Partyflock
 
Forumonderwerp · 718687
Ik heb uit vertrouwelijke bronnen vernomen dat HET gaat gebeuren jaja Sven Vath komt naar Utrecht en wel in de prachtige nieuwe club Poema. Het gaat gebeuren het duurt alleen nog even namelijk 29 dec. Maar omdat ik zo enorme "fan" ben wil ik het goede nieuws met mijn techno vrienden delen. Echt die nieuwe club is echt goed bezig met hun feestjes!!!!


Hij is trouwens 40 geworden 2 dagen geleden....
laatste aanpassing
 
Dat wordt dan de eerste keer dat ik in Utrecht uitga!!
Alleen jammer dat het altijd zo rustig is daar:no:
 
Present!!!!

Relaxed! Väth altijd al eens in een kleine locatie willen horen...

Alleen jammer dat het altijd zo rustig is daar


Had je er afgelopen zaterdag moeten zijn...
Nau dan was je er zaterdag niet wau wat een feest man!!! Was erg druk kijk maar naar de nieuwe foto´s!
Had je er afgelopen zaterdag moeten zijn...


Dat was een keer toevallig.........
Want vrijdag was het er echt dood...........
maar wel leuke mensen en dat vind ik veel belangrijker dan een overvolle tent :)
 
Dat was zeker niet toevallig, want als Osuna en Carola op de line up staan, wordt het gewoon druk, dat weet je :-)

En dat zal met Sven Väth niet anders zijn...
 
Väth heeft bij mij echt al helemaal afgedaan. Met zn slome ondansbare setjes vol met electro/minimal.
Geef mij de Väth van 2000 maar (Sensation, ILT, Innercity) DAT waren pas sets van de beste man!!
laatste aanpassing
Dat is dus de 1e keer sinds die open is dat ie vol is..............

En met Sven de 2e keer..........


Maar de rest van het jaar dan????

Dat bedoel ik STIL







O:)
Dat is dus de 1e keer sinds die open is dat ie vol is..............

En met Sven de 2e keer..........


er zullen vast nog wel meer keren zijn. als poema er bekende namen neerzet, dan loopt het wel!!
 
:respect: Sven Väth :respect:
ja zeker dat het druk is daar maar je hebt ook rustige dagen net als in elke andere beginende club. Ik ben er ook met spoiled en met Mark Broom geweest dan is het wel druk maar ook bij bijna niemand ben ik er geweest maar dan maak ik er mij eigen feestje.....
 
Conclusie Poema: Er moeten grote namen geprogrammeerd staan, dan is het druk en hoogstwaarschijnlijk ook leuk...

Zo niet, is het bout :-)

Mee eens Superstylin?
(y) mee eens...........:D

Wie gaat er morgen ook????
Hey Vathisch volgens mij ken ik jou.................:/

Kweet alleen zo snel niet ff waarvan.
 
:no:

Makcim is trouwens wel eentje die je in de gaten moet houden :yes:

Vorig jaar een aantal keer in de Rechter gehoord in Eindhoven, (y) Leuke jongen ook trouwens...
Ik ga voor de man natuurlijk O:)
Ik weet waarvan ik haalde je op samen met Arjan zaterdag... Je was niet echt helder meer vandaar :P
en jij was ook niet beschonken ofzo hahahaha, ik heb echt gelachen om je O:) (sorry)......

Was Hardbass b.t.w.
laatste aanpassing
Hallo Dennis b.t.w.
Die Poema club is zekers lekekr bezig zeg (Y)
6 november dimi en joel mull, ook lekker...
Vorig jaar de beste man gezien in de Off Corso....
Ik kan zeggen dat hij zijn beste setjes toch wel afleverd in kleine locaties.....
dat is meestal zo :)
*leest ff terug en ziet dat ze morgen alleen in de Poema staat:(*
Ik was er dit jaar bij in de Powerzone en Mysteryland vond zijn setje in de powerzone beter. Maar dit word zeker de moeite waard. Ben alleen een beetje bang dat de kaart verkoop (TE) snel gaat aangezien er maar een stuk of 500 man binnen kan.
laatste aanpassing
 
niet zo lopen te aarsen hiero >>> blijft sven vath. en in de powerzone draaide zkers relaxt :D
 
Ben alleen een beetje bang dat de kaart verkoop (TE) snel gaat.


Als je er zo graag heen wilt dan zorg je toch gewoon dat je er op tijd bij bent?! Dan maakt het toch ook niks uit of de kaartverkoop snel gaat...
500? Past wel meer in hoor schat :)
Denk je? Ik zou het echt niet weten 800 dan? Is nog weinig voor Sven Vath vind ik.

Schat :P
laatste aanpassing
zooooooo utrecht is laatste tijd goed bezig.....daar ga ik ZEKER bij zijn als het doorgaat!!!

hoop alleen ze wat aan de airco / klimaatbeheersing gaan doen want afgelopen zaterdag was het er ongeloofelijk heet!!
poema is goed bezig, zaterdag was het stervensdruk, maar ook afgelopen zondag was het lekker druk!!!

als ze zo doorgaan gaat het vast op avonden met minder 'grote' namen ook goed lopen, sfeer is er in ieder geval wel prima
Hey Finch!!!

Beschuitje????



Nou goed ik ga het morgen nog 1x proberen:yes:
Morgen ook naar de Poema???
overmorgen werken... maar ik wil binnenkort daar echt gaan kijken! zeker na alle buzz van afgelopen zaterdag, dat schijnt echt een wereldavond zijn geweest
Zat op Hardbass, maar werd opgehaald door mensen (o.a. de topicstarter) die ervandaan kwamen hoorde aleen maar positieve dingen.

Maar ik was er afgelopen vrijdag ook, en toen was het wel gezellig.
Ook dankzij de irritante barmanO:).
laatste aanpassing
wattan, heb je lopen slettebakken :P... heb je met iemand anders beschuit gegeten?!
wattan, heb je lopen slettebakken

Oeps betraptO:)



Nee lieverd ik beschuit toch alleen met jou!!!








:D
of moet ik zeggen monobeschuite vrouwen


That's me


*zit er zwaar aan te denken om haar nick te veranderen in monobeschuitje*
haha das teveel eer denk ik :P

terug naar sven vath, ik hoop echt oprecht dat het gerucht klopt!
Goed nieuws: het gerucht is bevestigd!
29 december Sven Vath in de Poema
 
Poema :respect:
veeeeeeeeeet! heb echt weer zin in vath! ij blijft de king

moet POEMA maar snel eens gaan uitchecken want er hebben in die korte tijd al behoorlijk vette namen gedraaid en ben nog nooit geweest
Ja tuurlijk is het bevestigd ik heb het gehoord van iemand die daar werkt. Anders zou ik er ook geen toppic over openen. Maar hoe kom jij dan aan die info? Heb er nu al zin in echt te ziek eigelijk. Ook lekker naar I love techno!!!
NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Dat is TE mooi :):):)