Partyflock

Forumonderwerp · 718966

Wanneer was jij voor het laast dronken? Waarom? wie heeft je zover gekregen? Wat heb je gedronken?

Nou ja details wil ik horen :[

ik:

nu, omdat ik alle rooie wijn die de mexicaan in de reguliers dwarsstraat in huis had opgezopen heb, het moest van :jaja: Lisette :jaja:

dus :/
laatste aanpassing

Wanneer was jij voor het laast dronken? Waarom? wie heeft je zover gekregen? Wat heb je gedronken?

De allerlaatste keer dat ik écht goed dronken was, was op vrijdag van de Volendammer kermis.....We hadden een bedrijfsborrel, dus de hele middag/avond GRATIS rode wodka met redd-bull.. :9 en tussendoor smirnoff ice...

Ik weet eigenlijk niet zo erg veel meer van de laatste paar uur... Maar had gelukkig niet zo'n erge kater de dag erna..:D
Pascalle 29 oktober 2004 16:06

donateur! en ik was 16 he

Dus dan mag je ongeneerd over lastige marrokaantjes heenkotsen

Daar hoef je geen 16 voor te zijn hoor :D

Dat mag je altijd wel :P
de laatste keer dat ik bezopen was tevens ook de eerste keer was 3 of 4 jaar geleden

ben nu dronken , zor errug dat mijn dinnetjes zeggen dat ik wat in dit topic moet zetten shit heeeyyyy

hips de letters lopen weg :( wat gemeen

De laatste keer dat ik echt totaal lachel was

*Denkt*

Denk Oud&Nieuw :P De oorzaak: Champagne :P
Paar weken terug, ik denk zo'n anderhalf maandje... We hadden een uitwisselingsproject met school er kwam een klas italianen naar onze klas. We gingen met z'n allen naar een strandje in de buurt...

Ik moet wel zeggen dat sambuca en bessen samen heel hard aankomen..>:$

In september drie dagen achter elkaar!
Was Zuip - Scharwoude kermis.
Ennuh hoofdzakelijk bessen jus gedronken met wat bier en vodka red bull!

gisteravond nog

ben naar een (nederlandstalig) piratenfeest in nieuwleusen geweest...
was echt super gezellig...
en de drank bleef maar vloeien...

was gister nog zwaar bezopen :D in de bereboot geweest in fijnaart! Waarom: omdat ik dorst bleef houden :S Boosdoener: Bier (Freddy)
vorig weekend was ik dronken was echt leuk kon niet meer lopen
ben al super vaak stom dronken geweest naar vele pure whiskeys maar gelukkig nog NOOIT een kater gehad
echt dronken ben ik 3 maanden geleden voor het laatst geweest O:)

Tja was gewoon heel lang niet dronken geweest en we gingen naar 2 tenten waar je ECHT dronken moest zijn om lol te hebben.
Was wel leuk :p
Dat soort tenten zoek ik nou ook altijd op :P

Altijd een excuus om eens lam te worden :P O:)
Echt dronken??? Das toch al gauw 5 jaar geleden :/

Drink bijna nooit meer omdat ik altijd moet rijden en agressief word als ik bij 't uitgaan ga drinken O:)

Laatste x aangeschoten: 2 weken geleden op de verjaardag van m'n neefje..zo melig als een dure aardappel 8)
Donderdag een beetje van de Schutters bier ( thuisplezier! :D ) ennn vrijdag bij iemand thuisgezeten aan de Amstel halve liters, daarna bij iemand anders gezeten waar de flesjes Amstel rijkelijk vloeiden.. Daarna nog naar plaatselijk discotheekje gegaan waar ik lekker aan de pullen bier heb gezeten.. was ok zes uur thuis, en fietste vanochtend om 10 uur alweer quasi vrolijk met de Post rond :D
Ben nu weer lekker bijgekomen, en zal me vanavond lekker vol laten lopen in TDF :jaja:

laatste keer aangeschoten en dronken was op mn vakantie in 2003 :)
van de wodka redbull:P
en ik was dronken omdat ik dat zelf wilde:D
Vrijdag: omdat ik me kut voelde
Zaterdag: omdat ik me goed voelde, en het was feest!
Vandaag: omdat ik toch niets beters te doen heb
Morgen: om het begin van de nieuwe week te vieren

Alcoholist? Ik? Hoe kom je daar nou bij!?

Werkzaam bij Rage-Online
ik was gisteren nogal dronken :|

Vorige week...........lekker man die goldstrike en daar achteraan Tequilla:P

vanacht! 8)

door alle soorten drank! :[

had nogal een kater vanochtend,maar ben weer helemaal fit nu! B)

dankzij een lange douche! :d