Uhh maar een rode neus is dan wel makkelijk als clown
Die gebreide tafellakens vind ik bij sommige vrouwen echt superlief staan!
Wat ik onder lelijke kleren versta: alles wat met Lonsdale, kisten en al die zooi te maken heeft.
Vind die colberts voor vrouwen. Vrouwen die mannelijke dingen gaan dragen (stropdas!) vind ik echt niet mooi.
- van die ouwewijven bloemtjes kleding
- alles met verschrikkelijk veel rouches
- sokken die te hoog opgetrokken zijn onder een korte broek
- een trainingspak met daaronder nette schoenen (doe dan gewoon gympies aan dat past er tenminste nog bij)
- al die verschillende felle kleurtjes bij elkaar
- broeken die in laarzen gepropt zijn
- slechte combinaties (net jasje op verotte broek, roze en rood bij elkaar)
Zo'm uniform is opzich best mooi hoor. De duitsers hebben er echt wel moeite voor gedaan. Alles is heel uitgekiend, qua munitietasjes en riemen enzo. Alleen jammer dat ze zulke foute dingen gedaan hebben in de oorlog...
wazi kleding en alles wat daar op lijkt
verder vond ik de trend met die hoofdoekjes geen P
marktkleding bleh! Ziet er zo goedkoop uit.
soepjurken, alles wat verwassen is.
dat vind ik foute kleding voor de rest
moet ieder1 maar aan doen wat ie zelf leuk vind
kleding met extr rechtse teksten, of gedachtengoed is fout.(bv consdaple)
Verder vrouwen in sloeberkleren, de nieuwe overdreven mode: broek bij laarzen in rare kapsels etc etc. Jongens in homo-kleding terwijl ze geen homo zijn.
ik heb een hekel aan wijven die te dik zijn en dan toch een klein topje of rokje aandoen... met van die dikke vette kwabben eruit... en als ik er zo over nadenk zijn het eigenlijk altijd dikke wijven die dit aantrekken.. de meeste mooie slanke meiden hebben normale nette kleding aan..
CarlYn.. je haalt me de woorden uit me mond..
Je hebt helemaal gelijk.. dan zie je die kwabben aan de zYkant over die broek hangen.. Bleugh.. mja.. wie zijn wij om daar wat over te zeggen.. Luisteren doen ze tog niej..!
wat is er nou weer mis met lonsdale? Ik zal wel weer iets gemist hebben hoor.
Agh jah.. tegenwoordig vindt iedereen alles fout qua kleding.. iedereen heeft een eigen smaak.. gelukkig.. alleen wordt dat niet door iedereen gerespecteerd