingen doorelkaar....
pillen, speed, coke, special k, paddo's, en een voetbalveld vol met weed denk k zo..
Hoeveel ik heb gehad weet ik niet natuurlijk maar het is wel veel (nee ben dr niet trots op).
Van me 15e tot me 21e bijna elk weekend wel op de pillen/speed
en na me 18e steeds meer dingen doorelkaar....
pillen, speed, coke, special k, paddo's, en een voetbalveld vol met weed denk k zo..

![[D&W]HCdekkie :bounce:](/images/user/14930_3662025.jpg)